Touha

242 3 4
                                    

Začala jsem zrychleně dýchat a pevně se chytla za pusu. Mým tělem proběhl neuvěřitelně silný impuls a já i přes zakrytou pusu nahlas vydechla. Silvie mě políbila.
,,Takhle jsi ještě krásnější" řekla.

,,Jak to myslíš?" zamračila jsem se.

,,Když jsi spokojená"

,,Čekala bych něco víc romantického" odpověděla jsem a seskočila ze skříňky

,,Tady nešlo o romantiku" usmála se a sebrala ze země oblečení ,,pěkný" řekla a podala mi tričko.

,,Co mám dělat?"

,,Řekla bych, že kromě sexu se v kabinkách zkouší oblečení, tak to zkus"

,,Mám se před tebou svléknout? zasmála jsem se.

,,To myslíš teď vážně? Jestli sis nevšimla, tak jsem právě byla mezi tvýma nohama! Takže šup, zkoušej! Jsem tvůj divák"

Sama sobě jsem se zasmála, protože měla pravdu.

Ze všeho, co jsem si přinesla na vyzkoušení jsem si vybrala jen svetřík. Vyšli jsme z kabinky a kousek od nás stály dvě holky. Když jsme procházeli kolem nich, divně si nás prohlíželi

,,Myslíš si, že mě slyšeli?" zašeptala jsem a chytla jsem Silvii za ruku.

,,Myslím si, že ti dám přesnej výklad toho, co to znamená být potichu. Ale i kdyby slyšeli, tak co? Jim do toho nic není" mrkla na mě a silně mě stiskla.

Zaplatila jsem a pyšně si nesla svoji malou taštičku s ,nákupem,. Kousek dál jsme si sedli na venkovní zahrádku jedný kavárny a objednali si Latté a zmrzlinový pohár. I když jsem se snažila tvářit normálně, pořád jsem nemohla uvěřit tomu, co se právě stalo. Vážně mi to před chvilkou udělala holka v kabince?

,,Halóó, vnímáš mě?" mávala předemnou Silvi rukou.

,,Jo, jo vnímám"

,,Ty si vážně nikdy neměla nic s holkou" zasmála se a zapálila si cigaretu.

,,To je to na mě opravdu tak moc vidět?" odpověděla jsem a natáhla jsem ruku pro zapalovač.

,,Jsi šíleně prokouknutelná, navíc, počkej, takže já byla tvoje první!" vítězoslavně řekla a spokojeně se opřela o židli.

,,Ne to tedy nejsi!" začala jsem se bránit ,,asi v 15-ti jsem se s holkou líbala!"

,,To si děláš prdel?" začala se nahlas smát ,,to přece nic neznamená! A to jsi ještě nic nezažila. Takže ano! Jsem tvoje první!"

Chtela jsem se jí zeptat, co pro ní tedy znamenám já, ale zrovna nám přinesli naši objednávku. Rozhodla jsem se, že touhle otázkou si zkazíme jiný odpoledne.

,,Takže na usmiřovací sex?" řekla a pozvedla lžičku se zmrzlinou.

,,Na usmiřovací sex!" začala jsem se smát a cinkli jsme si lžičkama.

Procházeli jsme se po městě a já se cítila úžasně.

,,Za 3 dny jdu na prohlídku bytu, půjdeš se mnou?"

,,A jako kdo, tam mám jít?"

,,Jak to myslíš?"

,,Jestli tam mám jít, jako tvoje kamarádka"

,,Nechám to na Tobě" mrkla jsem na ní a dala si pramínek vlasů za ucho.

,,Takže se uvidíme za 3 dny?" usmála se Silvie a zastavila se.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 05, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Její rtyKde žijí příběhy. Začni objevovat