Uzun bir süre düşünmenin ardından Fuyuhiko sinemaya gelme kararı almıştı. Peko'dan onunla birlikte gelmesini rica etmişti. Güzel kız biricik çocukluk arkadaşının-aynı zamanda da efendisinin- kıramamış ve ricasını kabul etmişti. Yaklaşık on dakika sonra başlayacak seans için biletlerini almışlardı ve Kazuichi'yle Sonia'yı bekliyorlardı. Fuyuhiko kol saatine baktı ve iç çekti, ne zaman gelecekler acaba?, diye düşündüğü sırada bir ses duydu:
"Pardon,çok beklettik mi?" hoşlandığı oğlana ait olan sesi duymasıyla Fuyuhiko kafasını kaldırıp ona bakmıştı. Sonra bakışlarını kaçırdı. "Pek sayılmaz."
"Öyle olsa bile geciktiğimiz için özür dileriz-" dedi Sonia, Peko'yu görmesiyle cümlesini yarıda kesmişti. Parıldamaya başlayan gözleri ve şaşkınlıkla açılan ağzıyla gümüş renk saçları olan kıza baktı. Nedense mutlu olmuş gibiydi ve gözlerinin içindeki parıltı bambaşkaydı. Kazuichi'nin gözleri de ona bakarken böyle parıldıyor,diye düşündü Fuyuhiko. Yine de üstünde pek durmamaya karar verdi.
"Pekoyama-san! Seni burada görmeyi beklemiyordum." gülümsedi ve kıza doğru birkaç adım attı. "Bu tarz filmler senin de mi ilgini çekiyor?" Peko bir süreliğine ne diyeceğini düşündü,hafifçe omuz silkti. "Yeni bir şeyler denemek istedim." dedi düz bir ses tonuyla. Sonia heyecanlı heyecanlı film için ne kadar sabırsız olduğundan Peko'ya bahsederken Kazuichi imalı imalı sırıtarak dirseğiyle Fuyuhiko'yu dürtükledi. Ardından onu kolunun altına alıp kulağına yaklaştı ve fısıldamaya başladı,onun kulağına çarpan sıcak nefesi Fuyuhiko'nun yanaklarının yanmaya başlamasına sebep olmuştu.
"Onu getirmişsin~." dedi Kazuichi bir şey ima etmek istercesine. Ardından ekledi, "tamda tahmin ettiğim gibi." Fuyuhiko başta ne demek istediğini anlamayıp bir süre duraksadı. Sonra nefes verip ona doğru döndü,yüzleri aşırı derecede yakındı ve bu Fuyuhiko'nun tuhaf hissetmesine sebep oluyordu. Onu itekledi ve kızların duymaması için fısıldayarak konuştu. "Ortada düşündüğün gibi bir şey yok." Kazuichi nefes verip göz devirdi. "Tamam,tamam. Anladık." pek inanmışa benzemiyordu gerçi.
Sinema salonuna girdikleri zaman hızlıca yerlerine geçtiler. Oturma sıraları sağdan sola doğru; Sonia,Kazuichi,Fuyuhiko ve Peko'ydu. Bu da Fuyuhiko'nun filmi izlemesini oldukça zorlaştırmıştı çünkü yanındaki oğlana bakmak ona çok daha cazip gelmişti. Açıkçası,aralarında filmi doğru düzgün izleyen tek kişi Sonia olmuştu. Kazuichi bakışlarını sarışın kızın sevimli tepkilerinden alamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝tomurcuk❞ | soukuzu
Fanfiction[|Kazuichi Souda x Fuyuhiko Kuzuryuu|] ❝yazarım sonra❞ hanahaki x ruh eşi anime: danganronpa