Elma

422 6 2
                                    

"Severmisin?" diye soruyorum.Nerden cikti şimdi bu soru der gibi yuzume bakerken,önündeki meyve tabağından ince bir sekilde dilimlenmis muz parçasını ağzına doğru götürüyor."Muz" diyorum "Severmisin?".Cinsel bir gonderi yaptigimi düşümüş olucakki tek kaşı yukarı kaşı yukari kalkmış bir şekilde "Neden sordun?"."Hiç"

1.Manavdan 6.5 kg muz al

2.Kabuklari bir guzel soy

3.Cope gitmesin diye esle,dostla afiyetle ye.

4Muz kabuklarinin icindeki tabakayi keskin bir bicakla guzelce soy ve buyuk bir tencereye koy.

5.Tencerenin agzina kadar su doldur

6.Su buharladincaya kadar 3-4 saat boyunca kaynat.

7.Geride kalan jel kivamindaki cismi bir kagidin uzerine dok ve toz haline gelene kadar 25-30 dakika kadar bekle

8.Geriye kalan siyah tozu sigara yap ve 4-5 tane ic

Eve geliyorum.Karincalar filminin sonuna yetismis olmaliyim.Yada televizyon yine bozuldu karar vermeye usenip sakince kirmizi dugmeye basiyorum.Karanlik.Her zaman hosuma gitmistir.Neyin cikacagini veya neyin oldugunu gormeden tam ortasinda durmak.Kalp atislarinin hizlandigi korkunun su yuzeyine ciktigi aslinda isigin var olmamasi sonucu yokluktan yaratilmis o sonsuzluk.

" S' A A Ö' S S A Ü A Ü' " Az kalsin rubik kupu tamamliyordum.Ama daha buyuk bir sorunum var.Kapi caldi.Tam 3 yildir bu dairede oturuyorum postaci,yasli ev sahibim ve seker istemeye gelen alt komsum disinca hic olmamisti.Kiralarimi aksatmazdim,nobetci postahanede olmadigini varsayarsak ya seker kitligi bas gostermisti ya da kapimdaki dikizleme deliginden baktigimda koridorun karanlik oldugundan sikayetci olup kapiyi actigim sirada sol elmacik kemigimin 1 parmak asagisi,koprucuk kemigimin hemen ustu ve gogus kafesimin tam ortasindan 3 kursun ile beni oldurmeye gelen bir katildi.Icimden son ihtimalin gerceklesmesi icin dua ederek kapiya yuruyordum.Bedenimin bir kez daha seker vermek icin harciyacagi en ufak bir ATPsi yok.

1.Gaz bombasi yapmak icin 6 birim guhercile ve 4 birim seker al

2.Ikisini cam bir siseye doldur ve eriyene kadar kisik ateste isit

3.Eridikten sonra biraz bekle

4.Artik kullanima hazir

"Kimsin?"kapinin ardindan belli belirsiz bir ses geliyor.Ic kulagimdaki ors,uzengi,cekic uclemesi artik gorevlerini yapmiyor olsa gerek.Kapiyi aciyorum.13 yaslarinda biz kiz.Gozlerimi kapayip gelicek 3 kursunu bekliyorum.Bamm ilki tam bekledigim yerde.Ikincisi ise biraz sapma yapti ve koprucuk kemigimi parcalara ayirip tam 15$ a aldigim tablonun sag ust kosesine giriyor.Evet hala bekliyorum 3. ve son olani .Umarim daha fazla beklemek zorunda kalmam simdiden koprucuk kemigimden cikan parcalarla zenginlesmis kan lekemi yerde gordukce onun temizligini yapicak kisiye aciyorum.umarim o ben olmam.Bekliyorum.Bekliyorum.Bekliyorum.Uyaniyorum.

"A' Ü' S S A " kup bitti.214.kez cozmenin gururunu yasarken az once gordugum ruyayi dusunuyorum.Film izlemeye biraz ara vermeliyim.

Diş FırcasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin