_____________________________
Direct Message With @gguk.
_____________________________@bitchtae:
Czemu napisałeś, że to twój ostatni post tutaj? Chcesz usunąć swoje konto?
@gguk:
Tak, właśnie taki mam zamiar.
@bitchtae:
Nie rozumiem, czemu niby? To przez tą "zdradę" Jimina?
@gguk:
Może i też przez to, ale głównie chodzi o to, że pomyliłem się co do tej strony.. Myślałem, że tu przeżyje fajną i niezapomnianą przygodę, a tak naprawdę.. nic się nie zdarzyło fajnego
@bitchtae:
Zakochałeś się we mnie, prawda? Powiedz to na trzeźwo.
@gguk:
Tak, zakochałem się w tobie jak głupi nastolatek. Co z tego jak i tak będę musiał o tobie teraz zapomnieć. To nawet bez sensu, więc zapomnij już o tym. Możesz nadal żyć w swoim pseudo fajnym świecie, w którym nikt nie ma do ciebie poszanowania i każdy traktuje cię jak zwykłą kurwę, której się płaci za odbyty stosunek. Z jednej strony też odchodzę, bo nie chce na to dłużej patrzeć. Jak ty się pieprzysz z jakimiś idiotami i mówisz, że było ci dobrze. To jest chore, dlatego odchodzę. Nie chce w tym uczestniczyć. Dzięki, fajny był seks z tobą, przyznam, że był to najlepszy jaki do tej pory miałem. Mam ci może wysłać przelewem pieniądze za niego? Cóż, jak dobrze pamiętam nie płaciłem za nic, a w twoim cenniku nie ma nic za darmo.
@bitchtae:
Jeongguk..
@gguk:
Nie martw się o pieniądze, bo ci je prześlę, jeśli tak bardzo chcesz. Możesz teraz myśleć o mnie jak o swoim kliencie, bo nigdy się już nie spotkamy. To tyle. Dzięki za wszystko.
❌ Zostałeś zablokowany przez użytkownika @gguk. ❌
CZYTASZ
into it ➳ jjk & kth
Fanfiction[zakończone] » gdzie Taehyung robi z siebie dziwkę w internecie, a Jeongguk chce mieć go tylko dla siebie « top!jk; angst; daddykink, chat,+18 dawniej: fuck me hard, daddy ‼️ © evixans 2019