..::5::..

1K 63 31
                                    

HOGWARTS BEBELERİ

Harry: Şşt!Gryffindor'un aslan parçaları o güzel madablarınızı kaldırın da günlerdir ertelediğimiz şu Qui- antrenmanını yapalım?

Dean:Tamamdır knks.

Seamus:Harry,üzümlü kekim...

Harry:?

Seamus:Aşkısı merlin gece yatarken burnumu öpsün ki yeminle her yerim ağrıyor.

Seamus: Romatizmam da var benim biliyorsun.Bak dizlerim ağrıyor kesin hava bozucak.Tanrı korusun fırtınada süpürgenden falan düşer kırarsın her taraflarını.Ben sen acı çekersen n'aparım.Dayanamam ben senin acı çekmene beybitoşkosu.

Theadore:Ey Slytherin ahalisi görün bunları!

Theadore:Ben bile bu kadar ağır saçmalamıyorum.

Pansy:Tartışılır

Harry:Seamus seni gözüm gibi baktığım Ateşokumla kovalar,sonra senin de ona göz(?)ün gibi bakman için biryerlerine sokarım.

Harry:Hazır yapabiliyorken o koca kıçını kaldır yoksa kaldıramaz hale geliceksin!

Seamus:Aman be!

Seamus:Hogwarts'ın bebeleri beni hastane kanadına ziyarete gelirsiniz artık. :(

Ginny:Harry

Harry:Ginny?

Ginny:Mabadımın güzel olduğunu mu düşünüyorsun gerçekten? :)) [Gönderilemedi]

Ginny:Bebeğim ben bugün ki çalışmalara katılmasam diyecektim?

Ginny:Yetiştirmem gereken ödevler var da

Harry:Tabii ki olur sorun yok ne demek canım.

Seamus:Harry bebeğim...ben de katılmasam hani ölüm döşeğinde falanım da...

Harry:Finnigan şansını zorluyorsun ciğerim.

Seamus:Aman be!Bu resmen ayrımcılık.Ya Kızıl Weasley bu antrenmanı kaçırdıðğı için idmandan düşer önümüzdeki maç sakatlanırsa?Kim ödeyecek bunun bedelini?

Oliver:Kanka sen hiç dert etme onu..

Oliver:O ikisi geceleri yatakhane de telafi antrenmanları yapıyorlar.

Oliver:İstersen kollarını bacaklarını kır ikisinin de,yine de idmandan düşmezler.

Alllahım ağlıycam...
Kimisi için okuyucusu bile çok az olan bu ufak kurgu benim için o kadar kıymetlendi ki birden anlatamam.

Gerçekten ilgi görüdüğünü hissettiğim tek çalışman ve ben hâlâ inanamıyorum.Çok çok teşekkür ederim sizlere.

Neyse duygu boşalmamın bir kısmını attıktan sonra şimdi ne kadar hayırsız bir yazar olduğum kısmına geçebilirim.Ancak şu karantina sürecinde şu wattpad'i yükledim ve aradan birkaç gün geçtiğinde bu hikayeye bir bakayım dedim ve sizlerin yorumlarını gördüm.Eh anında bilgisayar başına geçip kurguya devam ve ısınma niteliğinde bir bölüm yazdım.

Umarım istikrarlı olur ve bir final yapana kadar devam ederim.Şimdilik sıradaki bölüm bence çok uzakta değil diyebilirim ama.Kendinize iyi bakın.

Sevgilerle ♡...

Hogwarts Bebeleri Whatsapp///TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin