약물 도움 ' 𝒅𝒓𝒖𝒈𝒔 𝒉𝒆𝒍𝒑

2.4K 171 34
                                    

┏━━━━━━┓

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

┏━━━━━━┓

𝙧𝙞𝙙𝙚 𝙤𝙧 𝙙𝙞𝙚
𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙚

┗━━━━━━┛

Se face ora 6. Oamenii încep să apară   şi maşinile să circule. Cred că  a venit timpul sa plec la mine în apartament.

Ajung acasă şi  mă duc direct în dormitor, scormonind prin sertarul din noptiera. Rahat ! Am rămas fară.

Îmi iau telefonul si caut prin contacte Namjoon.

-"Novie! Credeam că nu mai suni!"

-"Uite că am sunat. Îmi trebuie...."

-"Ah! Marfă. Ok hai că mai am. Pentru tine am tot timpul."

-"Ajung în 20 de minute."

Pe Namjoon îl ştie  toată lumea. Cel mai mare dealer de droguri din oraş . Mă  doare sufletul să  spun asta dar drogurile sunt salvarea mea.

Acum 6 ani spuneam că o să salvez oamenii dependenți şi că o să îi ajut să devină oameni normali din nou.

Ironia sorții, nu?

Merg în cartier şi îl văd pe Namjoon cu o țigară în gura. Era cu Hoseok, cel mai bun "prieten" al său.

-"Poftim." îi spun întinzându-i banii. Îmi dă două pliculețe pline de prafuri albe şi incepe să îi numere.

Între timp văd un băiat venind spre noi, cel mai propabil să cumpere şi  el droguri. Se putea citi uşor pe fața lui că e deprimat. Părea atăt de trist şi plictisit de viaţă încăt mă făcea pe mine să par fericită.

-"Lipsesc bani." mă întorc spre Namjoon, revenind pe planeta pămănt.

-"Ce zici?" Îl întreb confuză.

-"Zic că lipsesc bani." Îmi spune el nervos.

-"Sunt ultimii mei bani. Trece-mă pe caiet şi ți-i aduc data viitoare."

-"Ştii bine că nu îmi plac chestiile astea." Spune aruncându-mi priviri ucigaşe. Îmi întorc privirea spre tipul de adineaori. Dă mâna cu Namjoon şi scoate nişte bani din buzunar.

-"Yoongi, nu mai am... Tocmai ce am dat-o pe ultima. Adică stai!

Domnişoara nu a plătit-o aşa că ţi-o dau ție." Îmi smulge drogurile din mână şi i le dă lui.

-"Serios? Lipsesc doar 45 de woni, Namjoon! Dă-mi măcar banii înapoi!" Mă răstesc eu nervoasă la el. Hoseok apare şi se bagă în seamă.

-"Numa' încet, pitico! Banii nu se dau înapoi!"  Îmi spune şi râde. În tot acest timp, Yoongi ăla se uita la toată scena. Stă acolo tăcut pănă îşi deschide gura şi zice şi el ceva.

-"Împartim. Acum hai de aici." Spune uitându-se la mine. Îşi scoate 15 lei pe care i da lui Namjoon iar apoi mă prinde de mâneca hanoracului şi mă trage dupa el.

-"Hei! Ce faci?!" Îl întreb uimită de gestul pe care l-a făcut.

-"Împart drogurile mele cu tine." îmi  spune deschizând plicurile.

-"Pardon? Drogurile tale? Eu le-am plătit!

-"Asta e şi problema. Nu le-ai plătit în întregime. Acum taci şi hai să le consumam odată."

-"Ok."

"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Suicide || 𝙼𝙸𝙽 𝚈𝙾𝙾𝙽𝙶𝙸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum