1.

15 2 0
                                    

Az élet értelme

A nevem Rebeka. Egy árvaházban élek mert a szüleim még mikor csecsemő voltam autóbalesetet szenvedtek. Nem volt további rokonom ezért betettek ide. Az árvaházba. Nagyon sok gyerek azért mondja hogy nincs jó sorsuk, mert nem kapnak meg egy telefont, fülhallgatót, fényképezőgépet vagy egyéb olyan "játékot" amivel feltűnhetne osztálytársai előtt.
Nekünk pedig...az árvaházban élő szegény gyerekeknek? Nekünk milyen a sorsunk? Hogyha a normális gyerekeknek emiatt rossz? Vannak akik megértenek minket de nem sokra megyünk vele...minden nap arra várunk, hogy belépjenek ide ő, a tökéletes szülők és kiválasszanak téged, pont téged hogy örökbefogadjanak majd elmennénk a gyámhivatalba aláírnánk néhány papírt és megetnénk HAZA...ez az a hely amire mi vágyunk, hogy mondhassuk hogy van egy IGAZI otthonunk...addig ezt a helyet kell lakhelynek neveznünk.
                             ~•~
              ~•———————— •~
                              ~•~
Tudnivalók rólam:
•Nagyon nem szeretem ezt a helyet, mert itt szorongok és félek...
•Meg akarom tapasztalni a szeretetet
•Akarom tudni, hogy minek élünk ha ennyit szenvedünk
•Nagyon érzelgős lány vagyok megsajnálok embereket és inkább a szivem szerint döntök, mint az eszem szerint.
•Karácsonyra szoktunk kapni "ajándékot" különböző iskoláktól/osztályoktól és idén kaptam egy nagyon profi és modern zenelejátszót de nem mondtam el senkinek, mert nem engedik hogy elektronikus eszközt használjunk itt. Ezen halgatok zenét...különböző hangulatúakat. A dobozra az volt írva hogy annak, akinek jó szive van és nagyon sok érzelmet élt át és mégtöbbet szeretne.
•Kaptunk egy támogatást egy cégtől melyre  100 lejért olyat változtathatunk szobaberendezésünkön, amilyet szeretnénk!
•Ettől a cégtől én kértem egy függönyt, amely személyre szabottan 70 lej volt és Dumbo volt rajta szomorúan. Dumbo a kiselefántnak hiányzott az anyukálya amiért elzárták őt tőle. Ez szimbolizált engem is...csakhogy nekem a szüleim már nem éltek...
•Volt nekem egy ikertestvérem, úgy tudom ő is meghalt anyáékkal. Már úgyis mindegy nem tehetek ez ellen semmit.
•A nevem Kovács Rebeka

Egy lány a válaszok után kutatvaWhere stories live. Discover now