"Evet sizi aç hayvanlar,partiye hoş geldiniz!"
Bokuto kafasına tencereyi geçirmiş ve hayattan bıkmış bir şekilde birbirlerinin üstünde yatan üçlüye elindeki kepçeyi salladı.
"Geleneksel haftalık film maratonundaki ilk filmimiz Bird Box olacak,sonra ise özenle seçtiğim filmler sizinle buluşacak!"
Kuroo esnerken kafasını Akaashi'nin beline koydu ve ellerini kalçasının yanına koyup yorgunca mırıldandı.
"Boş yapma da git yiyecekleri hazırla"
Akaashi ise Kuroo'nun kafasına geçirdiği gibi kendini Kenma'nın üstüne attı ve oraya bir kedi gibi kıvrıldı.
"Ellerini kıymetli kıçımdan uzak tut orospu çocuğu"
Kuroo kafasını tutarken Kenma da onu tekmeleyerek yere düşürdü ve kahkaha attı.
"Biz Akaashi ile kaçıyoruz,siz burada kendi pisliğinizde geberirsiniz umarım"
Bunları söyledikten sonra ellerini Akaashi'nin kalçasına yerleştirdi ve onu kucağında hoplattı.
"Ne oluyor amına koyayım,iki dakika yalnız bırakayım sizi dedim sevgilimi yatağa atmaya çalışıyorsunuz hoşt pezevenkler"
Akaashi ise Kenma'nın kucağında biraz daha kıvrıldı ve kafası boynunda olduğu için boğuk çıkan sesiyle mırıldandı
"Çok güzel olduğumu ve hepinizin bana aşık olduğunu biliyorum ama ben ve kıçım çok yorgunuz,o yüzden ikileyin."
"Benim anlamadığım bir şey var"
Kuroo yerdeyken Bokuto'ya bakarak konuştu
"Akaashi 1.82 iken ve Kenma ile aralarından yaklaşık 16 cm varken nasıl kucağında minicik kalabiliyor?"
Bokuto kafasını kaşıdı,kaşlarını çattı ve dakikalarca düşündü fakat sonunda omuzlarını silkip mutfağa geri döndü.
-
"Baymax UWAAAA"
Bokuto hüngür hüngür ağlarken burnunu yanındaki Kuroo'nun kazağına siliyor,televizyondaki filmi izlerken garip sesler çıkarıyordu.
Kuroo tiksintiyle Bokuto'yu ittirmesine rağmen Bokuto yerinden milim kıpırdamaması üstüne pes ederek üstüne çıkmasına ve o şekilde ağlaması ama izin verdi.
"Gerçek bir dram filmi izlesek neyse de neden böğürüyorsun animasyonda- SİZE NE OLUYOR"
Akaashi kafasını Kenma'nın göğsüne saklamış titreyerek ağlarken Kenma ise sessizce gözyaşlarını akıtarak filmi izliyordu.
"Bu evdeki tek normal insanın ben olduğunu düşünmeden edemiyorum."
Üçünün birden ağlamaktan çatlamış sesleriyle ona bağırırken Kuroo çenesini kapattı ve bu garip atmosferde çenesini kapatıp filmi izlemeye devam etti.
6 Süper Kahraman en sevdiğim animasyonlardan. Yaklaşık 8 kere izledim ve hepsinde de ağladım,gayet de ağlanacak bir film bence -_-
Bir de Ezgi,burada mısın bebeğim?
Geceleri alnımı öpmeyi unutma,olur mu?
Seni seviyorum.