Stau in pat pe telefon. Maine e ultima zi de scoala apoi ma pot întoarce in Massena. Oricum sunt mereu acolo fiindcă acolo ma mutasem de cativa ani, dar acum ca este vara pot fi acolo de dimineața pana seara.
Ma ridic leneșă, ma machiez putin, ma îmbrăcat intr-o fusta neagra și un maieu alb și imi ondulez parul. Un eșec, bineinteles, buclele astea ma omoară mereu. După ce am fost gata am plecat. Odata ajunsă acolo m-am bucurat de o ultima întâlnire cu dragii mei colegi și cea mai buna prietena a mea Marissa. După vreo ora am mers toti la un suc și am depanat amintiri din cursul anilor cum facem mereu. După ce tot a fost gata mi-am luat rămas bun de la ei toti, mai ales de la Marissa. Am plecat fericita pentru ca abia asteptam sa ajung in Massena. M-am obisnuit acolo, deși eu mi-am petrecut anii in Norwood. Norwood este un oras apropiat de Massena, in New York.
După ce am ajuns acasa, m-am schimbat de haine și eram pregatita sa ies. Am iesit cu obisnuita gașca de prieteni, printre care erau acei prieteni ai mei, cei mai apropiați: Grace, Dylan, Brian, Chelsea și Kate. Am mai mulți prieteni in zona dar nu are rost sa ii numesc pe toti. Chelsea îmi este o prietena foarte buna, Marissa a fost prima mea cea mai buna prietena care de ani și ani a fost alături de mine plus ca pe Chelsea o stiu doar de vreo 2-3 ani, in comparație cu Marissa pe care o stiu de vreo 10.
Revenind la subiect, totul e bine și frumos era o zi ca oricare alta. Băieții se joaca fotbal, se mai băgau și fetele dar nu prea. In general noi fetele stăteam pe margine și povesteam. Mereu fetele au ce povesti, corect?
Imi aprind o tigara. Stăteam cu prietenii mei putin mai departe de ceilalți. Nu eram marginalizați, ba chiar dimpotrivă, toti ne știau, dar noi eram cu lucrurile și treburile noastre. Noi suntem ca o familie. Mai pe seara ne-am dus in alt loc toti. Stăteam și radeam, serile de vara in acest loc sunt aur pur, cel putin pentru mine. De ceva vreme tot observam ca apare un băiat mai mare pe aici. Nu prea stătea cu noi, stătea cu alți prieteni mai mari. Eu ma intelegeam cu acele persoane dar nu puteam zice ca suntem asa apropiate încât sa iesim impreuna. In fine, l-am tot vazut și asa și mi se părea dragut. Încercam sa nu ajung sa îl plac deoarece era mai mare ca varsta decât mine și stiam ca nu se va întâmpla absolut nimic intre noi. Nici nu ma gândeam ca stie ca exist. Eu am lăsat asta deoparte și îmi continuam distractia cu o alta punga de sămânța și o tigara.
Trecuseră câteva saptamani de la finalul scolii. Ieșiri, distracții, pot spune și beții pentru ca de ce nu. E vara, e momentul in care îți întreci limitele și nu pui stop la distractie, experiente și aventuri. Eram plecată de dimineața pana seara. Băiatul acela tot apărea pe afara și uneori venea și stătea cu noi singur sau cu prietenii lui. Îl observam și uneori chiar și el ma observa. In seara asta mi-a zâmbit. Era asa dragut.
Vorbeam cu un prieten, Denis, el e cu vreo 2 ani mai mare decât mine. El face parte din grupul celor 20+. Ma inteleg foarte bine cu el și chiar vorbim des. Am ajuns foarte buni prieteni. Cu el am ajuns sa ies și eu cu acea gașca. Sunt foarte de treaba și amuzanta chiar dacă sunt mai mari. Îmi plăcea alături de ei și îl vedeam și pe acel tip mai des.
Am iesit afara mai spre seara. Majoritatea erau deja acolo. Ma duc spre teren când îl vad pe el. Juca fotbal cu ceilalți baieti. Nu ii vedeam niciun prieten și nu intelegeam ce cauta aici. S-a uitat la mine, mi-a zâmbit apoi a continuat. Eu am roșit bineinteles ai m-am apropiat de prieteni mei. Când am ajuns acasa vad ca am primit o cerere pe Facebook. Nu recunoșteam numele dar îl recunoșteam pe el. Era acel el. I-am dat accept ca după 2 minute sa vad un mesaj de la el. "Heii, ce faci?". Clasic. Eram asa rosie și nu intelegeam de ce.
"Bine tu?" spun eu.
"Bine, pe afara. Stii cine sunt nu?"
"Mda, esti acel tip de afara"
"Ma cheama Axel."
