Gunter Hotel

13 0 0
                                    


Hotel Gunter v San Antoniu, Texas. Je pronásledován vzpomínkou na hroznou vraždu, ke které došlo v pokoji 636.

V roce 1965 se do pokoje 636 přihlásil záhadný muž. Během několika příštích dnů byl viděn ve společnosti vysoké blond ženy.
Jednoho rána procházela služka kolem pokoje a na rukojeti dveří spatřila nápis Nerušit. Dveře otevřela a naskytl se ji hrozný pohled. V pokoji stál muž, vedle postele s krvavými skvrnami. Služka začala křičet a muž rychle vyběhl ze dveří. Než policie dorazila do hotelu, ten muž už byl dávno pryč. Vešli do jeho pokoje a našli stěny, strop a podlahu pokryté krví. Bylo zřejmé, že v místnosti došlo k vraždě, ale nebylo tam žádné tělo. 

Policie věřila, že ten muž zavraždil vysokou blond ženu, rozsekal její tělo a kousky spláchl do záchodu. O několik dní později policie tajemného muže vystopovala. Chtěli ho zatknout, ale zastřelil se. 

Hrozná vražda zůstává dodnes záhadou. Případ je stále otevřený. Žádné tělo se nikdy nenašlo a žádná žena odpovídající popisu nebyla nikdy hlášena jako pohřešovaná. 

Hotel Gunter získal strašlivou pověst a od té doby jsou zaznamenány podivné události v pokoji 636. V pokoji byla vidět postava ženy s nataženými paži, jako by prosila o pomoc. Z pokoje byli slyšet zvuky bouchání a broušení.

Když jednou hotelový zaměstnanec připravoval pokoj pro významného hosta. Byl šokován, když našel ženu v bílých šatech, která stála uprostřed místnosti s nataženými ruky. Zaměstnanec byl v šoku a než se připravil k útěku, žena zmizela. 

Mnoho nových zaměstnanců, kteří dostanou na starost úklid pokoje ve kterém došlo k vraždě, podává výpověď. Nedávno hotelový manažér obdržel  zvláštní obálku. Neměla žádnou zpáteční adresu a poštovní směrovací číslo patřilo hotelu, které bylo používáno v šedesátých letech. Uvnitř obálky byl starý klíč od pokoje. Byl to klíč pokoje 636.

Ani teď po několika letech, nebyl hotel schopen zbavit se vzpomínek na hroznou vraždu, ke které došlo.







Haunted Places CZKde žijí příběhy. Začni objevovat