Cosmarul asta ma obosit psihic si m-am trezit speriata si am vazut ca Dylan era langa mine dar nu parea ca ar fii dormit plus ca afara era inca intuneric asa ca m-am uitat la ceas..
04:12- Nu te mai gandii....Nu mai are rost, nu a fost vina ta puiule...Dylan incerca sa ma linisteasca si brusc mi-a trecut o chestie prin cap... Stiu ca o sa ma judecati pentru asta si ca nu e normal dar ma simt datoare fata de Dylan si simt ca asa il pot rasplatii... Plus ca am spus deja ca tin enorm de mult la el si merita....
M-am uitat in ochii lui si am pus mana pe abdomen si mi-am miscat mana masandul usor. El ma privii speriat si excitat.-Iubito , nu ma chinuii te r... A incercat sa spuna dar m-am urcat peste el si fata mea era la cativa milimetri de a lui incat am auzit cum a inghitit in sec...
-Ma vrei ? L-am intrebat cat de sexy am putut si el ma privii in ochi si pentru prima data m-am topit in fata unui baiat. In lumina slaba a veiozei arata foarte bine. Criminal de bine. Dylan era un baiat inalt si foarte bine facut pentru varsta lui. Ochii negrii ca smoala si avea trasaturile unui barbat fatal dar in acelasi timp se vedea usor copilaria pe fata lui. Era superb.
-Da Kayla , te vreau. Ce barbat sanatos la minte nu te-ar vrea.M-am uitat atenta la el si mi-am dat maioul jos... Am ramas in sutien si in pantalonii scurti. Parul imi acoperea pieptul si l-am dat pe spate. Dylan se uita la mine si isi musca buza iar eu simteam ceva intarindu-se sub mine. Mi-am unduit corpul si Dylan a inceput sa geama guturat si isi pozitiona mainile pe fundul meu...
- O sa iti dau o parte din mine Dylan... L-am privit si el inca isi musca buza.
-Cum Kayla ? Se ridica cu mine si ma intinse pe spate si am incercat sa ma ridic dar nu ma lasat. S-a aplecat peste mine si am ramas fara aer cand buzele lui carnoase s-au asezat pe feminitatea mea care pulsa de fericire. Ma uitam la el si imi lingeam buzele.El imi ceru permisiunea sa imi dea pantalonii si lenjeria jos si am aprobat fara sa imi dau seama si am ramas fara acoperire in partea de jos in 2 secunde.
-Doamne femeie , esti superba. Se uita la trupul meu si mai ca nu saliva. Am chicotit usor si am incercat iar sa ma ridic dar ma oprii.
-Dylan , ce faci ? Ti-am spus ca o sa iti dau o parte din mine... Imi puse degetul aratator peste buze...
-Vreau sa iti arat ca te iubesc Kayla , nu sa fac doar sex cu tine. Vreau sa te rasfat in placere... Vreau sa te fac a mea prin iubire nu printr-un sex obijnuit. O sa o facem treptat iar in seara asta o sa te fac sa uiti de tot si fara sa faci tu ce cred eu ca ai vrut sa faci si fara sa te culci cu mine.. Termina de vorbit si ma saruta pasional si i-am simtit mana in zona mea complet goala si am gemut de placere dar pana sa realizez ceva , gura lui isi facuse loc deja acolo am crezut ca explodez de placere. Totul era perfect . Cand aproape eram pe punctul de a termina am simtit un deget intrand in mine timid si fara sa imi dau seama l-am impis piciorul si degetul lui a patruns in mine si simteam nevoia de mai mul...
-Dylaan..am gemut... Vreau mai mult... Am simtit geamatul lui Dylan imprimat pe feminitatea mea si un alt deget a intrat in mine si dupa inca cateva secunde m-am revarsat plina de extaz. Dylan s-a ridicat de pe mine...Imi zambii si ma saruta pe buze...-Esti ok iubito ?Am impresia ca esti cam obosita . Imi zambi strengar iar eu m-am ridicat repede spre el si l-am lasat la bustul gol...
- Te ador Dylan... Sti nu? M-am uitat in ochii lui, stiu ca el isi doreste alte doua cuvinte de la mine dar nu ii pot oferii sentimentul acela inca... poate cu timpul o sa il iubesc dar iubirea nu apare peste noapte....Cel putin inca nu s-a intamplat si nu vreu sa-l mint pentru ca nu merita asta...El observa starea mea ganditoare si ma saruta pe frunte apoi ofta...
-Kayla , imi doresc sa ma iubesti mai mult ca orice pe lumea asta dar nu o sa te oblig niciodata sa imi spui ca ma iubesti chiar daca eu o fac , stiu ca tii la mine si sunt mai multdecat recunascator pentru asta , dar nu te oblig sa ma iubesti. Poate cu timpul o vei face...A luat o pauza si isi stranse buzele apoi ofta si vorbii din nou...
CITEȘTI
O viață întreagă - Realitate vol.1
RomanceKayla are 12 ani cand incepe sa vada lumea cum e ea defapt . Atunci cand bula ei roz se sparge si o loveste realitatea, simte că se sufocă. Realitatea e dură. !!!Povestea contine intamplari reale , evenimente reale dar si fictive!!! •Continut expl...