•IV•

8 3 3
                                    

Οι χαραμάδες των πατζουριών δεν μπορούσαν να σταματήσουν εύκολα το φως που ήθελε να εισχωρήσει στο δωμάτιο.

Η Ζάρυα ανακάθισε στο κρεβάτι, μη ξέροντας εάν η φίλη της κοιμάται. Η αίσθηση ότι είχε την φίλη της δίπλα της την έκανε υπερβολικά χαρούμενη και αισιόδοξη.

Είχε διασταυρωθεί με τον Βιν την προηγούμενη μέρα. Από ότι είχε καταλάβει, ο Βιν ήταν ο άντρας που παντρεύτηκε η Φοίβη πριν από λιγότερους δύο μήνες. Είχε επίσης την εντύπωση ότι προσπαθούσε να την πείσει για κάτι, επειδή η συζήτηση τους ήταν έντονη. Δεν είχε νιώσει καλά που βρισκόταν μπροστά σε μια μικρή οικογενειακή ταραχή, ένιωθε ενοχές που ίσως η Φοίβη και η Κάθριν να νιώθουν άβολα μπροστά της.

Ένιωσε κίνηση δίπλα της και βγήκε γρήγορα από τις σκέψεις της.

"Καλημέρα," είπε αγουροξυπνημένη η Κάθριν. Η Ζάρυα ανταπέδωσε την ευχή και χάρηκε πολύ που είδε την Κάθριν έτοιμη για έναν έντονο γύρο συζήτησης.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

"Πώς ήταν ο ύπνος σας;" Ρώτησε καλοσυνάτα η Φοίβη.

Η Ζάρυα και η Κάθριν απάντησαν σχεδόν ταυτόχρονα.

"Μια χαρά."

Η Φοίβη χαμογέλασε και συνέχισε το πρωϊνό της. Δίπλα της καθόταν ο Βιν αμίλητος, αλλά από την στάση του φαινόταν πως άκουγε την συζήτηση, η οποία και τον ενδιέφερε.

Η Κάθριν πήρε ένα αυγό από την πιατέλα, κοιτάζοντας ανεπαίσθητα τον Βιν. Δεν ήταν ο χαλαρός άντρας που είχε γνωρίσει. Όχι αυτός που την βεβαίωνε ότι όλα θα πάνε καλά, κι ότι δεν θα τις παρατήσει ποτέ. Κάτι είχε αλλάξει, κάτι τον βασάνιζε και εκείνος πάλευε να το κατευνάσει.

Οι ματιές τους βρέθηκαν για μερικά δευτερόλεπτα, δίνοντας στην Κάθριν αναμφίβολο τρόμο. Το βλέμμα του δεν ήταν διόλου φιλικό. Κατόπιν, κοίταξε την σύζυγό του και της χαμογέλασε όπως πάντα.

Όσο η Ζάρυα μιλούσε για την Γαλλία και την σχολή της, εκείνη αποφάσισε νοερά, να παρακολουθήσει διακριτικά τον άντρα απέναντι της.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Η Φοίβη καθόταν στον καναπέ του σαλονιού, ύστερα από το πρωινό. Χάζευε ένα παλιό περιοδικό, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούσε την ώρα.

Ουσιαστικά, περίμενε να έρθει η ώρα του ραντεβού της με τον Βιν. Θα έβγαιναν και θα πήγαιναν για καφέ, ή ότι άλλο προκύψει, αφήνοντας μόνες τις δύο παιδικές φίλες.

Welcome Home (#Starterliste21)Where stories live. Discover now