•II•

13 3 3
                                    

ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ πρωί η Κάθριν ξύπνησε στο καναπέ της βεράντας.

Δεν ήξερε καν πως είχε κοιμηθεί εκεί, εφόσον θυμόταν να μπαίνει στο δωμάτιο της. Ίσως και όχι.

Από το εσωτερικό του σπιτιού άκουσε φωνές, οπότε χωρίς άλλες χρονοτριβές αποφάσισε να μπει για να πάρει το πρωινό της.

Στην κουζίνα βρισκόταν το ζευγάρι, αποτελούμενο από τη μητέρα της και τον σύντροφό της Βιν.

"Καλημέρα," της είπε εγκάρδια η πρώτη και με χαρά της έκανε ένα νεύμα, για να καθίσει.

"Καλημέρα και σε εσάς," ανταπέδωσε την χαρά η Κάθριν και πράγματι, έκατσε σε μια από τις καρέκλες και άρχισε να τρώει λαίμαργα.

"Διόρθωσε με εάν κάνω λάθος· ήρθες από το μπαλκόνι;" ρώτησε ο Βιν και την κοίταξε απορημένος.

"Ορθά το κατάλαβες," απάντησε βιαστικά η Φοίβη και στη συνέχεια πρόσθεσε με χαλαρότητα, "συνηθίζει να το κάνει. Την χαλαρώνει."

Το ζεστό γέλιο του Βιν κατέκλυσε τον χώρο και η φωνή του μετά έσταζε μέλι. "Την καλύτερη δουλειά κάνεις."

"Νομίζω, μάλιστα, πως ήρθε η ώρα να δω και γύρω από το σπίτι τι υπάρχει," είπε ο Βιν και κοίταξε με λαχτάρα έξω από το παράθυρο.

"Εξαίσια ιδέα," τον επιδοκίμασε η Φοίβη και μετά γύρισε στην κόρη της. "Δεν τον συνοδεύεις μέχρι να φτιάξω εγώ το φαγητό;"

"Αυτό κι αν είναι καταπληκτική ιδέα," σχολίασε ο Βιν. "Πρέπει, άλλωστε, να γνωριστούμε παραπάνω."

Η Κάθριν τους κοίταζε σκεφτική. Η ατμόσφαιρα με τον Βιν θα ήταν σίγουρα άβολη, αλλά δεν ήθελε να χαλάσει τη διάθεση της μητέρας της. Χαμογέλασε πλατιά και δέχτηκε την πρόταση.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Υπάρχει βόρεια του σπιτιού και μια λίμνη, χωμένη σε ένα κιόσκι," τον ενημέρωσε η Κάθριν όταν πλησίαζαν τον ωκεανό.

"Τίποτα δεν συγκρίνεται με το αλμυρό νερό, δεν νομίζεις;"

Η Κάθριν συμφωνούσε. Όμως συχνά επέλεγε να κάνει μπάνιο στην λίμνη γιατί ήταν πιο ήσυχα.

Κάθισε στην άμμο και ο Βιν την μιμήθηκε. Την σιωπή την έσπασε ο δεύτερος με λεγόμενα που σάστισαν την κοπέλα.

"Η μητέρα σου είπε ότι είσαι φτυστή με τον μπαμπά σου, πέρα από τα μαλλιά."

"Δεν τον θυμάμαι τον πατέρα μου· έφυγε όταν ήμουν πολύ μικρή. Και τώρα βρίσκεται κάπου ευτυχισμένος με τη νέα του οικογένεια και τα υπέροχα παιδιά του κάπου στο Μαϊάμι, όπως γνωρίζεις," είπε με πικρία. Πρώτη φορά αποκάλυπτε κάτι άλλο πέρα από χαρά στον Βιν και αυτό την έκανε να νιώθει περίεργα, πράγμα που την έκανε να παίξει με ένα βότσαλο που βρήκε δίπλα της.

Welcome Home (#Starterliste21)Where stories live. Discover now