Első rész~Nyitott kapuk

25 4 2
                                    

A legjobb barátom Ádám pont úgy utálta ezt a helyet, mint én. Mind a ketten 13 évesek voltunk. Mr. Cook volt ennek az árvaháznak a vezetője nagyon gonosz volt mindenkivel. Utálta a gyerekeket!! Minden este járőrözött és ha valaki lefekvési idő után felkelt az ágyából azt úgy büntette, hogy egész éjszaka vigyázban kellett álljon mellette, úgy hogy le van öntve hidegvízzel. Ez a férfi Angliából jött és kb 60 éves.

Egyik éjszaka Mr Cooknak valami nagyon fontos dolga akadt és megkérte az ápolónőt hogy ugorjon be helyette. Ádámmal ezt egyből kiszúrtuk és kieszeltünk egy szökési tervet amit végül nem kellett végrehajtani mert a nő elaludt. Ádám egyébként velem egyidős, olyan mintha a testvérem lenne. Mindenben kiegyezünk és ugyanúgy jár az eszünk. Neki a szülei nem szerettek volna ilyen korán gyermeket ezért azt mondták hogy majd visszajönnek érte. Ádám mindig bízott ebben és azt eszelte ki, hogy megszökik és megkeresi a szüleit. Nekem pedig az, hogy megtaláljam mindenre a választ. Hogy mi értelme van annak, hogy kaptam egy szép családot két szülővel és egy ikertestvérrel...aztán pedig csak egy villámcspás és minden el van rontva...mindenki meghalt és én egyedül maradtam.
Most a terv az volt hogy megmondtuk volna a nőnek hogy egy kislány rosszul van majd mikor elmegy hozzá mi kisurranunk. De most úgy alakult csak simán kisétáltunk a kapun (a kulcsok egy szék hátára voltak felakasztva).
Kiértünk és egy teljesen más világot láttunk.
-Biztos ezt akarod?-kérdeztem Ádámtól, mert tudtam, hogy ő nem bírja a zajt.
Elkezdte rágcsálni a szája szélét, mint aki ideges, de aztán bólintott. Ő emlékezett, hogy mi volt a neve annak az utcának amiben lakott régen. Az volt a terv, hogy megkérdezünk különböző embereket az utca helyéről,  majd elmegyünk oda és ő felismeri a házat... és utána?
-Mit csinálunk az után, hogy megtaláltad a házat?
-Hát szerintem bemegyek, de hogyha zárva lesz akkor pedig megdobálom az egyik ablakot kővel.
-Egy: mért nem használnál csengőt?, Kettő: eddig én is eljutottam...ez után én mit teszek? Segítettem neked elmenni odáig és utána? Nekem ki segít megtalálni mindenre a magyarázatot?
-Figyelj, en egy baromi nagy idiótaság és...
-Nem Ádi! Ez nem idiótaság! Te vagy az idióta akkor, hogyha ennek a súlyát nem fogod föl! Tudod mit? Megyek egyedül és remélem te is boldogulsz nélkülem!!
-Ne menj! Várjál hallod? Nem úgy értettem!-szaladt utánam a fiú, majd én is elkezdtem rohanni...nem érdekelt a magyarázata.
-Hagyj békén!- ezzel bekanyarodtam egy sarkon és eltűntem a szeme elől.
Hogy tehette ezt velem? A legjobb barátom volt. És cserben hagyott...ez után nekem is bűntudatom volt, mert nem kellett volna elmenjek és magára hagyjam. Most vajon hol lehet?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy lány a válaszok után kutatvaWhere stories live. Discover now