UWAGA! W TYM ROZDZIALE POJAWIAJĄ SIĘ SAME +18 SCENY! JEŚLI NIE CHCESZ TEGO CZYTAĆ, PO PROSTU POMIŃ TEN ROZDZIAŁ! DZIĘKUJĘ, MIŁEGO CZYTANIA!
Zniecierpliwiony Jeon stukał nerwowo palcami o kierownicę, mrucząc przy tym różne przekleństwa na kierowców, którzy powodowali niepotrzebne korki na Seulskich ulicach. Gdy w końcu udało mu się ruszyć z miejsca, szybko nacisnął pedał gazu pędząc prędko do swojej podnieconej kruszynki. Co prawda Taehyung podobał się od zawsze Jeonggukowi. Obserwował jego profil na tym dziwnym portalu od kilku dobrych miesięcy i tylko zazdrościł tym, którzy mogli go posiąść. Nigdy też nie miał odwagi, by napisać do tego rozkapryszonego chłopca z propozycją seksu za pieniądze.
— Jedź palancie! — wykrzyczał, pięścią uderzając w klakson. Nacisnął go jeszcze parę razy do póki koleś przed nim nie odjechał z piskiem opon.
Jeongguk urodził się w Busan jednak od dziecka pragnął zamieszkać w stolicy jako potężny biznesmen. Od małego chciał być jak jego własny ojciec, który wyjechał lata temu do swojej wielkiej korporacji w Seulu, by tam zarabiać grube pieniądze i rządzić ludźmi. Może nie otrzymywał od niego miłości ani nie spędzał z nim za wiele czasu, jednaże zawsze uczył go zasad bycia prawdziwym mężczyzną, którym w przyszłości miał się stać.
I stał się. Jeon dostał w spadku cały dobytek ojca, o który dba do tej pory. Stał się wielkim potężnym i dostojnym mężczyzną. Był dominujący, stanowczy i cholernie przystojny. Każda dziewczyna oglądała się za nim na ulicy lub w pracy. Kilkakrotnie Jeongguk musiał wymieniać sekretarkę w firmie, gdyż zawsze te puszczalskie dziewczyny liczyły na szybki numerek. Nie był typowym facetem, który najchętniej skorzystałby z tych propozycji - był zwykłym człowiekiem, który pragnął mieć kochającą rodzinę bez względu na to, czy będzie to chłopak czy dziewczyna - byleby stworzyć coś wyjątkowego bez kłamstw, zdrad i kłótni. Lecz nigdy nie znalazł tej prawdziwej miłości. Wszystkie poprzednie dziewczyny Jeongguka albo go zdradzały albo leciały tylko na pieniądze, które miał. Po kilku próbach nieudanych związków w końcu młody Jeon postanowił odpuścić i poczekać aż miłość sama zapuka do jego drzwi.
Agresywnie wjechał na parking. Zgasił swój luksusowy samochód, po czym wyszedł z auta i autopilotem zamknął go. Wyszedł z parkingu, rozglądając się wokół. W końcu dostrzegł te taehyungowe mieszkanie. Wszedł pewnie po schodkach i kilkakrotnie zastukał do drzwi.
Postanowił być innym kochankiem niż tych, których Taehyung już miał. Nie zamierzał tak po prostu rzucić po stosunku plikiem pieniędzy w twarz Kima. Chciał z nim zostać, poleżeć i poprzytulać się. Pragnął mu dawać całuski po całej spoconej twarzyczce, odgarniać blond włoski i delikatnie się z nim kochać. Otóż Jeongguk nie miał zamiaru go po prostu "wypieprzyć" bądź "przelecieć" chciał uprawiać z nim miłość i miał w dupie zdanie Kima na ten temat. Tamten może myśleć, że Jeon, to zwyczajna pizda, jednak on i tak nie zmieni swojego postanowienia co do Tae.
CZYTASZ
into it ➳ jjk & kth
Fanfic[zakończone] » gdzie Taehyung robi z siebie dziwkę w internecie, a Jeongguk chce mieć go tylko dla siebie « top!jk; angst; daddykink, chat,+18 dawniej: fuck me hard, daddy ‼️ © evixans 2019