┏━━━━━━┓
𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙠𝙮 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪
𝙡𝙤𝙫𝙚𝙡𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙘𝙤𝙡𝙙┗━━━━━━┛
Era frig.
Era prea frig pentru o dimineata de primăvară. Tremuram în timp ce incercam să îmi incălzesc mâinile în care cred ca nici sângele nu mai circula de reci ce erau. Tot corpul meu era rece. Ma simțeam ca un ghețar dar cu doi ochi şi o inimă. O inima pe care am implorat-o cândva sa nu mai bată.
Ma uitam la Yoongi cum se chinuia sa opreasca o maşină pe marginea drumului. Mda, faceam autostopul ca sa ne intoarcem în Seul dar se pare că universul nu ținea cu noi. Îmi dau ochii peste cap când il aud pe Yoongi cum înjura şoferii cărora puțin le păsa de el şi îşi vedeau de drum.
-"Hai sa luăm un tren, Yoongi. In felul asta nu o sa mergem acasa nici anul viitor..." Ii spun pe cel mai calm ton posibil si mă apropii de el jucăndu-mă cu şnurul de la hanoracul pe care il purta.
-"Nova dragă, nu avem bani de tren." Era foarte nervos si obosit. Isi trece mana prin păr si ofteaza.
-"Lasă-mă pe mine sa încerc! Arăt mai bine decat tine şi este foarte posibil ca un tip sa opreasca cand ma vede." Ii spun si ma îndrept spre marginea drumului lăsăndu-l pe Yoongi şocat de cuvintele mele in urmă.
-"Hey, mulțumesc mult ca ai oprit!" Deschid uşa din fața a maşinii si ma aşez lănga şofer făcându-i semn la Yoongi să urce in spate.
-"Încotro, frumoaso?" Tipul brunet de la volan flirta cu mine ceea ce il facea pe Yoongi sa iasa din sărite.
-"Vreau sa ajung in Seul! Multumesc mult ca ma duci tu!" Ii zambesc. Mda, flirtam si eu cu el dar asta doar pentru ca ador sa il vad pe Yoongi gelos.
-"Imi face placere." Se uita prin oglinda retrovizoare la Yoongi.
-"Sunteți împreună?"
Eu si Yoongi tresarim si ne uităm la brunet.
-"N-" Yoongi ma întrerupe si se întinde mai în față.
-"DA!" Raman şocată de gestul lui si ma uit spre el încruntată.
-"Pot sa te întreb ce ți-a venit?!" Il intreb pe Yoongi in timp ce urcam scările spre apartamentul meu.
-"Nemernicul ala tot flirta cu tine. Daca nu faceam ceva 100% v-ati fii combinat pana in Seul!" Imi fac ochii mari dandu-mi seama ca era foarte gelos.
-"Ce prost esti..." Ii spun in şoaptă.
"Eu am ochi doar pentru tine..."
CITEȘTI
Suicide || 𝙼𝙸𝙽 𝚈𝙾𝙾𝙽𝙶𝙸
Fanfiction"ㅡ 𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧?" "ㅡ 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺." ➝ unde doi dependenți de droguri cu gânduri suicidale se îndrâgostesc unul de celălalt, vindecându-se. " loving you is suicide „ ⚠️ TW...