V @bitchtae
Ostatnio zrozumiałem wiele rzeczy.. I teraz zdałem sobie sprawę z tego, że popełniłem życiowy błąd tworząc konto na tej stronie parę miesięcy temu. Żałuję też, że nie mogłem zatrzymać przy sobie osoby, która pomogła otworzyć mi oczy. Miesiąc po tym jak usunął konto, starałem się tym nie przejmować i żyć tak jak wcześniej, lecz ciągle o nim myślałem. To było przygnębiające, bo nasza ostatnia rozmowa była.. okropna. Aktualnie nie mam z nim kontaktu, przez co jest mi smutno, bo chciałbym mu podziękować. Podziękować za to, że w końcu przejrzałem na oczy. Postanowiłem, że ja również usunę tu konto. Stworzę nowe, lepsze życie, a co do Jeongguka.. to obiecuje sobie, że go odnajdę i szczerze mu podziękuję, bo gdyby nie on, to nadal byłbym taką samą bezwartościową dziwką. Jeśli jakimś dziwnym cudem to czytasz Jeongguk - to dziękuję Ci i znajdę Cię jeszcze, bo to nie koniec naszej przygody. Zawsze mówiłeś, że marzysz by przeżyć fajną, niezapomnianą przygodę i obiecuje Ci, że ją przeżyjemy. Ty i ja. We dwoje. To tyle. Dziękuję.
40,388 polubień | 31,405 komentarzy
zobacz więcej komentarzy..
@babyy99: wow.. niesamowite! popieram to, mimo, że będę tęsknić!
@jonn_ie: Powodzenia, Tae w nowym życiu.
@bitchtae: dzięki.
@_pjm_: jestem dumny♥ Przykro mi z powodu Jeongguka, nie chciałem go zranić, ale zakochałem się w Hoseoku.. sam wiesz, że miłość nie wybiera, Tae :(♥
@bitchtae: nie przepraszaj, Jimin . Jest dobrze, wpadnij dzisiaj na kawę z Hoseokiem
@girlllisa_: będę tęsknić!! szkoda, że usuwasz konto :((
@yourdaddy: Nikt nie będzie tęsknić. Spierdalaj, mała dziwko, zobaczymy jak długo wytrzymasz bez seksu i pieniędzy.
@_pjm_: zamknij ryj szmaciarzu
@bitchtae: pierdol się
@girlllisa_: spierdalaj kutasie, odjeb się
@babyhotboy: oki to pa
CZYTASZ
into it ➳ jjk & kth
Fanfiction[zakończone] » gdzie Taehyung robi z siebie dziwkę w internecie, a Jeongguk chce mieć go tylko dla siebie « top!jk; angst; daddykink, chat,+18 dawniej: fuck me hard, daddy ‼️ © evixans 2019