Atarlı

1.7K 72 26
                                    

Yazardan

Yine guzel bir gündü tabi bu bazilari icin geçerli. Bizim kedi ise yune somurtarak yerinde oturuyordu beyaz kulaklari ve kuyrugu vardi .

Yemek yemediği icin gayet zayıftı ve vücut sekli gayet güzeldi.
Tek sorun çok huysuzdu onu almak isteyen herkezi tesliyordu.Ama ne olursa olsun kimse ona kızmıyordu çünkü o bu dukkanin gözdesiydi.

Bazen herkesi kendinden bezdiriyordu ve genelde çoğu zaman konuşmuyordu agresifligi tuttuğu zaman ise kimse onu sakinlestiremiyordu.

Yinede kimse ona kötü  bir sey söylememişti su ana kadar .Kendisinin nasil bir yapiya sahip oldugunu biliyordu onun diger cat girl lerden tek farki o onlar gibi yılışık ve akılsız degildi onune gelene yalakalik yapmazdı yapanida sevmez ve basindan def ederdi.

Gunler ise her gun bu sekilde ilerliyordu.

Jennie den,

Basimda duran adam ve kadin cifti iki saattir bana salak salak hareketler yapıyordu ve ben hic donupte bakmamistim bile cidden istemiyorum neyin zoru bu ya anlamadim ki .

Kadin:Ayy çen ne taytiyisin oye bey ceni yeyim.

Ayy midem bulandi valla en son artik dayanamadim ve onlara donup sirin bir sekilde gulumsedim.Ama bu gulumseme normal bur gulumseme değil olacaklara hazir olun.

Jennie:Canim benim sen git beyinlimisin.Istemiyirum lan neyi zorluyon.Simdi s**tirip gidin lan istemiyorum.

Ikili bana sok bir sekilde baktı ve kadin agzini eli ile kapatip hizla diger eli ile adamin kolunu tuttu ve onuda kaldirdi aninda yanimda uzaklaştılar bende sinsi bir sırıtış ile arkama yaslandım  ve rahattligin tadını cikardim.

Bir sure sonra burdaki bir abla bana yemek getirdi ama ben yemek istemiyordum bakislarimi ona cevirdim ve kafami saga sola salladim oda anlamis gibi gülümsedi ve basimi okşayıp yanimdan ayrıldı. Yemek yemeyi sevmiyorum.Napabilirim ki disarida cikmam gunde bir saatliğine disariya cikmamiza izin veriliyor ben cogu zaman çıkmam ama yamur yağdığında direk disariya firlarim bir fark daha digerlerinin aksine ıslak olan herseyi cok severim .

Derin bir ic cektim ve yanimda duran pofuduk yatagima kendimi attim ve uykuya dalmak icin gozlerimi kapattım.

Min Yoongi den,

Iş yerinden yine yorularak çıkmıştım. Bir rapperdim ve isimden gayet memnundum ama eve gidince canim cok sıkılıyordu yemek ilede pek aram yok hem yemek hemde yapip yemeyi sevmiyorum.Buyuzden tek yaptığım kisa bir dus alip sarkilarimi düzenliyorum ve yatıyorum.

Evin onune gelince cebimden anahtari cikardim ve kapiyi acip iceriye girdim.
Ev cok bos ve sessizdi ve tabiki buda benim canimi fazlasi ile sıkıyordu buyuk bir iç çekiminin ardinda eve girebilmistim elimdeki bilgisayar çantasını koltuğun ustune attim ve kapsonlumu ,maskemi ardindanda şapkamı cikardim taniniyorum ve suan olmek icin cok gencim merdivenlere yonelerek odama ciktim giyecek kiyafet ayarladim ve banyoya girdim kisa bir dusun ardindan rahatlamıştım ve bu aksam yapacak bir isim yoktu bu yuzden yataga uzandim ve elime telefonumu alip sosyal medyada gezinmeye basladim .

Son zamanlarin modasi olan cat boy ve cat girl ler sosyal medyayi büyük bir sarsintiya uğratmıştı ve her gun bu yukselis artıyordu. Ve gercekten eglenceli gibi duruyordu bazi programlar vardi ve kediler ile sahiplerinin gunluk yasamlarini çekiyorlardı. Bazen asiri guzel seyler oluyordu tabi.

Bir an aklima gelen sey ile yuzumdeki siritis buyudu ve gulumsemeye basladim .
Neden aklima gelmedi ki evet yarin gidip bende bir cat girl alicam neden cat girl cunku onlar daha tatli bu dusunce ile yatagimda rahat bir pozisyon aldim ve gözlerim uyumak icin yumdum.

Selam canlarim yeni bir kitap cat boy un ardindan cat girl ede girdim .

Şöyle bir durun söz konusu ben bu ship i destekliyorum tabi herkesin kendi gorusu ama sevdiğim icin sadece .

Ve lutfen oppacilar ve desteklemeyenler okuyupta kotu yorum yapmasin kimse kimsenin kalbini kirmasin herkesin görüşü kendine.

Son olarak duzenli bolum atmaya çalışacağım. Oy ve yorumlarinizi bekliyorum...
Sizi seviyorum...

Cat Girl YoonieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin