┏━━━━━━┓
𝙡𝙚𝙩'𝙨 𝙧𝙪𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙘𝙞𝙩𝙮
𝙨𝙤 𝙞𝙩'𝙡𝙡 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙡𝙞𝙠𝙚
𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙤𝙪𝙡𝙨┗━━━━━━┛
-"Da trezeşte-te odata!" Simt cum Yoongi ma scutură foarte tare ca sa ma trezesc. Imi întredeschid ochii care ma usturau de la lumina putrnica de afara si ma uit in jur. Trenul era oprit iar calatorii l-au parasit deja. Am ajuns.-"Unde naiba sunt?" Ma comportam de parca eram in stare de ebrietate.
-"Habar nu am..." Imi raspunde Yoongi sarind jos din vagon. Distanta de la vagon la pamant era destul de mare pentru înălțimea mea. Yoongi se îndeparteaza crezand ca pot coborî singura.
-"Ajuta-ma, drace!" Il strig dar el se preface ca nu ma aude. Imi fac curaj si sar căzănd în genunchi julindu-mi palmele.
-"Deci nu cred." Spune Yoongi uitandu-se razand la mine.
-"Te urasc." Ii spun ridicandu-ma nervoasa.
-"Busan." Citesc cu voce tare ce scria pe indicatorul pe care l-am cautat de dimineata, gasindu-l abia acum seara.
- "Suntem in Busan..."
-"Cum naiba am ajuns din Seul pana in Busan? Cat am dormit?..." se intreaba Yoongi mirat cotrobăind prin rucsacul pe care l-a luat cu el.
-"Ce cauți?" Il intreb confuza. Il vad cum scoate doua spray-uri grafitti si imi intinde unul.
-"Busanul asta are nevoie de putina culoare." Imi face cu ochiul si se intreapta spre pereții din beton ai oraşului.
-"Daca ne prinde poliția?" Il intreb uitandu-ma la spray-ul din mana mea.
-"Relaxeaza-te. E noapte, nu ne vede nimeni." Dau din umeri si o iau pe urmele lui.
Ne facem de cap cu graffiti-urile si coloram tot ce ne statea in cale: vitrine, pereți, maşini. Ne oprim o clipa si admiram opera de arta creeata de noi zâmbind mândru. Ne distram de minune. Ce e mai frumos decat sa stii ca ai ruinat un oraş necunoscut?
CITEȘTI
Suicide || 𝙼𝙸𝙽 𝚈𝙾𝙾𝙽𝙶𝙸
Fanfiction"ㅡ 𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧?" "ㅡ 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺." ➝ unde doi dependenți de droguri cu gânduri suicidale se îndrâgostesc unul de celălalt, vindecându-se. " loving you is suicide „ ⚠️ TW...