İNTEHAR

37 2 0
                                    

Voteleri eksik etmeyin
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
" SEVGİLİ KIZIM NALAN;
Evet biliyorum ben sana iyi bir baba olamadım.Bunun icin kendimi sana nasıl affettirebilirim bilmiyorum.Ben anneni cok sevmiştim oda beni deliler gibi sevmişti.Ama sen dogdugunda hersey degişti annen benden kaçmaya başladı önce bunu kafama takmasamda seni alıp gidicegini söyleyince çok sinirlendim. Hangi  baba sinirlenmezki? sonra sen büyüdükçe bu fikrinden anneni vazgeçirebildim.Kızım ben seni hep sevdim. Evet bunu hic göstermedim ama sen hep anneni sectin sana hic birşey diyemedim çünkü annenle daha mutluydun.Birgün annen benim yanıma gelip  dediki "ben senle barışmak istiyorum"dedi.Ben buna çok şaşırsamda birşey diyemedim "ama bi şartım var nalanıda alıp hep beraber başka bi ülkeye gidicegiz" dedi. Ben neden diye sorsamda cevabını vermedi sonra yola çıkmak icin hazırlanmaya başladık . Yola çıkmadan 1 gün önce bi arkadaşım gelip bana herseyi anlatti bu herseyide arkadaşımın numarası aşagıda ona sorabilirsin...
Canım nalanım ben şimdi çooookk  uzaklara gidiyorum aslında ben bunları sana yüzyüze söylemek isterdim ama sen benden kaçtıgın icin böyle söylemek zorundayım.
SENİ ÇOOOK SEWİYORUM CANIM NALANIM
HAKKINI HELAL ET CANIM KIZIM...
                              BABAN "
@@@@@@@@@@@@@@@@@@arkadaslar sizce ileriki bölümde neler olucak nalan ne yapıcak ???
yorumlarınızı beklerum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NAKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin