Plná odhodlání jsem vystoupila z přeplněného autobusu, za sebou jsem táhla velký kufr a z hluboka jsem se nadechla. Iluze mi ihned prekazil smrad z výfuků, spousta hluku, lidé co pořád někam pospichaji a telefonuji. Aspoň se tady nebudu nudit. Připadala jsem si jako v jiným světě. Hned jsem se ubytovala v prvním hotelu, kde budu pár dní, než si najdu nějaké bydlení.
Kartičkou jsem otevřela dveře od mého pokoje. Byl krásně prosvětleny, nejvíc mě zaujala velká postel s televizí, nedaleko byla i malá lednička, takže já jsem naprosto spokojená. Po tom co jsem si vybalila, jsem si dala sprchu a zkoumala malá mejdlicka co byli u zrcadla. V županu jsem si sedla na balkonek s malým stolečkem a dvouma židličkama. Zapálila jsem si cigaretu a koukala na lidi, co zmateně pobíhaly podemnou.
Po chvilce jsem uslyšela zvonek ,,už, běžím" zavolala jsem a pevne si uvazala čiste bílý župan. Přede dveřma stal vysoký hubený muž s plnovousem, který měl ale pěkně upravený. ,,Dobrý den slečno, jsem Deniel, pokojová služba, budete si přát něco k obědu?" byl vcelku simpaticky ,,Zdravím Denieli, já jsem Elis, myslím že to nebude nutné, ale je v okolí nějaká dobrá restaurace?" ,,jedna je tady kousek, skoro za rohem a navíc se nedá prehlidnout, je tam velká prosklená terasa a vari tam úžasne, je to vše co pro vás mohu udělat?" zakrucelo mi v břiše ,,myslím že to bude úplně stačit, děkuji a pěkný den". Zavřela jsem dveře a zamířila jsem do koupelny, jemně jsem se namalovala a rozpustila vlasy. Otevřela jsem skříň a začala vytahovat nějaké oblečení. Nakonec jsem vybrala jednoduchý černý overal, balerinky a přes rameno jsem si dala malou bílou kabelku na řetízku.
Sedla jsem si na terasu a s nadšením pročítala jídelní lístek. Po dlouhém rozmyšleni jsem si vybrala těstovinový salát s kurecim masem. Mezitím jsem si šla zapálit před restauraci a pro mou smůlu mi nešel zapalovač ,,notaaak, to snad ne, proč mi to děláš!?" začala jsem se rozčilovat ,,mohu?" ozvalo se vedle me tváře tak blízko, až mi přeběhl mráz po zádech, zvedla jsem oči a uviděla dívku, asi stejně stará jako já, krátké tmavé vlasy a....a ty oči. Nabehla mi husina. Zapálila mi cigaretu a sama sobě taky. Bez jediného slova odešla. ,,Dě..děkuju" špitla jsem za ní a pozorovala jak odchází. Celou dobu než jsem dokourila, jsem se dívala tím směrem. Proč tam pořád zíráš? Říkám si sama pro sebe. Vrátila jsem se ke stolu a hned jsem před sebou měla jídlo. Skvělé načasování.
Celý den jsem se procházela po městě, je úžasný. Při cestě zpátky na hotel jsem si koupila vafli na špejli s nutelou a oříšky. Noční bar? Je jen kousek od mého hotelu, jakto že jsem si ho ještě nevšimla? Začalo se stmívat a mě strašně lákalo se tam podívat. Když jsem otevírala kartičkou dveře pokoje prosel kolem mne Deniel. ,,Zdravím slečno, měla restaurace úspěch?" ,,měla! Moc vám děkuji za doporučení. Znáte ten bar hned vedle? Chtěla by jsem se tam jít podívat" Deniel se pousmál a prohlidl si mě od hlavy až k patě ,,samozřejmě, že ano. Chodivam tam, když mám volno, mohu vás tam doprovodit" dala jsem si pramínek vlasů za ucho ,,to je milé děkuji, tak v 8?" Opřel se loktem o vozík s prádlem, který zrovna vezl do prádelny ,,bohužel budu mít čas až později, tak tam běžte a já za Vámi přijdu",,domluveno!" usmála jsem se a vešla jsem do pokoje.
Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu. Byla jsem příjemně unavená, ale i přes to jsem se odebrala do koupelny a dala si sprchu.
Na sebe jsem si vzala černé džíny, bílé tílko a černé tenisky. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.
Bylo kolem půl 8, když jsem se vydala do baru.Bar Černá Orchidej. Tak jsem tu. Už z venku jsem slyšela nahlas hudbu, na odvahu jsem si dala cigaretu.
Sedla jsem si na bar a objednala si Sex on the Beach. Usrkla si a slastne přivrela oči.
,,Netušila jsem, že tě tu potkám" tenhle hlas jsem už někde slyšela. Byla to ona, ta holka z restaurace. ,,Ahoj, ráda Te zase vidim" usmála jsem se. ,,Co pijes? Nedáme si něco spolu?" Nestačila jsem nic říct a najednou objednávala nějaký drink, vůbec netuším co to bylo, ale bylo to strašně moc dobrý. Natáhla ke mě ruku ,,jsem Silvie" zase mě pohltily její oči ,,já Elis" začala se smát ,,čemu se smejes?" zvedla jsem jedno obočí ,,takhle se jmenovalo moje morče" musela jsem se začít smát.
Celou dobu jsme si povídali, měla jsem pocit, že ji znám spoustu let.
ČTEŠ
Její rty
RomanceElis je 23 letá holka z malého městečka , která se rozhodla přestěhovat do velkoměsta a začít úplně nový život po tom, co skončil její 3 lety vztah s mužem, který jí během celého jejich vztahu podváděl. Vše se zamotá a vypadá to, že začátek nového ž...