"Incantata, eu ma numesc Vanessa"
"Esti foarte draguta Vanessa"
"Multumesc și tu"Am tot continuat sa vorbim timp de vreo ora apoi m-am pus sa dorm. M-am trezit, mi-am facit rutina, apoi am mers la Grace la cafea. Am povestit mult și bine apoi am mers acasa. Ma mai stat ce am mai stat, am mai ajutat-o pe mama, apoi seara am iesit din nou afara. Ieseam undeva aproape de casa deci nu era un mare efort. După ceva timp a venit și Axel. A coborat din masina și venea spre noi. Aparent el se stia cu cei de aici mai ales cu Brian. Am stat toti impreuna, am ras și am ajuns sa ne cunoastem mai bine.
Faptul ca îmi scria in fiecare seara după ce ajungeam acasa era deja nimic pe lângă faptul ca îmi scria și ziua, de dimineața chiar. Era foarte dragut și se comporta foarte dragut cu mine. Încă încercam sa nu ajung sa îl plac pentru ca era mai mare decât mine, sigur era ceva la mijloc.
Am tot iesit, ne-am tot vazut. Ne intelegeam din ce in ce mai bine. Deși el nu prea iesea cu noi, ne vedeam. Vorbeam..vorbeam cu nopțile. Stăteam și vorbeam cu el parca 10 minute, dar când puneam telefonul deoparte după ce ne uram noapte buna, îmi bătea ceasul ora 2. Uneori chiar și 3, 4. Mi-am pierdut nopțile cu el de la început. Nopțile erau ale noastre mereu.
In fiecare zi ieseam afara. Același loc, aceleași persoane, aceleași chestii. Culmea, nu te puteai plictisi niciodata. Stăteam cu Chelsea, Grace, Brian și Dylan. Kate nu prea iesea afara deoarece era plecată mai tot timpul. Brian a fost primul meu prieten. El a fost printre primii pe care i-am cunoscut in acest loc. El mi-a fost mereu alături și îmi e ca un frate. Mmm, el cam voia sa ii fiu mai mult decât o prietena de câteva ori da l-am lamurit eu. Oricum îmi este foarte drag indiferent de circumstanțe, frate. Nu după mult timp l-am cunoscut pe Dylan și pot spune ca nu îl suportam. Avea un aer fițos și mereu când îl vedeam simteam ca o sa îl fac sa dispară cât de curand. Cu timpul ne-am cunoscut și am devenit cei mai buni prieteni. Pe Grace am cunoscut-o foarte random. A fost ca o noutate pentru mine când a aparut asa dintr-odată in Massena. Ne-am cunoscut și ne-am împrietenit. Am avut câteva certuri și probleme pentru ca stilul ei copilăresc ma depășea. Se comporta foarte ciudat. Încă mai are scăpări copilăroase dar după atata timp am reusit sa le mai suport. Pe Chelsea am cunoscut-o printr-o prietena mai veche, Kira. Am ajuns cele mai bune prietene (intr-un timp in care cam aveam probleme cu Marissa). Am continuat sa fim cele mai bune prietene și eram toată ziua una la alta și încă suntem prietene. Kate nu este demult timp in viata mea dar este o prietena care chiar ma asculta și ma susține și o apreciez pentru asta. Nu zic ca Marissa nu o face da ea e cam leneșă sa își arate suportul fata de mine. Deși stiu ca îl am.
Seara am ajuns acasa și m-am pus in pat. Deja vorbeam cu el.
"Am ajuns acasa"
"Foarte bine" spune și adaugă un emoji rusinos.
"Tu unde esti?"
"Am venit cu niște prieteni intr-un club"
"Ok pai atunci te las sa te distrezi"
"Oricum deja sunt beat, acum stau putin jos"Am continuat sa vorbim și radeam de el ca nu scria corect.
Sunt zvonuri ca nu scrii corect când esti beat. Asta e adevarat, dar ceea ce nu voiam sa fie adevarat era acel zvon ca spui adevarul când esti beat.
"Am vrut sa îți spun ceva de vreo luna.."
"Spune"
"Nu stiu dacă ma crezi sau nu, dar Vanessa eu te plac"
"Glumești, nu?"
"De ce as glumi? Crezi ca ar fi mai bine sa glumesc..?"
"Axel..."
"Dacă tu nu ma placi e ok. Doar simteam nevoia sa îți spun.."
"Nu am zis asta.."
"Atunci?"
"Vorbim maine când esti treaz"
"Bine..ai grija de tine, noapte buna❤️"
"Noapte buna😊"Mi-am închis internetul, mi-am blocat telefonul și l-am pus deoparte. Glumește nu? Am iesit afara pe balcon sa fumez o tigara. Ireal. Nu avea rost sa ma gandesc la asta nu? E cu băieții, doar își bate joc. Sigur asta e. Nu spune adevarul. Calmează-te. Dar de ce te agiti? Pentru ca ai avut sentimente dar stiai ca nu va fi nimic asa ca le-ai închis? Iar acum îți scapa iar? A fost doar un mesaj Vanessa draga. Îmi sting tigara și intru inapoi in camera și ma pun in pat.
~ Aceasta poveste îmi este in cap pe repeat. Am incercat sa o îngrop de multe ori dar reapărea. O voi îngropa aici odata pentru totdeauna ~
_____________________
Hey, acesta este primul capitol ! Păreri??