MERHABA, HIKAYEMIZIN ASLINDA ASIL KAHRAMANLARI ZEYKERDEN ILHAM ALINARAK YAZILMAKTADIR LÜTFEN YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI EKSIK ETMEYIN :) MEDYA; GÜNEŞ
Zrrr Zrrr Zrrr
Gözlerimi aralayıp komidinimin üstünde duran çalar saatime susması için neredeyse 3 4 kez vurmuştum. Sanırım susmamakta ısrarcıydı bu aptal saat.
'' Ah, yeter ama zrr zrr zrr seni aldığım güne lanet olsun. ''
Saati daha fazla dayanamayıp yere fırlattım. Yastığa gömülüp tekrar uyumak için gözlerimi kapatmamla açmam bir oldu.
'' Güneş nereye uyuyosun ya, hemde yeni okulunun ilk gününde ''
Yataktan zar zor kalkıp banyoya gittim ciddi anlamda berbat görünüyordum yüzüme su çarpıp odama geri döndüm. Elime dolabımdan cıkarttığım askıda ütülü duran yeni formalarımı aldım. Sanırım formada en cok beğendiğim parça Mavili Siyahlı kolej ceketi olmuştu. Maviye aşık bir insan olduğumu söyleyebilirim ama siyah... Sanmıyorum fazla iç karartıcı. Ama şöyle bir gerçekte var ki mavi ve siyahın uyumu fazlasıyla iyi. Daha fazla oyalanmadan formalarımı üzerime geçirdim. Saçlarımın doğal dalgasıyla okula gitmeye karar verdim şekillendirip aşağı kata indim. Annemin hazırladığı şahane sofrayı az cok tahmin ediyordum.
'' Günaydın anneciiim '' diyip yanağına en masumundan bir öpücük kondurdum.
'' Günaydın meleğim ''
'' Yine döktürmüşüz ''
'' Anne sevgisiyle hazırlandı kuzum bunlar ''
Kıkırdayıp masada ki yerimi aldım bi kaç şey atıştırıp odama son hazırlıklarımı yapmak için çıktım. Çantamı alıp anneme tekrar öpücük kondurup evden cıktım.
(...)
Yaklaşık yarım saattir otobüs bekliyordum dün gece yağan yağmur yüzünden yerler hala ıslaktı.
Yanıma son model bir araba yaklaşıp;
'' Vay vay vay yeni kızımıza da bakın '' Demek ki aynı okulda olacağım züppelerden biriydi bu.
Sinirli bir aksanla; '' Yani ? ''
'' Uu atarlanma sert kız, neyse sana okulun ilk gününde bol şans görüşürüz. ''
'' Umarım görüşmeyiz ''
Çarpık gülüşünü yapıp hızla arabasını çalıştırdı. Hızının nedeniyle yerdeki sular üstümü ıslatmıştı. Bir de utanmadan bile bile kornaya basıyordu.
Arkasından '' P*ç '' diye bağırdığımda bunun duraktaki insanlara pek olumlu yansımadığını ve tüm dikkatleri üstüme çektiğimi fark ettim.
(...)
Okulun dışına bir göz attıktan sonra burasının gerçekten tam bir kolej olduğunu anlıyordum
Okulun içine adımımı attığım anda neredeyse herkes yanındakiyle benim hakkım da konusuyordu. Umarım bu konusma olumludur.
Sınıfıma girdiğim zaman içeride öğretmen olduğunu fark ettim affalamış bir şekilde ;
'' Afedersiniz efendim bugun ilk günüm ve otob- ''
'' Güneş Görnük doğru değil mi? ''
'' Evet efendim ''
'' Yerine geçebilirsin tatlım ''
Saygıyla gülümseyip boş olan bir yere geçtim. 15 dakika sonra kapı çalınmadan açıldı.
INANAMIYORUM! SABAH KI ZUPPE COCUK BU NEDEN AYNI SINIFA DÜŞTÜK YA BİZ BUNLA
Şu cocuga bak özür bile dilemeden yerine geçti beni görmemesi icin dualar ederken yanımdan gecerken göz kırpıp '' Şansa bak aynı sınıftayız, güzelim ''
Allahım bir de arkamda oturuyor. Sinirle arkamı dönüp;
'' Bana baksana sen kendini ne sanıyosun ya böyl- ''
Öğretmenin ; '' Güneş istersen ilk günden bozuşmayalım ''
Arkamda ki züppe dalga gecercesine küçük çaplı bir kahkaha attı. Sinirlenerek önüme döndüm. Bu iş burda bitmicekti tabi ki
Zil çaldığında arkamda ki öküz sırasını bir yere fırlatarak dışarı fırladı. Tam arkasından gidicek hesap soracakken sınıfa yeni bir cocuk girdi ve tam o sırada çarpıştık
Cocuk geveliyerek ; '' B-ben cok özür dilerim ''
'' Önemli değil '' gerçekten sevecen bir yüzü vardı oldukça uzun boylu esmer bir cocuktu.
'' Sen yeni kızsın sanırım, haberlerini duyduk ''
'' Evet o benim o kadar hızlı yayıldı mı ya ''
'' Bu okulda herşey cok hızlı yayılır '' kıkırdadıktan sonra cocuk elini uzattı;
'' Bu arada ben Alper ''
Bende elimi uzatıp
'' Güneş ''
'' Memnun oldum Güneş ''
'' Memnun oldum Alper ''
Tokalaştıktan sonra tam o sırada kapıdan o öküz geldi ve Alperin omzuna dokunup;
'' Kardeşim hoşgeldin biraz geç kaldın sanırım ''
Alper dönüp ;
'' Can bunu sen mi söylüyosun ''
Kahkaha atıp bana döndü ve
'' Yeni kızımızla tanışmıssın kardeşim ''
Çarpık bir gülüş atıp yanağımdan makas alıp sırasına geçti
Alpere dönüp '' Şu Can denen cocuğa pek kanım ısınmadı bence fazla gevşek ''
'' Duymasın cok çektirir sana '' diyip kıkırdadı zil çalınca sırama geçti arkamda duran öküzün kullağıma eğilip
'' Oyun daha başlamadı bunlar iyi günlerin güzelim '' diyişine canlı canlı tanık oldum. Herife bak ya tehtit ediyo bide arkamı dönüp;
'' Görücez Canım görücez '' diyip önüme döndüm. Eee ne demişler tehtide tehtitle cevap vermek lazım.
Hem o kim ki bana ne yapabilir yani Allah Allah egoist herife bak ''
(...)
Eve döndüğümde hemen odama fırlayıp kendimi yatağıma bıraktım tam dalıcaktım ki telefonuma gelen mesaj sesiyle yerimden sıçradım.
MESAJ : Daha ilk günden sana gerçek yüzümü göstermek istemedim güzelim yarın yanında peçete bulundur cok ağlıyacaksın :) Şimdiden tatlı rüyalar -CAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Siyaha Aşkı
Teen FictionSimsiyah gözlerini gözlerime kenetledi. Bana dahada yakinlasti ve; Can: Farkında değilsin dimi? Güneş: Neyi farkında değil miyim Can? Kimse senin bana verdiğin zararı vermedi daha neyi farkında olmamı bekliyosun? Can: Neden yaptım sana bunları hiç...