Arkadaslar VOTE ve YORUMLARİ eksik etmeyiniz...
İYİ OKUMALAR!!!
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Babam beni yetistirme yurduna bırakali tam 24 saat oldu. Ondan kurtuldugum icin o kadar cok üzgünümkü anlatamam (!) . Yetistirme yurduna ilk adımımda kendimi kötü hissettim ama çok umursamadım (nalan olmak bunu gerektirir...) . Eger simdi annem olsaydı asla beni buraya bırakmazdi sokakta kalsakta beni yanından ayirmazdı. Annemi o kadar çok özlüyorumki. Ama biliyorumki: ölenle ölünmez!!! Annem beni fazlasıyla sewiodu. Beni hem kizi hemde arkadasi olarak kabulleniyordu. Ama babam öyle degildi ilk baslarda beni düsmani olarak gördü. O kazadan sonra beni kızı olarak görmeye basladi. Ama bn o kazadan sonra asla onu babam olarak göremem . Artık ben onu bi yabanci gibi görüyorum. O beni nasil görürse görsün benim umrumda bile degil..
###################################
Ufff burda hic zaman gecmiyomus çok canım sıkıldı. Şu ana kadar 2 kisiyle tanıştım. İkiside çok tatlıydı. Can 16 , berrak ise 15 yasındaydi. İkisi bi grupmus. Canın annesiyle babası canı 10 yasındayken buraya bırakıp gitmişler . Berragın ise babası annesini öldürüp sonra kendisi intehar etmis. Ve bunlarin hepsi berragın önünde olmus. Berrakla canının hikayeleei zıt olsada o ikisi çok iyi anlaşıyolar. Ama şuan onlar okuldalar. Benim suanlık bi okulum yok müdüre hanim haftaya başlıyacagımı söyledi. Bende lise 2' ye gidicekmişim. Önce yurda alışıp sonra okula başlıyacakmışım. Büyük bi ihtimalle canla aynı sınıfa denk gelirmişim. Can öyle söyledi. Haftaya kadar zaman çok yavas geçicege benziyor...
***************************************
» 1 HAFTA SONRA «
Yarın okula başlıyıcam . Çooooookkkk heyecanlıyım . Acaba sınıfım nasıl? Arkadaşlarım beni sewiceklermi? MERAK KONUSU!!!
Akşam oldugunda can yanıma geldi;
+heyecanlımısın?
-fazlasıyla
+büyük bi ihtimalle sınıflarımız aynıdır,ama eger farklıysa bn senin yanına gelirim her teneffüs.
-tesekkür ederim
+ö.d.
+nys hadi kalk yemege inelim
-tmm.
##########################@#######
Aksam yemekten sonra herkes kendi odasİna geçti. Bende odama geçince hazırlanmaya basladım. Çünkü yarin okul waaaarrrr! Sonra "AYNI YILDIZIN ALTINDA" yİ okumaya basladim. Bu kitabi 3.okuyusum . Ama hala bıkmadım 100 kerede okusam bıkmam. Bu kitabı sırf August icin okuyorum . Bu kitabın filminede gittim . Film basladıgı anda aglamaya baslamıştım. Hele August öldügünde bütün salon bana bakmıştı. O kitabı okuya okuya uyuyakalmışım.
***********************************
Arkadaslar sey KAPAK konusunda kim bana yardım edebilir ? Mesaj atarsanız sewinirim...