Még anno jó pár évvel ezelőtt egy üdítő ital reklámban (valamilyen cola) hallottam az első Queen dalt, a We will rock you-t ami nagyon tetszett.
Meg tudtam, hogy Freddie előadta a Tavaszi szél népdalt.
Aztán a rádióból a Radio Ga Ga-t, is hallottam.
Utána a Facebookon a Beatles csoportban (pontosabban mellette, az oldalon) láttam egy hirdetést egy Queen csoportról amibe kíváncsiságból be is léptem és azóta is a tagja vagyok.
Az Öngyilkos osztag című filmben meg a Bohemian Rhapsody-t hallottam, amiről még akkor nem tudtam, hogy Queen dal.
Aztán már ismerve az első kettő számot, láttam a Queen + Adam Lambert koncert plakátokat a városban, de csak legyintettem, hogy az nem lehet AZ A QUEEN, de pedig az volt. (Amit azóta is bánok, hogy kihagytam.)
Utána a Bohemian Rhapsody film kapcsán voltam izgatott, hogy én majd megnézem, de ez csak idén (2019. 06.02-án vasárnap) sikerült véghezvinni, amikor családilag néztük az HBO-n.
Nagyon tetszett, imádtam a filmet. Ami arra sarkalt, hogy jobban megismerjem az együttest, és mukásságukat; a tagokat; stb.
Elkezdtem velük olvasgatni fanfiction-t itt wattpadon, meg interneten is, meg cikkeket is.
A Queen-nek hála megismertem kedves embereket is. happycuddlyketchup qSliinv Rebel-Red-Rainbow Beatles_fan9
A héten a tv újra adta a filmet, és pont annyit hallottam, hogy a Radio Ga Ga-t adják elő, így egyből rohantam a készülékhez, és a film pár percét újra néztem.
Pénteken meg a magyarországi koncertről néztem felvételek.
Szeretnék majd Freddie-s vászon táskát, és pár darab kitűzőt is majd, meg jobban utána keresni a bandának, tudni róluk mindent.
Imádom a kitűzőket, gyűjtőm is őket.Pár kép és videó: