4.

3 0 0
                                    


Dupa ce am ajuns acasa dupa minunata zi pe care am avut-o, ma pun in pat. Grace era alturi de mine. Am stat ce am stat acasa apoi am mers afara. Stateam pe marginea drumului la tigara. Fumul iesea lent si mergea in sus, eu urmarindu-l. Telefonul meu nu se oprea din sunat. Vorbeam cu Axel. Din pacat nu si-a putut face aparitia in aceasta zi sa ne vedem, dar nu aveam o problema cu asta. m-as fi bucurat sa il vad dar daca nu s-a putut..


Afara nu se intampla mai nimic nou. Toti imi ziceau la multi ani, radeam, ca de obicei. La un moment dat m-am urcat cu Chelsea si Grace in masina iubitului ei si am mers pe un deal alaturi de o sticla de sampanie. Am parcat, apoi am coborat. Privelistea era minunata. Am dat muzica la maxim si dansam si tipam cat puteam. Eram departe de tot si toate. Am puscat sampania razand si am baut fiecare. Eram doar noi 4 dar ce conta. Ne distram.


Dupa ceva timp am plecat acasa. Grace dormea la mine. Dupa ce am ajuns acasa, m-am schimbat, am facut un dus, apoi m-am bagat in pat cu Grace si am pornit un film. Eu tot vorbeam cu Axel. Grace ma tot intreba cu cine vorbesc, ziceam persoane diferite, colegi de clasa. Nu ca nu ar stii ca vorbesc cu el sau ceva, dar nu voiam sa traga concluzii pripite. Dupa ce am terminat filmul, am iesit pe balcon, ne-am asezat pe hamac si am fumat. Povesteam, admiram stelele si vorbeam. Beeam bineinteles, am salvat niste sampanie. A fost o seara superba de ziua mea. Urmatoarea zi dupa ce ne-am trezit, ne-am facut rutina, apoi am coborat jos sa ne facem cate o cafea. Am stat putin la povesti cu mama apoi dupa ce a fost gata am urcat inapoi in camera. Stateam pe hamac, ne savuram cafeaua impreuna cu cate o tigara.


Bineinteles ca ziua a decurs cam la fel. Vorbeam cu Axel. Cred ca m-am si intalnit cu el. Dar tot aceleasi chestii de care nu ma puteam plictisi niciodata. 


Mai erau cateva zile pana plecam la mare. Faceam pregatiri intense, nu mai aveam rabdare, abia asteptam.

-Vai, maine plec la mare, abia astept, spun eu.

-Cat vei fi plecata?intreaba Axel.

- O saptamana..

- Nu te voi mai vedea o saptamana ??

- Stai linistit ca nu mori fara mine..

- Si daca o fac?

- Pai eu zic sa nu o faci deoarece vreau sa te vad cand ma intorc, spun cu un mic zambet pe fata.

- Asta va fi chiar un motiv bun, imi raspunde si adauga o inima.


Am plecat la miezul noptii. M-am bucurat cand am vazut ca Brian si Cody au venit pana la mine la o poveste asa inainte de plecare. Eram pe drum. Noaptea. Nu voiam sa dorm fiindca imi plac plimbarile nocturne. Mereu mi-au placut si avand parinti foarte stricti nu prea am avut sansa sa le experimentez, asa ca mereu cand am ocazia profit din plin. Chiar daca aceasta ocazie este servita pe bancheta din spate in drum spre mare cu familia. Profitam de muzica ce imi suna in casti, de drumul linistit cu masina in intunericul de afara. Adoram asta. Adoram muzica, adoram drumul. Inca o fac. Ador muzica si masinile. Si noaptea. As pierde toata noaptea conducand su ascultan muzica, decat sa sa fac orice altceva toata ziua. Pur si implu. Am obsesia asta de muzica si de masini. Desi mie mi se pare combinatia perfecta. Am playlist-urile mele, ale mele, subliniez. Nimeni nu are ce sa umble in ele. Sunt piesele mele, cu grija culese si repartizate. Dau mai departe unele uneori la cei care cer, dar nu las pe nimeni sa umble. Singura persoana care mi-a umblat vreodata in playlist a fost Sky. Muzica este super importanta pentru mine si este singura chestie care pot zic ca e a mea si imi apartine. Nu stiu de ce l-am lasat sa o faca, da cert e ca m-a lasat si el in playlist-ul lui. Ascultam acelasi gen de piese. Fluturii din stomacul meu se agravau. Imposibil ca cineva ca el chiar sa existe. Sa existe in viata mea. Gandeam ca o copila. Imi ziceam ca e dragoste la prima vedere, Ca el e absolut perfect si el este alesul. Alesul pe viata. Imi faceam planuri din ce in ce mai mari cu el pe masura ce vorbeam. Toate planurile s-au spulberat, dar ranile nu au fost foarte fatale.


Locul unde ne petreceam concediul era superb. Caldura imi infasura corpul, apa ma imbratisa...dar ok eu sunt aici sa va povestesc povestea mea "amoroasa". Ok. Am vorbit cu Axel pe tot parcursul saptamanii si ii spuneam ca ar fi fost asa frumos sa fi fost aici si el. El imi spunea ca abia astepta sa ma vada si de putea sa fie acolo era, dar nu exista posibilitatea. Incepea sa imi placa de el la un mod sigur si chiar nu voiam asta. Imi ziceam in fiecare seara ca trebuie sa ma opresc si sa nu imi mai placa de el fiindca nu e genul de baiat care ar avea o relatie serioasa. Cel putin asa credeam eu. La cat de sigura eram ca nu trebuie sa ii cad in plasa, la fel de sigura eram ca o sa o fac. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 08, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hidden.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum