6

470 35 26
                                    

"AAAAAAAAAA BU NE"

Kuroo Kenma'nın yatağının başında çığırırken Kenma kulaklarını kapattı ve sesini çıkartabildiği kadar küfretti.

"Ağzına sıçayım Kuroo,d aha kargalar bokunu yememişken neden dibime girip kulağımı siktiğini sorabilir miyim?"

"AKAASHI BOKUTO KOŞUN LAN BU GEBERİYOR"

Kenma artan baş ağrısına söverek kafasını yastığa bastırdı. Uzuvları koparılıyor gibi hissediyordu.

"Ne var Kur- KENMA'YA NE OLDU"

Akaashi gözlerini ovuşturarak odaya girdiğinde Kenma'yı görür görmez kendini yatağın kenarına attı.

"Kenma iyi misin bebeğim? OH SEN YANIYORSUN"

Akaashi elini Kenma'nın yanağına koyup endişeyle Kuroo'ya baktı.

Kuroo tırnaklarını yiyordu, stresliydi çünkü Kenma hastalıklarını çok ağır geçirirdi. 2 hafta boyunca yataktan çıkamadığı sefer aklına geldiğinde titredi.

"Kou, termometreyi getir lütfen. Kuroo, sen de havlu ve soğuk su getir."

Kuroo ve Bokuto odadan koşarak çıkarken Akaashi ise elinin tersiyle Kenma'nın alnındaki terleri sildi.

"Minik kedicik hasta oldu hm?"

"Normalde ağzına sıçardım Akaashi, dua et hastayım."

Kenma gözlerini kısarak tısladı. Fakat bunları yapmak bile onu yormuştu, kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı.

Akaashi gülüp Kenma'nın alnına uzun bir öpücük kondurdu. Kuroo ve Bokuto'nun gelmelerini beklerken Kenma'nın elleriyle oynuyordu.

"Hasta olmanı sevmiyorum,biliyorsun değil mi? Hasta olduğunda cidden kötü oluyorsun ve bu beni çok üzüyor."

Kenma parmaklarını Akaashi'nin parmaklarından geçirip ellerini kenetlerken mırıldandı.

"İyi ki benimlesin Akaashi. Sensiz ne yapardım cidden bilmiyorum."

Akaashi ve Kenma birbirlerine uzun uzun bakıp gülümserken arkalarından gelen ses ile sıçradılar.

"Hasta kediciği iyileştir operasyonu başlasın."

elli bes bin yil sonra cb yaptim?? elimdeki cringe dolu bolumleri tuketip cat cat daha guzellerini yazacagim sizin icin 😳😽😽

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

peace signHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin