9.rész- Éljen a tavasz!

161 11 2
                                    

Gajeel szemszögéből:

Itt a tavaszi fesztivál. Minden évben megrendezik ezt az eseményt, ami nem valami szerény. Az idősebbek mindig részére isszák magukat, de nekünk nem adnak. Van búnyó is. Soha sincsen benne a programtervben, de mindig van. Lehet, megszokás. Ebben az időszakban mindig tele van a város kajastandokkal, árusokkal, fagylaltosok... minden, ami egy fesztiválon szokott lenni. De nem hiába, ezt az eseményt mindenki szereti. Játszmák ez lesz az első. Tutira élvezni fogja. Mindenki élvezi. Pár embert itt talál el Ámor nyila, ami nem mindig valami kellemes. Szerintem. De ott van Elzack, ő azt mondta, annyira nem rossz az, ha valakinek barátnője van. Nem mintha érdekelne. Idén meg akarom nyerni az evőversenyt, ami holnapután lesz megtartva. Addig direkt nem eszek édességet, sőt, ha megállom, úgy tervezem, hogy holnap semmit sem eszek. A srácok szerint nem fog menni. Majd meglátjuk!

Natsu szemszögéből:

Gray-ék mesélték, hogy van egy tavaszi fesztivál. Pár napja el kellett búcsúzom Soul-éktól. A fesztiválon több verseny is lesz. Gajeel nagyon elszánt az evőversennyel kapcsolatban. Remélem idén sikerül megnyernie🙂🏆.

A lányok körében lesz szépségverseny. Elég sokan jelentkeztek, ezért korcsoportokban vannak osztva.

Lesz főzőverseny is. Engem személy szerint nem a főzés, sokkal inkább az eredmény izgat, de Mavis indul. Ő érdekesnek találja.

Én az akadályversenyen fogok indulni. Megtetszett. Egy biztos távot minél gyorsabban meg kell tenni, de úgy, hogy minden megállónál helyt kell állni. Az ilyen állomásoknál lesznek feladatok. Már nagyon várom!

Ezeken kívül még lesz egy csomó verseny, de szerintem bemutatónak ennyi is elég. Szinte mindenki indul valamilyen versenyen a suliban. Remélem a barátaim eredményesek lesznek!

Mostanában nagy a sürgés-forgás. Zerefék osztálya segít szervezkedni a fesztiválra, Elzackék a jelentkezések rendbetevésében segédkeznek, mi pedig díszítünk. Romeoék osztálya is szokott nekünk segíteni. Nagyon vidám a hangulat. Hamarosan itt az év vége, nincs semmilyen ok a negatívumra! Ez pedig szép és jó.

Néha délelőtt is a díszítéssel foglalkozunk. Ilyenkor párolva vagyunk osztva, mindenki a padtársával. Én Lucyval tervezem és készítem el a plakátot. Lesz rajta egy éneklő gitáros árny (mivel koncert is lesz), az iskolánk logója, legfelül a fesztivál teljes nevének a felirata, rajta a programterv (TERV!) és még pár virág. Lucyival már megvan a vázlatunk, már csak meg kell szerkeszteni és kinyomtatni több példányban.

Levy szemszögéből:

Hamarosan itt a tavaszi fesztivál. A lányokkal már nagyon várjuk. Erza nagyon lelkesen készül a szépségversenyre. Ez számomra amolyan divatbemutatónak nevezhető, hiszen már régóta saját magunknak kell ruhát készíteni. A nézők szavazataiból számolják ki a győztest. Tavaly Viska nyert (akkoriban jöttek össze Elzackkal). Ő most idén nem indul. Igazán izgatott vagyok. Egy sárga ruhát tervezek, persze szoknyát. Nagyon örülnék neki, ha nyernék. Ezt persze a közönség dönti el. Lu-channal együtt szoktunk találkozni és egymás társaságában csináljuk a ruhákat, persze a sajatunkat.

(*Aki ESETLEG nem tudná, a Lu-chan Lucy beceneve*)

A szervezésben én a konyhán segítek. Sok finomságot sütünk a fesztivalra és az evőversenyre is. Gajeel is indul, és amikor megtudta, hogy mi csináljuk a sütiket őszintén megnyugodott, ami egyrészt kicsit bunkó a többieket nézve, másrészt azért kicsit jólesett, de utolsó sorban meglepett. Nem mintha annyira fontos lenne, vagy érdekelne.

Visszatérve a szépségversenyre kértem tanácsokat is Anna-santól. Márciusban jött Magnoliába és nagyon, de nagyon szépen tud varrni. Szeretek hozzá járni és beszélgetni vele. Nagyon megértő tud lenni. Amikor elsőnek mutattam be az összes osztálytársamat, akkor azt mondta, ismeri Natsut. Ez kicsit meglepett, de nem adtam tovább senkinek sem. Nem számít. Érdekes módon Gajeel és Wandy neve is ismerősen csengett neki, de ők nem ugrottak be pontosan. Az valamelyest megnyugtatott, amikor elkezdett Metallicaról beszélni, mikor Gajeelról volt szó. Eltévesztette az embert...

Lu-chan az író versenyen is részt vesz, beadja az egyik könyvét, ami hamarosan készen lesz. Még kilencedikben megígérte, hogy amikor kész van egy könyvvel, azt utána én olvashatók el először. Nagyon szeretem a könyveket. Ebben hasonlítunk Lu-channal. Igaz, én kicsit nagyobb mennyiségű kötetét olvastam már, így gyakran adok neki kölcsön. Azt mondta, hogy őt annyira nem érdekli a szépségverseny, de nekem drukkol. Igaz, hogy ő is indul, de inkább csak úgy szórakozásból.

Lisanna szemszögéből:

Makarov sensei mondta, hogy a fesztivál utolsó napjára elviszi az egész osztályt a hegyekbe. Versenyt rendezünk, hogy kik tudnak a leggyorsabban megtenni egy bizonyos távot. A többes szám jogos. Párolva leszünk. Most viszont nem a padtársunkkal. A sensei felsorolta szépen a párokat a végén Natsu kicsit bizonytalanul jelentkezett. Kiderült, hogy ő és Lucy annak ellenére, hogy padtársak, most is egy csapatba kerültek. Makarov csak egy "én így láttam jónak"-kal lerázta, így azt hiszem bebukták. Nem látszott se Natsu, se Lucy letörtnek, nem nagyon bánták a dolgot, csak furcsálták kicsit. Óra után elújságolták Erzának és Mirának is a lányok. Ők nevettek rajta, hogy a mester tényleg nagyon szereti ezt csinálni a diákjaival. Igen, valamiért a végzősök mesternek hívják az ofőnket. De ezt már megszoktuk.

Na emberek!

Mostmár kicsit gördülékenyebbek lesznek az események, így igyekszem minél hamarabb hozni az új részeket. Mondjuk már elterveztem, hogy mi fog történni ezek után, szóval csak le kell írnom. Ha nem baj, a lányok ruháihoz (most épp a szépségversenyre gondolok) nem teszek be képet, képzeljétek el ti a kedvetek szerint!

Próbáltam minél hosszabbra és érdekesebbé írni a részt, remélem tehát, hogy tetszett!

Fairy tail : Nincs Fekete Fehér NélkülOnde histórias criam vida. Descubra agora