Dumbledore 'Hogwarts Bebeleri' adlı sohbet grubunu oluşturdu.
Dumbledore siz dâhil rehberinizdeki 286 kişiyi daha gruba ekledi.
Dumbledore:Hadi siz takılın burada gençler ben kaçtım.👋🏻
Dumbledore gruptan ayrıldı.
Ron W.:Lan bu Dumbledore Angaralı falan mıydı?
Dean T.:Yok knk sosyal medya diline alışmış fark etmedin mi günlerdir yapacağı konuşmalara "beni dinlemeyen de ne biliimm" diye başlıyor.
Pansy P.:Weasley nereden fark edebilir ki tavuk butlarıyla bakışmaktan adamın dediklerini duymuyor bile.
Ron W.:Beni mi dikizliyorsun Parkinson??🤨
Pansy P.:Komiksin Weasley.😒
Harry P.:Anam!Grubu yeni gördüm.
Profesör Snape:Bayan Evans'i bu tarz boş şeylere alet ettiğin için Gryffindor'dan 50 puan Potter!
Hermione G.:Bunun,burda ne işi var yha?
Profesör Snape:'Bu'? Gryffindor'dan 20 puan daha!
Hermione G.:Şeyy-Profesör ben Harry için demiştim yanlış anladınız siz.
Harry P.:Pekâlâ Hermione öyle olsun.Fotoğraflarını çekecek başka birini bul kendine.Hıh.
Hermione G.:Harry...
Profesör Snape gruptan ayrıldı.
Ginny W.:Ben zaten daha güzel fotoğraf çekiyorum Herm boşver bu salağı.
Harry P:Noluyoruz lan bi yerde bf'im bi yerden kız arkadaşım.Komplo mu bu?
Cedric D.:Keşke benim de bana komplo kuracak bi sevgilim olsa 😥.
Ron W.:Lan sen oralarda telefonu nerden buldun?
Harry P.:Kanka Cho'ya n'oldu.
Cedric D.:Terk etti beni lan bırakıp gitti.Neymiş 'ölü biriyle sevgili olmaya devam edemezmiş./Bu ilişki canlılığını yitirmiş falan filan.
Seamus F.:Canlılığını yitirmesi konusunda haklıymış bence aagsfsgsfagsgagsf.
Cedric D.:Seamus Bro'msun falan ama benim de duygularım var tm mı...
Seamus F.:Knk kusura bakma boşluğuma geldi yoksa beni biliyorsun kötü gün dostunum ✊🏻.
Cormac M.:Ben çekerdim aslında fotoğraflarını,ama maalesef bi meleğin kameralara nasıl gözüküyor olduğuna hayret etmekle meşgulum Hermioğne.😍😍
George W.:Çok mu geriden geliyorsun bana mı öyle geldi Mclaggen?😂
Cormac M.:Yeni gördüm mesajları napam sjsjsjjsjsjsjsjsjjsjj
Seamus F.:Randomunu senin...
Ron W.:Mclaggen!Yavşama lan kardeşime!🤬
Seamus F.:Kardeş ayağı göt ayağı Weasleyyy.🤫
Ron W.:Saçmalama istersen Seamus...
Dean T.:Bence Seamus haklı,var sende bir şeyler Ron.
Pansy P.:Öhm öhm.Kız ve erkek cinsiyetli bireyler aşk haricinde birbirlerini sevebilir,flört dışında yakın arkadaş,sevgili dışında kardeş olabilirler.Ortada illa aşk kırıntısı falan aramaya çalışmayın.
Seamus F.:He öyledir he.
Hermione G:Boşuna tartışmayın bu konuda.Benim bi sevgilim vaaarr! 🤭
Harry P.:Herm benim niye bundan haberim yok?🤨😠
Ron W.:*Harry'nin dediğinden* Herm?
Hermione G.:Şeyy çocuklar aslında ben size söylemek istedim amaaa...
Harry P.:Ama ne?Büyük trip atacağım Herm.
Ron W.:*Harry'nin dediğinden*+Çabuk bizim gruba gel Herm!
Draco M.:Ne kadar üşengeçsin Weasley.😒
Pansy P.:Malfoy Hazretleri teşrif edebildiler sonunda.Bu şerefi neye borçluyuz?
Draco M.:Normalde boş sohbetleriniz çok sıkıcıydı ama konu bana geldi Pans ;)
Selllamm!İlk kez bu tarz bir hikaye yazıyorum ve çok heyecanlıyım.Umarın hoşunuza gider ve umarım aramızda bi samimiyet oluşturabiliriz.Lütfen anlık düşüncelerinizi yorum olarak bırakın onları okumak beni çok mutlu edecek.(İnanın bana bunu etkileşim için falan söylemiyorum sadece aramızda bi samimiyet olsun istiyorum dediğim gibi)
Kendinize iyi bakın görüşürüz. :)♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Bebeleri Whatsapp///Texting
FanfictionKlasik Harry Potter Whatsapp kurgusu bir hikaye.Ama ilgini çektiyse eğer senin için her zaman burada duruyor olacak.💕👅