"An itibari ile kütürüm kaldım,vatana millete hayırlı olsun"
Kuroo kendini koltuğa kelimenin tam anlamıyla fırlatırken inledi.
"Hepiniz 180'in üzerinde adamlarımız,BEN 1.66'YIM LAN 1.66
BU AYIYI NASIL TAŞIYAYIM"Kenma kendini Kuroo'nun üstüne atarken söylenmeye devam ediyordu.
"Kuroo düşse sıkıntı olmaz,Akaashi düşse sıkıntı olmaz da DÜŞE DÜŞE BU MAĞARA ADAMI DÜŞTÜ BELİM BUDUM KIRILDI BACAKLARIMI FALAN HİSSETMİYORUM"
Bokuto sol bacağı önündeki masaya uzatılmış şekilde otururken kollarını göğsünde kavuşturup dudaklarını büzerek konuştu.
"Ben orada yere yapışıp bacağımı 4 yerinden kırmışım,siz hala kendi derdinizdesiniz. Bokuto kim ki zaten!"
Pekala,başa sarıyoruz. Akaashi'nin çığlığından sonra banyodan gelen ses üzerine hepsi oraya koştu.
Akaashi tam yere düşürdüğü şeyler için bir de Bokuto'ya patlayacakken onun yerde yaşlı gözlerle oturuyor olduğunu görünce susup yanına çöktü.
"Kou,iyi misin? Bacağını hareket ettirebiliyor musun?"
Bokuto korku dolu gözlerle ona bakarken kafasını iki yana salladı.
"Bacağımı oynatamıyorum bile"
Akaashi gözlerini büyütüp Bokuto'ya sarılırken Kenma ile Kuroo ise birbirlerine bakarak hasar durumunu hesaplamaya çalışıyorlardı.
Akaashi Bokuto'dan ayrıldı ve onlara baktı.
"Tamam,şimdi Kou'yu bir şekilde aşağıya indirip arabaya bindirmemiz lazım. Ben bacağını sabitleyeceğim,Kenma sen aşağıya inip arabayı çalıştır,Kuroo sen ise taşımama yardım edeceksin."
Kenma asker selamı verdikten sonra koşarak aşağıya indi. Akaashi sabitlemeye yardım edecek malzemeler ararken Kuroo Bokuto ile konuşuyordu.
"Banyoyu temizlemeye çalışıyordum,içeriden bir çığlık geldi ve bir baktım yerdeyim. Ne olduğunu anlayamadım."
Kuroo kafasını salladı ve elini Bokuto'nun omzuna koydu.
"Anladım Bo,hastanede anlayacağız zaten ne olduğunu."
Akaashi elindeki havlularla yanlarına geldi ve dizlerinin üstüne çöktü.
"Pekala Kou,şimdi bacağını sabitleyeceğim. Ama bunun için bacağını biraz hareket ettireceğim,acıtabilir."
Bokuto kafasını sallarken Akaashi elindeki tahtayı bacağını iki yanına koydu,Kuroo'ya tutması için işaret ederken havlularla bacağının etrafını sararak düğüm attı. İşi bitince ayağa kalktı ve elini Kuroo'ya uzattı.
"Tamam,şimdi aşağıya taşımamız gerekiyor. Sırtına alabilir misin?"
Kuroo Bokuto'nun önünde diz çöktü ve Akaashi de sırtına almasına yardım etti.
Akaashi Bokuto'nun kalçasına sert bir şaplak atıp söylendi.
"Hadi bakalım gidiyoruz."
--
"ULAN OROSPU ÇOCUKLARI HASTA VAR DİYORUZ AÇILIN DİYORUZ"
Kenma kafasını camdan çıkarıp bağırırken Kuroo da ona ayak uydurup ambulans gibi viyaklıyordu.
"VİYUUUUUU VİYUVİYUVİYU VİYYYYYYYUUUU"
Akaashi kucağındaki Bokuto'nun başını okşuyor,bir taraftan bacağında bir şey çıkmaması için dua ederken bir taraftan da hastaneye çabuk varmak için yalvarıyordu.
"Bacağın nasıl oldu Kou? Ağrısı biraz daha hafifledi mi?"
Bokuto kafasını Akaashi'nin eline bastırırken gözlerini açtı.
"Feci ağrıyor ama dayanabilirim. Galiba."
Akaashi gülümsedi ve kafasını eğip dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.
Bokuto ise Akaashi'nin yanaklarını tuttu ve dudağını emerek öpücüklerini derinleştirdi.
"Ulan,ULAN EN SON BU ÖLÜYORDU HANGİ ARA KAASHI'YLE CANLI PORNO ÇEKMEYE BAŞLADI"
Kuroo aynadan onları dikizlerken az kalsın öndeki arabaya çarpıyordu.
"Dikkat etsene gerizekalı HEPİMİZİ ÖLDÜRECEKSİN BU GİDİŞLE"
Kenma kafasına bir tane geçirdiği gibi arkasına döndü.
"Sizin şapırtılarınızı dinlemek zorunda değiliz o yüzden ya birbirinizi yemeyi bırakın YA DA İKİNİZİ DE DIŞARIYA ATAYIM"
Bokuto Akaashi'nin alt dudağına işkence etmeyi bırakıp Kenma'ya dil çıkardı. Yüzünü Akaashi'nin kasıklarına gömerken bir taraftan da gözyaşlarını tutmaya çalışıyordu.
--
Akaashi koltuktaki Bokuto'ya sarılıp sargıda olmayan diğer bacağına otururken ikisine de nefretle baktı.
"Lan çocuğun bacağı koptu bunlar hala aşma fişne peşinde"
Kuroo bacağını Kenma'nın beline atarken söylendi.
Akaashi kendini Bokuto'nun kucağında hareket ettirmeye başlamadan önce onlara dönüp el hareketi çekti.
"AAAA BURANIN YETKİLİSİ NEREDE PORNO OYNATIYORLAR ALOO"
"GİDİN BAŞKA YERDE SEVİŞİN AMINA KOYAYIM BURASI ORTAK KULLANIMA AÇIK BİR ORTAM"
Kuroo ve Kenma kendilerini salondan attıklarında son görebildikleri Bokuto'nun Akaashi'yi soymaya başladığı olmuştu.
BOKUAKAKUROKEN DÖRTLÜSÜNE PALDIR KÜLDÜR DÜŞEN SADECE BEN MİYİM YA OF🤧🤧
ÇOK SEVİYORUM MİNİK BEBEKLERİMİ UWUWUWUWUWU
Hey! Nasılsınız? Açıkçası ben fizik tedavi bölümlerinde sürünüyorum
;(