11.

980 41 18
                                    

Izlazim iz moje kabine i perem ruke i prizor koji zatičem kada izađem mi rastera osmeh sa lica.

Vidim Jimina kako ljubi sasvim neku 5 devojku.

To mi takođe rastera to da se moj stari  Jimin vratio.

Samo sam se oke nula na drugu stranu i krenula ka izlazu iz Parka.

Ne mogu da verujem. Opet sam ispala skot jer ga volim.

U tom trenutku sam bila besna na sebe jer sam ispala glupa jer sam mu verovala.

Izašla sam iz parka i krenula ka auto. Sobzirom da su ključevi bili kod mene. A on može da ide kod svoje nove devojke.

Ušla sam u auto i upalila ga. Tada sam videla Jimina, dotrčao je do auta i krenuo da lupa u haubu.

-Nije onako kako si videla Eli!- krenuo je da viče.

Samo sam okrenula auto u krenula brzo da vozim.

Ukucala sam Emin broj i nazvala je.

-Halo Eli gde si bila celu noć?- pitala je zabrinuto.

-To nije bitno. Želim da ti kažem da neću dolaziti neko vreme tako da ne moraš da se brineš.- rekla sam I prekinula.

Bacila sam telefon na suvozačevo sedište i na zadnjem sedištu sam videla buket ruža i posvetu na kojoj piše 'Za Eleonoru od Jimina'

Samo sam se nasmejala I krenula da plačem.

Dala sam još jači gas i vozila sam nesvesno.

Sve dok u jednom trenutku nisam osetila ogroman pritisak u predelu grudi i jak bol u glavi.

Posle tog ogromnog bola je sve bilo crno.















Vot/com

Office love- Mr. Park Jimin [Pt. 2]✔Where stories live. Discover now