Тэр над руу ширтсээр л юу ч өөрчлөгдсөнгүй. Би гайхаж эхлэх үед тэр ч бас гайхаж эхлэлээ. Дахин үх гэж хэлэхдээ нэмж бүр тушаал өгөх нь таамгийн минь улам л батлана. Зөндөө удаад байхад ягаад үйлчлэхгүй байгаад цуралдах нь үйлдлээс нь мэдэгдэж байлаа. Учрыг бараг л ойлгосон надад хэхэ...
Дэндүү хөгжилтэй байлаа. Намайг инээж эхлэхэд ямар нэг зүйл буйг мэдээд гарнаас минь угз татан чирж одов. Хүн нэг их явдгүй бололтой арын хаалганы тэнд намайг аваачаад юу болоод байгааг надад хэл гэлээ. Зөрүүлэн би:
- Эхлээд чи тайлбарлах ёстой юм биш үү! Гэж чанга дуугаар хэлэв. Хариуд нь тэр:
- Бууж өгсөн мэт миний нүд хүмүүсийг хүссэнээрээ алах боломжийг өгдөг юм. Харин одоо чи үнэнээ хэл гэв:
Би үнэнээ хэлэх албагүй учраас ...
- Чадахгүй ээ! би чамд үнэнийг хэлэхгүй харин оронд нь чиний нууцийг хадгалж намайг алах гэж оролдсон өөр хүмүүсийг алдагийг чинь хэнд ч хэлэхгүй амлая гээд түүнийг орхин одов.
Тэр их уурлаж байгаа байх гэвч би ийм зүйлээс болоод дахиад шаналахыг хүссэнгүй гэж бодоод гилэнмааг үхэхэд түүнээс үлдсэн цор ганц цагийг энгэртээ наасаар анги руу гүйлээ. Тэр ангид алга байлаа. Би тэрнийг бүхэл өдөржингөө харсангүй.
Маргааш өглөө бараг л сурсан ёсоор эрт ирлээ. Тэр намайг хүлээн сууж буй мэт байна. Хажууд нь суухад намайг Канами кацү гэдэг. Үнэндээ би их ууртай байна чамайг үнэнээ хэлтэл эсвэл чиний үнэнийг мэдтэлээ чамайг ажиглах болно шүү!! гэхэд нь өи бодов тэр угаасаа яасан ч бай мэдэж чадахгүй л дээ би чадвараа ашиглаж чадахгүй!!
Тэнэг юм. Гэж бодоод чихэвч зүүн тултал чангалаад дуу сонсов. Үдийн завсарлагаан эхэлж доош буулаа араас маань 3 дээрэлхүү охид дагаад л байна. Тэгээд чиглэлээ өөрчилж арын хаалганы тэнд тэднийг угтлаа. над руу харж инээгээд их зоригтой юмаа за за мэдсэн юм чинь мөнгө өгчих тэгээд л болоо. Би ч чадахгүй ээ иймхэн зүйлийн төлөө ирсиймуу өрөвдөлтэй амьтад гэж хэлээд явахаар зэхтэл над дээр ирснээ бас их их зантай байхнээ. Уурлахаас минь өмнө түргэн хөдөлсөн чинь дээр шүү гэлээ. Сонсоогүй мэт царайлаад урагш алхаад хажуугаар нь зөрөв. Яахыг нь мэдсэн болохоор л тэр...
Бодсон ч лон үснээс минь зулгаагаад газар шидээд хөлөөрөө дэвсэлж зодож эхлэлээ. Тэгээд түрүүвч авангуутаа их мөнгөтэй юм аа маргааш бас авах болохоор бэлтгэлтэй байгаарай гэж хэлээд яваад өгөв. Кацү над дээр ирээд гараа сунгав. Тэгээд би гарнаас нь татаад дээш өндийвөл шархны лент өгөөд шалбархайн дээрээ наачих гэв. Духан дээрээ наагаад цааш зөөлөн алхсаар ангийн зүг хөдөллөө.
- Чи яагаад дээрэлхүүлээд байгаа юм намайг харахад чи ийм хүн биш. Хариуд нь:
- Би зүгээр л энгийн хүн шиг амьдралыг сонгосон...
