Artik 2 seneye yaklaşırken aşılama yaptırmaya karar verdik.
İnsan başına gelince öğreniyor herşeyin zorluğunu.İlaclar,igneler derken yumurtaları büyütüp söylenen günün de çatlatma ignesiyle catlatip eşimden alınan spermlerle bulusturdular
Bizde bir heyecan panik sebep olmadığı için kesin olacağını düşündük.
Ancak verilen test günü bile gelmeden ben adet oldum.
Butun hayallerim yıkıldı .
Artık cocugumuz olmuyor düşüncesi daha belirgindi kafamda..
5 ay geçtikten sonra tüp bebek denemesine karar verdik..
Herşey yolundaydı yine ilaçlar,iğneler , toplanan yumurtalar , bu süreçte maddi yaşadığımız zorluklar borçlarımız bir hayli artıyordu .
Ama o kadar çok istiyordukki ve neden olmuyor? Düşüncesi bizi cildirtiyordu ..
Dondurulmuş embriyo uygulaması yapıldı 11 yumurta toplandı ve7 si dollendi doktor 5 .güne ulaşırsa şansımız artar dedi 5.gune 2 adet ulaşabildi onları dondurüp 2 ay sonra trabsfer edeceğini söyledi
Bir sonraki adetimle tekrar ilaçlar igner kontroller rahimi hazırlıyordu doktor
İnsan düşünmeden edemiyor değil mi !.
Normal yolla hamile kalan biri ne ilaç içiyor ne yumurtası olgunlaştiriliyor he rahmi hazırlanıyor ..
Allah tarafından doğru yumurta doğru spermle birleşip hücrelere bölünüp tutunuyor.
Çok emek vermiştim sürekli işyerinde izin aliyirdum kan ter içinde doktora gidip belirli günlerde kontrol olup tekrar işe dönüyordum .
Akşam eve yemek yap ,sabah yine ise
Yeter ki olsunda hayırlısıyla herşeye razıydim.
Doktor 2 tane dondurulmuş embriyonun 1 ini transfer edip diğerini sakliycaginu söyledi.
Doktor ne derse tamam diyorsun sudan çıkmış balık gibisin.surekli başka bir ilaç başka bir test istiyor ve bunlar çok büyük paralar devlet karşılanıyor
Girdigin bu yolda geride donemezsin.
İşyerine sürekli yalan söylüyorum izin alabilmek için kimseye söyleyemedim sırdaşım,gerçekten bir arkadaşım yoktu hepsi arkamdan konuşurdu zaten yeterince yikiktim.
Mart 2018 de başladığım tüp bebek tedavim mayis ayında transferle son buldu .
Artık dua etmekten başka çarem yoktu 12 gün sonra beta HCG testinde herşey belli olacaktı .
Yaşadığın tüm bu acılar yetmiyor gibi 12 gün beklemek zorundasin.
Ben yatıp dinlenemedim mecburen ise gittim dikkat cekmemek için.
12 gün nasıl geçti bir ben bir Allah bilir yaşadığımi..
Bu 12 günlük sürede hergun göbekten iğne olmaya devam ediyordum.
İğneleri eşim yapıyordu artık mosmor olmuştu heryerim.
İçtiğim hormon ilaçları çok kilo aldirmisti ve çok sinirliyim
Nihayet test günü geldi işyerinde öğle molasında yemek yemeyin test yaptırmaya gittim hep olumlu olacak düşüncesiyle eşimle sürpriz yapabilmek için öğlen gittim. 12 de verdiğim sonuç saat 5 gibi mail adresime gelecekti ..
Telefonun çaldı mail geldi ..ellerim titriyor,kalbim çarpıyor bunca emeklerim damarlarından geçen kandaki bir hormonun yükselmesine bağlıydı...
Sonuç sayfasını açtım sonuç 0.1!!!!!
Yani hiç tutmamış değer hiç yükselmemis o kadar kaliteli embriyo tutmadiysa daha ne olabilirdi ki??.
Dünya başıma yıkıldı işyeri tuvalrtine gidip ellerimi isirdim ağladım ..
Daha mesaimin bitmesine 1.5 saat vardı mecburen çalıştım.
Ah bir de bana sorun o günü o anı ..
Eşime haber veremedim o da çalışıyordu aynı yerde çalışmıyorduk artık .morali bozulmasin diye akşam yolda söylerim dedim
Çıkış saatinde anladı sesimden kahrolduk.. mahvolduk..
İşyerinde o 1.5 saat çığlıkları içimde gizledim acımı içime gömdüm
Çok yikildik evlatsizlik ne büyük imtihan yarabbim kimseyi bu acıyla sınama ..
Bütün hamileler ,bebekler hep karşımıza çıkıyor ,herkes hamile kalıyor herkesin paylaşımları evlatariylabiz neden 2 kişi koca evde yapayalnız kaldık?.
Ne yediğimiz yemek ne içtiğimiz su hicbisey gözümüzde yoktu.
Doktorun ayırdığı bır tane daha embriyo vardı yani bir şans daha tabi bunun için tekrar rahim hazırlama iğneler ilaçlar kontroller...
Hepsine dayandım bebegim,kaç kere kan aldılar kac tane göbekten iğne oldum inan sayısı yok..
İse git kostur doktora git doktor ne zaman isterse o zaman gidiyorsun belirli günleri var ona uymak zorundasin
Artık ben ben değildim .
Kredi kartı borçlarımız çok çoğalmıştı.
Saçımı bile taramak istemiyordum ..
Aynı kalite deki Son şansımız embriyo da verildi .yine aynı süreç 12 gün yine iğneler...testi bu sefer eşimle birlikte yaptirdik çok adet ağrım vardı hiç umudum yoktu sahilde oturuyorduk bu sefer mail eşime gelecekti bir türlü gelmedi hastaneyi aradık umutsuzca kesin olmadı yine derken hemşire pozitif olduğunu söyledi ..
İnanamiyorsun,öyle alismissinki olmamasina çığlık çığlığa sahilde ağladık eşim tanımadığımız insanlara sarıldı .ben ilk kız kardeşimi aradım ağlayarak hıçkıra hıçkıra
Öyle mutluyduk ki ama çok ağrım vardı bı gariplik vardı sadece2 gün yaşayabildiğim bu mutluluk meğer kimyasal gebelikmis....