Jimin
Avaan silmäni hitaasti kun auringonpaiste paistaa suoraan naamaani. "Paljon kello on?" kysyn mumisten lattialla vieressäni makaavalta Yoongilta. "Huomenta vaan sullekki, se on varttia vaille yheksän", tämä vastaa naurahtaen selatessaan puhelintaan.
"ME MYÖHÄSTYTTII KOULUSTA SE ALKO JO KASILTA!!!" sanon hädissäni nousten nopeasti ylös sängystäni. "Jimin rauhotu tänään on lauantai", Yoongi nauraa. "Häh mut tänää on-". Poika keskeyttää minut, "Jimin hei kerkesiks tapaa sitä Hoseokia ja vetää jotai sen kans haha."
Puettuamme vaatteet yllemme Yoongi ehdottaa mäkkäriin menoa, tietysti vastaan kyllä, olenhan roskaruokarotta.
Matkalla mäkkäriin näen jonkun puistossa olevan pojan vilkuttavan meille, tai itse asiassa Yoongille. Katsahdan vieressäni kävelevää poikaa olisiko tämä huomannut vilkutusta mutta hän vain tuijotti maahan. "Ehh Yoongi, toi poika vilkuttaa sulle", sanon hiljaa osottaen puistossa seisovaa poikaa.
Yoongi tarttuu kädestäni kiinni ja vetää minut mukanaan juosten puistoon pojan luo. "Taee! Mitä sä täällä teet?" Yoongi kysyy onnellisena halatessaan poikaa. "Pääsin lomalle kuukaudeks ja ajattelin tulla sun luo mutta tätis kerto sun olevan Jiminillä", poika vastaa innoissaan.
"Ai niin joo. Jimin, tässä on Taehyung, kerroinkin siitä jo sulle, Taehyung tässä on Jimin", Yoongi esittelee meidät. "Sä Jimin oot varmaa se onnekas Yoongin poikaystävä, eikö niin?" Taehyung kysyy hymyillen. "Joo", mutisen ujosti vältellen katsekontaktia. "Jimiiin, Taehyung on hyvä tyyppi. Ei sun tarvii pelätä sitä", Yoongi sanoo kietoen toisen kätensä kylkeeni ja vetäen minua lähemmäksi itseään.
"Oltiin muuten menossa just mäkkäriin, haluutko tulla mukaan?" Yoongi kysyy. "Joo, ilman muuta! Tai siis jos se käy sulle Jimin", Taehyung vastaa katsoen minua. "Joo kyllä se käy", sanon ja pieni hymy ilmestyy naamalleni.
Lähdemme kohti mäkkäriä, Yoongi minun vieressäni ja Taehyung Yoongin toisella puolella.
Saavumme nopeasti mäkkärille ja Taehyungin avatessa ison lasisen oven järkytyn nähdessäni kuka sisällä istui.
-----------☆
Heii, tiedän et en oo julkassu mitää vähään aikaan ja pahoittelen sitä.
Saanko myös sanoa että vihaan vitun Dispatchia
YOU ARE READING
Love is all around |Yoonmin|
Fanfiction[DISCONTINUED] "Mun elämä on aika sekasin, mut onneks sä oot mun vierellä <3" Yeah lukekaa tää jos haluutte cringetä ja oppia miten ei kirjoteta fanficciä 😭💀