PİŞMANLIK

28 4 0
                                    

İyi  okumalar  cnm  okuyucularim

VOTELERİ  EKSİK  ETMEYİN !!!!

####################################

Kızın  babası  arada  bir  kızı  görmeye  gidiyor ama  kız  babasının  yüzüne  bile  bakmıyordu. Kız  okula basladıgında  sınıfındaki  cogu  kisi  onu  sevdi. Zaten cogu  ögrencini  onunla  aynı  olayı  yaşamışlar. Babası kızın  okuluna  gidip  kızın  ögretmenleriyle  konuşmuş  kızının  derslerinin  iyi  oldugunu  duyunca  ici  rahatlmıştı. Ama  kızı  onu  görmek  istemiyordu. İste bu  canını  cok  yakıyordu. Ama  kızı  hakliydi. Bütün  kötü  seylerin  icinden hep  kendisi  çıkıyordu. Ama kendisi ne  yapabilirdiki (?) bütün  hersey  onun  ùstüne  geliyordu. Babası  kızını  oraya  verdigi  icin  çok  PİŞMANDI. Keske  kızı  yanıda  kalsaydıda  kendisini  kızına  affettirebilesydi. Kızıyla  yeni  karısınıda  tanıştırdıgı  icin  DAHA  COK  PİSMANDI . Çünkü; birbirimden  hic  hazetmemislerdi. Hatta  o günden  sonra  karısıyla  1  hafta  küs  kalmıştı. Kızİda  onu  jer  gördügünde  bagırİp  çagırıp  biseyleri  kırıyodu. Kız  artık  babasınq  karsi  hic  bi  sevgi  beslemiyordu. Kız  sınıfındaki  arkadaslarİnı  cok  sewmisti. Arkadaslarıda  onu  çok  sevmişti. Kızın  dersleride  cok yüksekti. Bu  kìzın  mutlu  olmasını  saglıyordu. O  kazayı  unutmasada  arkadasları  sayesinde  biraz  daha  rahatlıyordu. Babasını çoktan  unutmuştu. Kız  hayret  ediyordu  babası  nasıl  annesini  unutup baska  bi  kadınla  ewlenirdi? Birde  kendisiyle  hangi  cesaretle  o  Kadını tanıştırırfı. Hani  annesini cok  sewiodu? Demekki  hersey  yalanmıs! Herkesin  gözUnün  icine  baka  baka  yalan  söylemis. Aslında  babası  ne  onu  nede  annesini  sewmiyomus. Kız  kendisine  degil  annesine  üzülüyordu  kimbilir  annesi  babasını  ne  kadar  cok sewiyordu? Ama  insallah  yeni  ewlendigi  kadında  ona  daha  beterini yasatır die  allaha  dua  etti  kız. Zaten  kafının  tipide  hic  iyi  biri  olmadıgını  gösteriyordu. Belkide  kızın  babasına  daha  kötüsünü  yasatırdı? O  zaman kız  hic  üzülmezdi  hatta  kadına  yardim  bile  ederdi.

*****************************************

Arkadaslar  biliyorum  bölümler  biraz  kısa  uzatmaya  çaalısıyorum...

haaaaa  bide kapak  konusunda  ciddi  bicimde  kötüyüm :-( :-( LÜTFEN  BANA YARDÌM  EDİN  !!!

NAKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin