handyman:
birkaç gün geçti ama bu lanet çiçekler gelmeyi kesmiyor
hemde hislerimi itiraf ettiğim halde
reddedilmiş olsam bile,bu durumdan kurtulmam gerekirdi
işler böyle yürümüyor mu?
yani
o bana hislerini itiraf etmemiş olsa bile bu durumun düzelmesi gerekirdi
en azından benim açımdan
FuyuKuzu:
belki de ruh eşin o olmadığı için düzelmemiştir
handyman:
ah doğru ya
ruh eşimin o olması kesin değildi zaten
aklımdan çıkmış
FuyuKuzu:
üzgün müsün
handyman:
açıkçası üzgün olmam gerekirdi
ama değilim sanırım
yani Sonia-san ruh eşim olsun isterdim
ama o kadar da üzmedi bu beni
birbirimize hiç uygun değildik sonuçta
ruh eşim olma ihtimalinin çok düşük olduğunu içimde bir yerlerde biliyordum hep
ama o değilse
kim benim ruh eşim
bu durum daha fazla devam etsin istemiyorum
bu arada senden ne haber?
FuyuKuzu:
şey
muhtemelen yarın itiraf edeceğim
handyman:
VAY CANINA CİDDEN Mİ
KİM OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUN YANİ
FuyuKuzu:
ufak bir tahminim var
pek emin değilim gerçi ama denemeye değer
handyman:
umarım muradına erersin ve benim aksime bu lanet çiçeklerden kurtulursun sen
FuyuKuzu:
sen de kurtulacaksın
handyman:
açıkçası hiç umudum yok
ama umarım kurtulurum
FuyuKuzu:
kurtulacaksın
bu arada yarın öğleden sonra buluşalım
mümkünse tabii
handyman:
olur
FuyuKuzu:
mesaj atarım
handyman:
atarsın
çok uykum geldi benim uyuyacağım
hadi sana iyi geceler
FuyuKuzu:
iyi geceler
Souda buluşmak için kararlaştırdıkları kafede Fuyuhiko'yu bekliyordu. Tam zamanında geldiği için kendiyle gurur duyuyordu. Bir süre daha bekledikten sonra Fuyuhiko gelmişti. Meraklı bakışlarını onun üstüne dikti Souda ve şu soruyu sordu: "İtiraf ettin mi? Nasıl gitti?" Fuyuhiko onun karşısına otururken soruyu cevapladı.
"Daha değil,birazdan edeceğim." bu sözler üstüne Souda biraz şaşırmıştı,etrafa bakmaya başladı. "Birazdan mı? O da mı burada o zaman?" Fuyuhiko olumlu anlamda kafa salladı. Kızarmış yanaklarını görsün istemediği için başka tarafa bakıyordu. Birazdan hislerini bir süredir sevdiği oğlana itiraf edecekti ve alacağı tepki onu korkutuyordu.
"Kim?" Souda meraklı bakışlarla Fuyuhiko'ya bakmaya başladı. Sarı saçlı olan bir süre sustu,hafifçe yutkundu ve gözlerini Souda'nın pembe gözlerine dikti. Kızarmış yanakları epey bir belli oluyordu ve Souda'nın dikkatini anında çekmişti.
"Sensin." diyebildi,sonrasında ise aralarında bir sessizlik oldu. Sadece birkaç saniye sürdü sessizlik ama Fuyuhiko'ya çok daha uzun gelmişti. Souda yanlış anladığını düşündü "Kim?"
Oğlan bir süre sustu,ardından tekrardan "Sen" dedi. Bu seferki sessizlik çok daha uzun sürmüştü, Fuyuhiko gitmek için kalktığı sırada bileğinde bir el hissetti. "Bırak" diye mırıldanıp bileğini çekmeye çalıştı Fuyuhiko. Buna karşılık Souda onun bileğini daha da sıkmıştı. Etraftaki insanların kendilerine baktığını hissettiği zaman biraz rahatsız olmuştu. Kafenin çıkışına yürüdü,oğlanı da peşinden sürükledi. Daha rahat konuşabilecekleri bir yere gitmeleri gerekiyordu.
"Bırak beni" deyip duruyordu Fuyuhiko ancak Souda buna pek aldırmadı. Bir ara sokağa sapıp Fuyuhiko'yu duvarla arasına aldı,ona çok yakın durmamak için birkaç adım geriledi,hala bileğini tutuyordu.
"..ne zamandır?" diye sordu, Fuyuhiko başını eğdi ve bir süre boyunca sustu. Sonra dudaklarını araladı ve, "Uzun zamandır." dedi. "Seni ilk gördüğüm günden beri bu çiçekleri kusuyorum. Başta sen olduğunu düşünmemiştim ama sonradan senden çok hoşlanmaya başladım ve o kişi sen ol istedim..." bakışları yerdeydi. Souda bir süreliğine susup ne diyeceğini düşündü.
"....aslında iyi bir çift olabiliriz." dedi,tuttuğu bileğini okşamaya başladı. "Seninle sevgili olmak o kadar da kötü olmaz." Souda'nın yanakları da hafif kızarmıştı ama Fuyuhiko bakmadığı için bunu göremedi. "İltifat mı etmeye çalışıyorsun?"
"Şey,evet." bir süre duraksadı ardından konuşmaya devam etti "Kız olsan seninle çıkardım diye düşündüğüm oluyordu ara sıra. Ama şimdi şöyle bir bakınca... bunun için kız olmana gerek yok sanırım." ikisi de kızarmıştı,sonsuzluk gibi gelen birkaç dakika boyunca sustular. Souda biraz tereddüt ederek oğlanın kafasına ufak bir öpücük kondurdu. "....ç-çıkıyor muyuz o zaman?" diye sordu Fuyuhiko.
"Sanırım."
O günden sonra ikisi de çiçek yapraklarını kusmayı kesmişti. Ve sonsuza kadar olmasa bile,mutlu yaşadılar.
. . .
daha iyi bir şeyler yazabilir miydim? tabii ki de. ancak yazma hevesim pek yoktu ve sırf bitirmek için yazdım ki bu normalde yapmadığım bir şey.
umarım gelecekte bu güzel çift için daha güzel bir şey yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝tomurcuk❞ | soukuzu
Fanfiction[|Kazuichi Souda x Fuyuhiko Kuzuryuu|] ❝yazarım sonra❞ hanahaki x ruh eşi anime: danganronpa