▪Part 3▪

146 33 10
                                    

Yoongi တစ္ေယာက္ Jiminကိုသနားစိတ္ေၾကာင့္ကူညီခ်င္တာနဲ႔အိမ္မွာေခၚေပးထားၿပီးေက်ာင္းထားေပးဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္...
Min Yoongi ဆိုတာလည္းပိုက္ဆံအတြက္ပူစရာတစ္စက္မွမလိုပါ Jiminတစ္ေယာက္ပိုလာသည္ႏွင့္ေတာ့ဆင္းရဲသြားမည္မွမဟုတ္...မ်ိဳး႐ိုးစင္ဆက္ကႀကိဳးစားမႈေတြ ရံုးကန္မႈေတြရဲ႕ရလဒ္ေတြ (အေမြ) ေတြကိုပိုင္ဆိုင္တဲ့သူေဌးသားတစ္ေယာက္ေပါ့...မိဘပိုက္ဆံထိုင္ျဖဳန္းေနရယ္ေတာ့မဟုတ္..
Yoongiကိုယ္္တိုင္ကလည္းမိဘေတြရဲ႕companyေတြကိုလည္းဦးစီးရင္းကိုယ္တိုင္ဝါသနာပါတဲ့ composerအလုပ္ကိုလည္းလုပ္ေနသူတစ္ေယာက္..

*Jiminေဆးရံုဆင္းရမည့္ေန႔*
Yoongiတစ္ေယာက္ Jiminကိုသူ႔ကားျဖင့္ေခၚသြားသည္..
လမ္းတစ္ေလ်ွာက္တြင္လည္းတိတ္ဆိတ္လ်က္...Yoongiကလည္းကားေမာင္းေနသည့္ဘက္ကိုသာအာရံုစိုက္ေနသည္..back seat တြင္ထိုင္ေနေသာJiminကေတာ့႐ူ႔ခင္းေတြကိုစိတ္ဝင္တစားေငးလ်က္...

ႀကီးမားတင့္တယ္လွတဲ့အိမ္အေ႐ွ႕မွာcar ကို parkingထိုးရပ္လိုက္သည္..
Yoongiကအရင္ကားေပၚကဆင္းသြားသည္
Jiminကေတာ့မဆင္းဘဲခပ္တည္တည္ထိုင္ေနသည္..
Yoongi-"မင္းအဲ့မွာပဲအိပ္မွာလား?"

Jiminအေတြးမွာေတာ့Yoongiမ်ားသူ႔ကိုကားတံခါးလာဖြင့္ေပးမလားေတြးေနသည္ကို..:(
Jiminမွာေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ခဏၾကာျဖစ္သြားၿပီး မ်က္လံုးကိုေပကလပ္ေပကလပ္လုပ္လိုက္ၿပီး..
"Arr...arnyiii...(ျပန္သတိဝင္လာကာ႐ုပ္ျပန္တည္လိုက္ၿပီး)ခင္ဗ်ား..arr..hyungအိမ္မွန္းမသိလို႔ပါ"

ေျပာရင္းဆိုရင္းကားေပၚကခပ္တည္တည္ဆင္းလာဖို႔ကားတံခါကိုဖြင့္လိုက္သည္..ကားကျမင့္ေနတာမို႔ ဆင္းလာတာဖို႔ေျခေထာက္ကမမွီေပ။Park Jiminတို႔ကေတာ့ကားေပၚကဆင္းတာေတာင္မ်က္ႏွာကေအာက္ကိုမၾကည့္ပဲYoongiကိုသာခပ္တည္တည္ၾကည့္ေနသည္..ေျခေထာက္ကိုကားအျပင္ထုတ္ကာခ်လိုက္ေတာ့ေျမႀကီးကိုမစမ္းမိ...ဘယ္ရမလဲPark Jiminတို႔ကမ်က္ႏွာကိုေအာက္ေတာင္မငံုးေသးေမာ္ၾကည့္ေနတုန္း..ေျခေထာက္ကေတာ့ေျမႀကီးကိုစမ္းေနသည္..ေနာက္ၾကာမွငံုၾကည့္လိုက္ေတာ့ကားကေတာ္ေတာ္ျမင့္ပံုပဲ..ေျမႀကီးနဲ႔ေတာ္ေတာ္ေဝးေနတာ..
Jimin-"ေအာ္...ေျမႀကီးကကားနဲ႔ေဝးေနတာကိုးးး!.."

~Till The EndWhere stories live. Discover now