-8-

221 11 0
                                    

Neden erken dönmüşlerdiki?

Alexaya döndüm ve sorar bakışlarımla:

- Sizi bu hafta beklemiyordum, bi sorun mu var?

- Saçmalama seni bücür sadece sana süpriz yapmak için erken bir dönüş planı yapmıştık. İyi ki de yapmışsız seni bu halde yalnız bırakmamış oluruz hem, dedi ve gülümsedi.

Scott da pis sırıtışlarından birini yaparak;

- Eminim ki tek ayaksız halinle bize oldukça ihtiyacın olacak. Hem tek başına da sıkılmamış olucaksın, yoksa mutlu olmadın mı bizi gördüğüne? Dediği an gözlerimi hayretle açıp ona baktım. Şaka mı yapıyordu bu çocuk? Şu hayattaki tek varlığımdı onlar. Nasıl mutlu olmayacağımı düşünmüştü acaba? Geliş günlerini saymak için bir çetele tuttuğumdan bile haberleri yok oysa.

Gözlerimi kocaman açıp

- Saçmalamayı keser misin? Sizi ne kadar özlediğimden haberiniz var mı acaba sizin? Diyip kollarımı açtım ve aile sarılmamızı yaptıktan sonra tüm hastane bizim kahkalarımızla inledi.

•••

- Vee yumuşaak koltuklarına Scottun kucağında getirilen Merry'nin keyfi çok yerindeydi! diye bağırıp ufak kahkaha atışım sonrası hem kötü bakışlara hemde olabildiğince sert bi inişe tabii tutuldum. Acıyla inleyince Scottun özür dolu gözleriyle karşılaşmamak imkansızdı tabi. Alexada arkadan tek başına taşımak zorunda olduğu poşetler için isyan ediyordu her zaman ki. Bu hallerini uzaktan izlediğimde ikisinide gerçekten ne kadar sevip özlediğimi bi kez daha anlamış oldum. Tabiki bu düşüncelerimi her zaman ki gibi bi zil sesi bozu verdi. Kim gelmişti ki?

•••

Jack'den

Şubeye giden o kısa yolculukta polis memurları benimle pek muhattap olmadılar doğrusu. Onların bu rahat davranışları benide rahatlatmıştı. Gerçekten ciddi bir mesele olsaydı şimdiden sorguya başlarlardı nede olsa değil mi?

Şubeye geldiğimizi anladığımda polisleri beklemeden indim ve ağır adımla yürümeye başladım.

Nedense bi gerginlik kapladı etrafı, anlam veremedim ama hala bir şeyleri sorgulamıyordum taa ki sorgu odasına öylece kapatılana kadar.

Ne memurlara sorduğum sorulara cevap alabiliyordum ne de en ufak bir bilgi verilmemişti neden burada tutulduğuma dair. Bu tamamen suçtu. Öylesine evimden alınıp sorgu odasına kapatılmıştım. Kimseden tek bi şey öğrenemeden hemde. Ne avukatımı arayabiliyorum, ne bilgi alabiliyorum, nede buradan çıkabiliyorum. Bu resmen saçmalık.. Neler oluyordu böyle?

Otopside AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin