Apgailestaujame bet jūsų šeima nebegali mokėti medikamentų beje mums trūsta eksperimento dalyvių!
Tu neteksi savosios givybės jei nedalyvausi.
Evai iš skausmo plyšo širdis...
SUTINKU,- tvirtai ištarė mažoji evelyn.
————————————————————————
Sveiki susirinkę į šią labarotoriją darysime eksperimentą kuris padidins vaiko IQ! Taigi pirmą reikia užmigdytį vaiką. Išoperuoti jo smegenis ir prijungti veną prie kitos na dar šis skystis. Reikia pašalinti vieną smegenų ląstelę!
Ir....
Panele Šellm ji turi retą ligą todėl šis būdas nepavyks...
Eva suklykė
Ahhhhhhhh!!!!! Žudyt visus iš jos akių pasruvo kraujas
Eva pasiėmė operacinį peiliuką ir perrėžė Šellm gerklę.
Ji paliko kraujo pėdsakus. Eva nualpo.
Pabudo reanimacijoje. Vaikuti kas tau taip padarė!?- suriko vyr. Gydytoja Lorein. Š...šelllm....
Mes negalime to sakyti jos tėvams patirsime didelį nuostolį mes ir tai bankrutuojame!
Evos akys sužibo ir blykstelėjo sugėrusios visą neapykantą pasauliui savyje. Po metų ją išmetė nes ligoninė bankrutavo ji įsikūrė senoje gamykloje ir treniravosi žudyti kitus. Svarbiausia pagrindiniai yra..
Paaugliškas gyvenimas jai nebuvo labai lengvas. Ji, buvo atstumta ir žeminama visų vaikų akyse. Ją niekindavo viena mergina Amanda Geiteh.- Pažiūrėk į save atsilikele like tu turi proto pažvelgt į mane!? Tu nesveikai baisi boba!
- b...bet aš netokia..
Amanda smogė Evai tiesiai į veidą.
Iš Evos nosies pasipylė kraujas ir ji pargriuvo, tačiau nepaisant to vis tiek spardė jai į pilvą.
Eva pabudo mokykloje. Tamsoje. Nieko nebuvo.
- Aš niekam nerūpiu...- sumurmėjo ji.
Eva nušlubavo prie Amandos spintelės ir prikabino laišką:
„ Labas susitinkam mokyklos rūsyje radau smagią vietelę!"- Tomis.
Tomis, buvo Amandos vaikinas. Ji norėjo pasinaudoti jo vardu, kad įviliotų Amandą į požemius ir ją užmuštų...
————Ryte————
-OMG man parašė Tomis! Gerai ate aš einu!- suklykė iš džiaugsmo Amanda Emai.
Eva tik kreivai šyptelėjo...Tomis
Eva