LÜTFEN YORUM VE OY YAPIN DEDİĞİM GİBİ ÇOK BİR BEKLENTİM YOK AMA SIZ YINE DE YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM :)
------
Telefonuma gelen mesajı görünce büyük bir kahkaha patlattım.
'' Kendini ne sanıyor bu züppe herif ! ''
Oysa ki cok tatlı derin bir uykuya kendimi bırakmak üzereydim. Gerci saat daha 19:43 bu saate uyuyan ineklerden olmak istemem değil mi?
Annem nazikce kapımı calıp iceri girdi
'' Hayatım ilk günün nasıldı ? Yorgun görünüyorsun. ''
'' Gayet iyiydi. Sadece biraz yorgunum ''
'' Yemeğe gelmiyor musun? ''
'' Aç değilim ''
'' Peki, zorlamıyacağım tatlım. ''
Alnıma minik bir öpücük kondurup odadan cıktı. Can'a cevap vermemekte kararlıydım. Bir de onu cekemezdim. Sıcak bir duşa girip cıktıktan sonra kendimi daha rahat bir uykunun kollarına bırakabilirdim.
Can'ın ağzından;
O köylü güzelinden öyle yada böyle intikamımı alıcaktım. Okulun ilk gününden bana bu kadar baş kaldırmasını affedemem. Gerci sadece ilk gün değil hiç bir gün bana karşı gelemez. Ona öyle bir teklifte bulunacağım ki, red edebileceğini sanmıyorum.
(...)
Okula girdiğim de yanıma saçları omuz başında biten benim boylarımda bir kız geldi. Bu kızın simasını biliyordum. Aynı sınıftaydık.
'' Merhaba Güneş, ben Yağmur '' dedi sevecen bir tavırla.
'' Merhaba, tanıştığıma cok sevindim. Sonuc olarak ilk arkadaşımsın ''
'' Bende sevindim. Aslında bir yandan seni uyarmaya gelmiştim. ''
'' Ne konuda ? ''
'' Can konusunda. O cocuk tam bir serseri ona cok dikkat et bu okuldan kaç kişiyi ağlatarak yollağını tahmin dahi edemezsin. ''
'' Uyarın için sağol ama bana asla bişey yapam- ''
'' Yapabilir. Gerçekten. Sadece ona değil Derine de dikkat et. Okulun en popüler kızı Derindir yani Canın sevgilisi. Ikisine de şeytan diyebiliriz. ''
İşaret parmağını kızın olduğu yana cevirdi. Kız bu demek ki , ah cok korktum (!) Onları takmıyordum bile Yağmura;
'' Sınıfa cıkalım mı ? Ders başlamak üzere '' dedim.
Sınıfa cıktığımızda Alpere gülümseyip sırama gectim.
(20 dk sonra)
''Kapı yine çalınmadan içeri girildi Can. Bu davranısın hiç hoşuma gitmiyo aynı zamanda 20 dakika geç kaldın. Bu konuyu ailenle görüşmem lazım yarın 12 de ailen okula gelsin.''
'' Hay hay hocam eminim gelirler '' yine o serseri gülüşünü yapıp arkamda olan sırasına geçti. Şaşırtıcı ama kibar bir şekilde;
'' Günaydın güzelim. Seni beklettiğim için özür dilerim. Beni özledin mi? ''
'' Hıhı cok özledim, bayılıyorum sana. '' kıkırdayıp;
'' Çıkışta bişeyler yapallım mı? Derin ben sen Alper. Ne dersin? ''
Her ne kadar ona ve onun burnu hava da sevgilisine güvenmesemde Alperden gerçekten etkilenmiştim iyi biriydi. Ona güvenip;
'' Olur ama cok geç kalamam haberin olsun en geç 9 da evde olmam lazım. ''
'' Nasıl istersen. ''
Kolidorda Yağmurla konusuyorken yanımıza Alper geldi. Alper önce Yağmura selam verip bana döndü;
'' Naber Güneş? ''
Yağmur araya girip sevecenliğini yine kullanarak
'' Güneşcim ben sınıfa gidiyorum, görüşürüz sonra ''
Yağmura kafamı sallayarak onay verip Alpere döndüm
'' İyiyim Alper sen? Bu arada çıkışta gidiceğimiz yeri biliyor musun? ''
'' Çıkışta bir yere mi gidiyoruz? ''
'' Evet. Can senin de geleceğini söylemişti. ''
'' Haber verir sanırım. ''
'' Hmm anladım. ''
Canın ağzından;
Hass... umarım bu köylü kızı Alpere çıkıştaki plandan bahsetmemiştir. Alperi çağırmıyacağım tabii ki bana engel olur yoksa. Bu köylü kızından bugün intikamımı almam lazım. Bu iş bugün biticek!
Bana doğru gelen Alperi fark edince kendimi toparlayıp pot kırmamak için uğraşıyordum.
Alper: Kardeşim çıkışta ne yapıyoruz?
'' Kardeşim kesin değil ben gidersek seni çağırırım. ''
Alper: Peki kardeşim
(3 saat sonra)
Can: Bağırmayı kes güzelim. Ben seni uyardım değil mi? Bundan sonra bana itaat ediceksin yoksa
Ben : Yoksa ne he yoksa ne? Herkes senin kölen mi sanıyorsun sen ya. Bırak beni
Can: Evet. Herkes benim etrafımda dönücek aynen öyle zoruna mı gitti.
Olduğumuz depoda tüm sesi yankılanıyordu. Nasıl böyle bir aptallık yapıp bu cocuga güvendim bilemiyorum. Beni kolumdan tutup duvara itti. Aramızdaki mesafeyi neredeyse kapattı ve;
'' Itaat ediceksin. Yoksa ''
'' Ne yoksa ya ne yoksa söyle ''
'' Yoksa asla kardeşinin nerde olduğunu öğrenemezsin ''
'' Ne ! Ne diyosun sen ya Rüzgar öldü '' bu gerçek aklıma geldikce gözlerim doluyordu.
'' Ben teklifi yaptım karar senin '' diyip arkasını bile dönmeden gitti.
Bu boş depoda hıçkırarak ağlıyordum. Yoksa kardeşim gerçekten yaşıyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Siyaha Aşkı
Teen FictionSimsiyah gözlerini gözlerime kenetledi. Bana dahada yakinlasti ve; Can: Farkında değilsin dimi? Güneş: Neyi farkında değil miyim Can? Kimse senin bana verdiğin zararı vermedi daha neyi farkında olmamı bekliyosun? Can: Neden yaptım sana bunları hiç...