Probudila mě příjemná vůně palačinek. Protáhla jsem se, spokojeně se zavrtěla a otevřela oči.
Počkat. Já nejsem u sebe v pokoji. Posadila jsem se a rozhlédla se kolem.
,,Dobré ráno princezno" Silvie stala mezi dverma oprena o futra. ,,Dobré ráno" řekla jsem udiveně.
,,Asi tě zajímá co tu děláš vid" pousmála se ,,pojd" mávla rukou směrem do kuchyně.
Odhodila jsem peřinu a nestačila jsem se divit. Na sobě jsem měla dlouhé bílé tričko a spodní prádlo, které určitě nebylo moje.
Odšourala jsem se k jídelnímu stolu. Palačinky s marmeládou a kafe zdobily malý dřevěný stůl.
Posadila jsem se, usrkla kávy a hladove se zakousla do palačinky.
,,Jsou úžasný Silvi"
,,Obyčejný palačinky" uchechtla se ,,večer byla celkem sranda"
S palačinkou v puse jsem se na ni nevinně podívala.
,,Je mi to strašně trapný, ale já si nic nepamatuju"
,,Když jsme odcházeli z poutě s tím, že tě odvedu k tobě, nebyla jsi schopná udělat pomalu krok. Přišlo mi jako dobrý nápad tě vzít radši k sobě"
Otrela jsem si pusu a začala se trošku červenat, cítila jsem jak mi začínají hořet tváře.
,,Potom, co jsem tě osprchovala"
,,Osprchovala?" zakuckala jsem se kafem.
,,Ano" začala se smát ,,myslíš, že jsem nikdy neviděla ženské tělo? Každopádně jsi mě zmačela taky, když jsem tě osušila, praštila jsi sebou na postel a dalo mi zabrat tě obléknout"
Podívala jsem se na bílé tričko co jsem měla na sobě, placla se do čela a začala se smát ,,co se dělo pak?"
,,Pak jsem tě oblékla, dostala jsem od tebe pár polibků, začala jsi mě tahat k sobě do postele, řekla jsem ti, že si dám jen sprchu a hned jsem u tebe. Než jsem se vrátila, tak jsi sladce spala. Přikryla jsem tě a lehla si k tobě. Ráno se vzbudila, udělala nám snídani a pak už víš"
Neudržela jsem to a začala se nahlas smát ,,takže se nic nestalo?"
Silvie si vzala hrnek se zbylým kafem a začala otevírat balkonové dveře ,,prozatím jsi tomu utekla" usmála se a prohrábla si vlasy, Sakra tohle na ni zboznuju ,,jdeš na cigo?",,Elis odpoledne si musím jít něco zaridit a pak přijde.."
Skocila jsem ji do řeči ,,chápu, nemusíš nic rikat" usmála jsem se ,,jak se jmenuje?"
Silvie si sedla na gauč ,,Anie, je o 2 roky mladší než já, začali jsme spolu chodit celkem narychlo ze dne na den, když to řeknu takhle"
Sedla jsem si k ní a napila se vody
,,Máme zvláštní vztah" dodala a zavrtela hlavou ,,nechci tě vyhazovat ale budu muset jit"
Odnesla jsem sklenici do dřezu ,,půjdeš mě vyprovodit?"
Obula jsem si boty, přišla ke mě a začala mě líbat. Spolupracovala jsem, neměla jsem jediný důvod ji odporovat.
,,Co se to děje?" zeptala jsem se dívala se jí přímo do očí.
,,Ty jdeš domů a já čekám na svoji přítelkyni" řekla a uculila se.
Protocila jsem oči a ironicky se pousmála.
,,Měj se" mávla jsem rukou a odešla.Seděla jsem na balkoně, pila kafe a kouřila asi 3tí cigaretu. Dívala jsem se na lidi, kteří běhali podemnou. Nikdy mě nepřestane bavit chaos v tomhle městě. Přemýšlela jsem nad tím, co se to se mnou děje. Můžu mít ráda svoji kamarádku a mít k ní určity city, ale tohle je jiný. Jsem sama ze sebe zmatená. Nikdy jsem s holkou nic neměla a ani jsem na to nepomyslela. Teď mám v hlavě úplně jiný myšlenky. Vzala jsem do ruky telefon a chtěla ji napsat.
,, nechceš se dneska večer vidět a třeba něco podniknout?" koukala jsem na rozepsanou zprávu a neměla odvahu ji odeslat.
Sama pro sebe jsem si řekla, že to je blbost a jednim pohybem jsem zprávu smazala. Protocila jsem sama nad sebou oči a začala se smát.
Najednou mi přišla SMS
,,co má slečna jako ty dnes v 6 v plánu?"
Upřímně jsem se zasmála, máme stejné myšlenky.
,,měla jsem v plánu cestu kolem světa, ale myslím, že se to dá ještě změnit"
Až po té, co jsem zprávu odeslala, jsem se musela ušklíbnout nad tím, jak trapně to zní. Zvláštní, v první chvíli mi to přišlo vtipný.
,,tak tím pádem, tě zvu na večeři"Sešli jsme se u malého obchůdků se zeleninou. Povečeřeli jsme v krásné restauraci na pláži a pak se šli projít kolem pobřeží.
,,vysvětli mi jednu věc" řekla jsem a vyklepavala jsem si písek z boty ,,proc tu jsi zase se mnou?"
Silvie zvedla obočí ,,možná z toho důvodu, proc ty jsi tady zrovna se mnou"
,,Jenže já nemám přítelkyni" řekla jsem trošku rejpavým tónem.
ČTEŠ
Její rty
RomanceElis je 23 letá holka z malého městečka , která se rozhodla přestěhovat do velkoměsta a začít úplně nový život po tom, co skončil její 3 lety vztah s mužem, který jí během celého jejich vztahu podváděl. Vše se zamotá a vypadá to, že začátek nového ž...