Yoongi'den
Sabah uyandigimda hala balkonda oldugumuzu fark ettim ve kalkmaya çalıştım ama sonra kucagimdaki Jennie aklima geldi baktigimdaysa hala uyuyordu.
Önce onu kucagima aldim ve sonra kendim kalktim odasina girince yataga yatirdim komidinin ustundeki saate baktim ve saat daha 8.30 son kez Jennie 'ye baktim odadan çıktım ve iki oda ileride olan kendi odama girdim.
Dolaptan bir esofman ve sweet aldim ve banyoya girdim .
Ustumu giyinmiş saclarimi kurutuyordum isim bitince odadan ciktim ve Jennie 'nin odasinin onune geldim kapiyi caldim ancak ses vermedi bende actim ve içeriye girdim ama yatak boştu sinra banyidan su sesi gelince icimin rahatladığını hissettim.
Yuzumdeki siritis ile odafan ciktim ve salona inip televizyonu actim bugun karnım ac değildi ve bu hafta evdeydim hem bestelemem gereken bir sarki vardi hemde Jennie ile biraz vakit gecirmek istiyordum.
Merdivenlerden gelen ses ile kafami oraya çevirdim Jennie ustune siyah bir tayt giymiş ve ustunde swag yazan siyah bur t short giymis ah sanirim siyaha asik .
Birkaç basamagi görmezden gelerek atladi ve gulumseyerek yanima gelio koltugun koluna oturdu.
Jennie:Gunaydin swag bey.Diyip sırıtmıştı bende dayanamadim ve yanaklarina birer opucuk kondurdum.
Yoongi:Açmisin bebeğim? Dediğimde ise kafasini hayir anlaminda salladi.Tek ortak yonumuz yemek yememek galba .
Gulumsedim ve Jennie 'yi kucagima alarak kendi odama görürdüm.
Odam ikiye ayriliyirdu bir yeri uyuma amacli diger yanında ise küçük bir stüdyo vardu buraya girme konusunda Jennie ilk.Onu yere indirdim direk dönen sandalyeye cikti ve yeni yazdigim sarkinin kağıtlarını eline aldi bir sure okudu ve sonra mirildanmaya basladi .
(Nasik oldugunu bilmiyorum o yuzden turkce yazicam biliyorum ama karisik kisa biyer .)
Jennie:A dan g den u dan s den sdy.
Sesini tunisi gerçekten güzeldi biraz küfürlü bir sarkiydi ama sanirim Jennie 'nin hoşuna gitmis.
Jennie:Şarki seni anlatmis Yoongi shi sen yazdin degilmi?
Yoongi:Evet bebegim ben yazdim beğendinmi?
Jennie:Cok guzel olmus swag bey merakla bekliyir olacagım. Gulumsedim ve birlikte biraz sohpet ettik.
Sonrasinda benim telefonum calmaya basladi arayanin kim olduguna baktigimdaysa .
Jimin hayir ya!
Selamlar bir yeni bolum daha keyifli okumalar eger okuyorsaniz Bts 8. Uyeye 3 gun sonra bolum gelicek birazdan cat boy ve school loce bolum atacagim.
Iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl Yoonie
FanfictionTatlis bir kedi ve onun rapper bir sahibi . merak ettiysen ıçeriye gir pisman olmassin.