Sene 2014 ,aylardan Ağustos deli gibi iş aradığım bir dönem.
Kpss sınavı yine olmadı .. ve çalışmak zorundayım.Ailemin durumu kötü .2 kardeşim okuyor babamın çok borcu var.Rastgele kendime uygun ne ilan varsa basvuruyorum .Derken bir yerden aradılar mecidekoyde bir telefon şirketi lojistik bölümünde ise başladım .ilk zamanlar çok zor olsa da çalışmak zorunda olduğum için kendime yakıştıramadıgim bu işi kabullendim.
Hergun mecidekoyden Gaziosmanpaşa ya gidiyorum.İs çok yoğun her pazartesi ,çarşamba akşam 9 a kadar mesai var mesai parasida almıyorsun ama mecburum .
Bir pazar günü mesaisine gittim haftasonu olduğu için ucretliydi .
Mesaide karşı masamda aynı bölümde çalıştığım bir erkek oturdu bana ilgisi ,bakışı, konuşmaya çalışması dikkatimi çekti.
Derken eve gittiğimde beni Facebook'tan eklemişti .
Beni tanımak istediğini yazdı çok israrliydi.Dis görünüş olarak çok kilolu biriydi .Nasıl olur diye ümit vermek istemediğim için istemedim ..
Ama çok ısrar edince kabul ettim .
İyi ki kabul etmişim o çok kilolu adam dünyanın en iyi insaniymis meğer. kocaman bir kalbi melekler kadar temiz yüreği varmış ..önyargının,yanilginin en büyük örneğidir hayatımda ..
Şuan o adam benim kocam .
Ailem kilosu yüzünden istemese de o benimle evlenebilmek için 40 kg verdi ve o iyi kalpli adam dünyanın en yakışıklı adamı oldu aynı zamanda .
28 Mayıs 2016 canım eşim, hayat arkadaşım, en güzel 'evet'im ...
Aynı yerde çalışmaya devam ettik evlenince şirket herhangi bir mahsur görmedi .Sabah beraber gidiyor beraber geliyorduk herşey çok güzeldi ta ki..