Am continuat sa vorbim urmatoarea zi. A uitat ce mi-a zis. I-am reamintit si s-a rusinat. Mi-a spus ca ii pare rau dar l-am linistit spunand ca nu este nicio problema. Am dat uitarii acest subiect si am continuat sa vorbim si ne cunosteam din ce in ce mai bine. Eu eram studenta, el avea un loc de munca undeva in centrul orasului. Era bucatar intr-un loc destul de decent. Ii placea ce face si castiga foarte bine. Urma sa isi ia permisul de conducere. M-am mirat ca nu si l-a luat dupa ce a devenit major, dar a zis ca din cauza muncii nu prea a avut timp sa invete asa ca l-a picat de mai multe ori. A renuntat. A reusit in cele din urma sa invete si urma sa aibe marele examen. Nu vorbea foarte mult despre el, mai mult era curios sa ma cunoasca pe mine ceea ce era ciudat.
Am iesit seara afara cu prietenii mei. Dylan se prostea cum face el mereu, Chelsea ne povestea de minunata zi alaturi de iubitul ei. Nu erau demult impreuna si stiu asta pentru eu am facut magia. Ea il placea demult.De mult mult timp, iar el abia ca o observase. Au inceput sa se intalneasca din ce in ce mai des, iesea si el cu noi si atunci ea mi-a cerut ajutorul. Am inceput sa vorbesc cu el si sa il ajut legat de Chelsea cand am aflat ca si el o place. Incet, incet am reusit toti 3 impreuna si acum draga mea prietena e mai fericita ca oricand. Chiar ma bucur pentru ea. Grace ne uimea in fiecare zi, O noua zi, un nou tip. Dupa o despartire destul de urata cu un anumit baiat, a avut loc o perioada in care nu mai voia sa vada vreun semn din partea altor baieti. Cumva s-a pus pe picioare si a avut alt iubit. Daar, nici aceasta relatie nu a durat. Macar a fost mai ok. Acum vorbeste cu un baiat, merge totu bine ceva timp apoi la revedere. Nu prea mai are chef de relatii. Singura chestie e ca se "indragosteste" prea des. Cel putin asa zice ea. Important e ca nu sufera asa mult. I-am pus ca daca chiar place un baiat nu inseamna ca este si indragostita de el. Dar na, eu zic, eu aud. Aceeasi problema o are si Brian cu indragostitul. Prea repede. Gaseste azi o fata, se ataseaza, o face si pe ea sa se ataseze apoi se plictiseste. Macar de ar fi una. Vorbeste cu cate 7 deodata uneori. Ma uimeste. Am avut o discutie cu el legata de "nu fi un fuckboy" si incet incet s-a mai cumintit. Nu mai sunt 7, sunt 3. Eh. Nu am ce sa ii fac. Fiecare e diferit. Eu m-am indragostit odata si mi-a ajuns. Inca mai vorbesc cu el si el admite ca suntem foarte buni prieteni. Apelant care -a durut prima data, dar m-am obisnuit. Decat nimic, de ce nu. Il chema Sky. Il alintam uneori cu Skies si se enerva, dar la modul bun. El a fost primul baiat pe care l-am placut din prima. Auzisem de el, dar nu eram interesata. Era ceva ruda cu Brian, nu mi se parea mare lucru pe atunci. Eram in statie si astptam metroul. Cineva se apropie de mine si ma atinge pe umar si ma saluta zambind. Salut si eu inapoi confuza, apoi ma intorc. Ma intorc inapoi spre el. Habar nu aveam cine e desi imi parea cunoscut. Ma gandeam..de ce m-ar fi salutat un baiat atat de dragut? El se uita la mine si imi zambeste. Ma intorc inapoi. Stai. O nu. E Sky ! Era prima data cand ne intalneam fata in fata. M-am dus la el:
"Imi pare rau, nu mi-am dat seama ca tu esti Sky" ii spun si il iau in brate.
"Nu e problema, nici eu nu te-am recunoscut din prima.
"Macar tu ai facut-o" spun si radem amandoi.
Am mai povestit putin apoi eu a trebuit sa plec. I-am scris unei prietene cele intamplate iar primul ei raspuns a fost
"Ti-am spus eu ca e frumosss!!"