Дахиад хэн ч дуугарсангүй.
Энэ явдал нэлээд олон удаа давтагдаж бараг л энгийн үзэгдэл боллоо. Нэг удаа тэр дээрэлхүү охид надаас нэг зүйл хийхийг хүслээ. Тэгвэл оронд нь чамайг үүрд тайван орхы. Надад энгийн амьдрал хэрэгтэй байсан болохоор юу юм гэж асуулаа.
- Саяхны авсан шалгалтын материалыг авчир. Надад амархан санагдсан болохоор зөвшөөр ч шөнө ангийн багшийн өрөөнд нууцаар орж ирэв. Мэдсэн мэт кацү намайг угтлаа. Энгийн амьдралд энэ заавал хэрэгтэй гэж үү? үүрд сэтгэлдээ хар толбо үлдээх хэрэггүй гэхэд. Сохорч сааралтсан нүд маань наминчлал гилэнмаа бол золиос гэж үү би ямар тэнэг юм бэ?
Гилэнмаа бол зүгээр л надад чухал байсан болохоор бүхнээс маань салгасан. Харин нүд маань миний хүч байсан болохоор гилэнмаагын золиос болсон. Би тэр хүүхдүүдийг алсан шалтгаан бол надад муухай хандсан таалагдаагүй хүмүүс би энэ хүүхдүүдийн өмнө нүглээ наминчлах албагүй. Тэднийг алчихаад хүн алах үйл хэргээ зогсоовол тэд тамд тарчлах болно. Би чөтгөр ямар ч шалтгаантай байсан гэсэн хүн ал гэж намайг явуулсан. Бусдийг шимэгчилж амьдардаг энэ хүмүүсийн тоог багасгах гэж намайг явуулсан. Зовлондоо шаналж амьдардаг хүмүүсийг зовлогоос нь салгах гэж муу зүйл хийдэг хүмүүсийг гэмээ наминчил гэж сайн зүйл хийдэг хүмүүсийг диваажинд очиж бурханд тусал гэж алах болно. Би бол үхлийн бурхан шинагми. Үхлийн бурхад хүмүүсийг алаад баяралдаг би яагаад шаналах ёстой юм. Миний өөдөөс хэнч гар сарвайлгаж чадахгүй. Тэгээд л би тэндээс кацүг дагуулан гарч баярласнаа илэрхийлээд яагаад хүн алах болсныг нь асуувал тэр: - Зүгээр л хүн алах сайхан шүү дээ гэв. Надад хүч байхгүй болсон гэвч тэр надад хүч минь болно. Эхлээд тэр 3 охныг хашраахыг хүслээ. Тэрнээс би тэднийг алж өгөхийг гуйлаа. Маргааш төлөвлөсөн ёсоор хоосон цаас аваад тэдэнд өгөв ихэд уурлан намайг дахиад л зодож эхлэв. Тэр үед халаасанд минь байсан гилэнмаагын цаг унан тэд олж харчихаад чиний хайрладаг зүйл чинь үү гэв. Би уурлаад өгөхгүй бол хорооно шүү гэхэд чи тэгээд яана гэж гээд дэвсэлж эхлэлээ дэвсэлж эхлэхээс өмнө би тэднийг алуулах ёстой байсан даанч би зөвхөн өөрөө л алах ёстой гэж шийдлээ. Гэнэт сохорсон нүд минь харж буйг мэдэрсэн ба өөрчлөгдөж эхлэв. Хормын төдийд чөтгөрийн минь хүч эргээд ирсэн мэт хүн алах хорон хүслээр зүрх маань булгилж эргээд өршөөлгүй нэгэн болох мэт санагдлаа...
YOU ARE READING
Хараалт Нүд(дууссан)
HorrorБяцхан охин багаасаа орь ганцаар орхигджээ. Учир битүүлэг хараалаас болоод эцэг эх нь үхэж түүнтэй харц тулгарсан хүн бүр амиа хорлож эсвэл аймшигт золгүй явдлаар үхнэ. Цааш юу болохыг уншаарай.