Era frumos. Era super frumos. Eu in general nu le spun baietilor frumosi, doar cand chiar vad marfa buna, daca intelegeti ce vreau sa spun. Dar acel tip era super frumos si arata super bine si vocea lui..ragusita..dar incercam sa ma opresc din visare. Dupa ceva timp si-a facut si el aparitia in Massena alaturi de Brian bineinteles. Am fost socata, tremuram nici nu mai stiam cum sa mai vorbesc. Am iesit cu ei la o terasa. Eram cam panicata si cam timida, dar si el era putin rosu. A decurs acea zi cum a decurs. Au mai fost altele si simteam ca il plac din ce in ce mai tare. Vorbeam mult, foarte mult. Ii placea aceeasi muzica ca si mine. Avea simtul umorului ca al meu, sa nu mai zic de sarcasm. Ne-am inteles super bine si aveam impresia ca ceva simte si el pentru mine.
Dupa cateva luni bune, am zis sa iesim si noi. Am mers sa mancam, am fost prin centru, ne-am distrat. Cand vorbea un fior imi trecea prin sira spinarii si nu se termina. Adoram vocea lui. M-as fi trezit oricand cu acea voce. Cred ca tot in acea seara am vorbit la telefon. Mult. Pest eo ora sigur, iar el nu ii genu care sa vorbeasca la telefon sincer.
"Unde esti?" ma intreaba
"Pe balcon, la tigara si imi e frig"
"Vin eu sa te incalzesc"
"Oh ce bine am cu cine sta la o tigara"
"Eu incerc aici sa fiu dragut si tu ce faci? Eu vreau sa vin sa te tin in brate si tu?" spune si incep sa rad.
"Mi-ar placea"
Imi zicea cum ca el nu prea vorbest ela telefon si ca sunt prima persoana cu car ea vorbit atat de mult la telefon.
"Tu chiar nu ai mai vorbit cu nimeni atat?" intreb.
"Nup, esti prima persoana, stii ca nu prea is eu cu telefonul"
"Oh, ar trebuii sa ma simt speciala?"
"Esti. Chiar esti speciala"
Eram paralizata, crush-ul meu imi zicea asa ceva. Imi zicea cum imi va aduce el noaptea McDonald's si apoi voi fi nevoita sa il cazez la mine. Imi zicea cum va dormi neaparat cu mine in pat pentru a-l putea lua in brate cand dorm. Si cu toate astea el intr-un final tot spune ca nu ma place. Dupa un an am incercat sa nu il mai plac si cand am vazut ca trec luni iar eu tot nu reusesc am ales sa ii spun. Dupa ce i-am spus m-am simtit ata de libera sincer. Raspunsul a fost cel asteptat de mine, nu ma placea, dar imi zicea cat de buna prietena ii sunt si se bucura ca ma aflu in viata lui si ii place sa vorbeasca cu mine oricand si oricat de tare l-as enerva nu se poate supara niciodata pe mine. Desi nu ma placea ca o iubita, raspunsul acest a fost mai mult decat trebuia sincer. Il adoram pe omul asta. Bineinteles ca au urmat betii si una alta si i-am scris si asa, dar nu s-a schimbat absolu nimic. E genial acest om si ma bucur sa il am in viata mea. Ceea ce ma deraneaza putin e timiditatea lui. A avut o gramada de momente dragute, momente amuzante, momente grijulii si momente enervante. Chestia naspa era ca mereu trebuia sa ii scriu eu prima ca lui "ii era lene". Nu am mai vorbit cu el de o luna si nu imi pare rau. Da inca tin la el si imi pasa de el dar daca el nu depunde efort, ce il face sa creada ca eu o sa depun? Am depus destul efort pentru amandoi. Daca el nu are de gand sa depuna efort, eu nu ma mai chinui. El a fost primul baiat de care m-am indragostit si desi nu mai am sentimente pentru el, daca ar veni la mine pentru a fi impreuna cu el, nu ar dura mult pana sa spun un mare da. Mi-ar lua cateva zile sau ceva, dar daca el ar vrea sa ma faca sa il plac nu ar dura mult, o spun sincer.
Oricum dupa ce a aparut Axel in peisaj incet incet am inceput sa il uit pe Sky si imi era bine ca in sfarsit dupa 2 ani si ceva in care il placeam degeaba, reusesc sa il uit. Ceea ce nu era bine era ca incepeam sa am sentimente pentru Axel si asta nu avea cum sa se sfarseasca bine...