Yazar'
dan,
Kapının sesi ile uyanmisti Jennie .Erken uyanmaya alisikti gorevli iceriye girdi ve tek tek tum kedileri kontrol etti.Jennie nin kafesine gelince gulumsedi ve basini oksadi aslında tum kediler cok seviliyordu ama Jennie herkes ivin azda olsa farkliydi iste.
Bir sure sonra gun iyice aydınlanmış tum kediler gozlerini ovarak uyanmisti Jennie yanindaki cat boy a bakti sevimliyidi bunu inkar edemezdi ama cidden yilisikti.
'Tatlisin ama cok yilisiksin be kuzum '.Diye gecirdi Jennie icinden o okadar sevgi istemiyordu ki.
Sadece onun gibi biri istiyordu onunla ilgilienmese bile olurdu yaninda olsun yeterdi yada sadece burdan kurtulsun o bile yeterdi.
Bu dusunce ile bakislarini cat boy dan cekip kapiya cevirdi acaba bu gun ne gibi salak davranislar görecekti.
Jennie'den,
Sabahtan beri Bir cok insan gelmişti ve bir cok cat boy ve cat girl satilmisti ama bana kimse gelmemisti musteriler beni gösterince görevli ile aralarinda kisa bir konusma geçiyordu ve kadin oradan ayrilip diğer kedilere bakıyordu.
Bir sure sonra yemek getirmislerdi ve ben bu sefer azda olsa yemistim.Artik hava biraz kararmisti ve gorevli yerleri supurup siliyordu.Diğer kediler ise esnemeye baslamisti.
Birden kapi acildi ve iceriye bir adam girdi.
(Fotoğraf bulamadim içeriye giren Suga.)O gerçekten yakisikliydi gorevli onunde egildi ve selamlastilar kisa bir sohpet geçti gorevli eli ile beni gosterdi.
Ve adam suratına bir siritus yerlestirdi bana dogru gelmeye basladi gelince yere comdu ve bana hala yuzunden gitmeyen sırıtış ile baktı.Adam:Merhaba Jennie benim adim Yoongi,Min Yoongi ve senin yeni sahibin olmak istiyorum benimle gelirmisin?
Benim hala ona saskin saskin baktigimi gorunce gulen yuzu solmus ve ayaga kalkmıştı .
Bu adam birakilirmi ya tam benim aradigim sahip .
Jennie:Pist yakisikli beni almadan nereye gidiyorsun. Diye seslendim ve aninda bana döndü ve tekrar yere comeldi.
Yoongi:Yakisikli ha sanirim bunu sevdim.
Şimdi benimle geliyor musun?
Diye sordu bende hafif bir şekilde basimi salladim.Gulerek gorevliyi cagirdi gelince kafesin kilidini açtı bende ayafa kalktim kafesten ciktim ve once belimi kutylettim sonra ise boynumu.
Ustumde siyah kot siyah t short ve siyah ayakkabılar vardı Yoongi ye baktihimdaysa bastan asagiya ayni oldugumuzu gördüm. Bu durumu oda anlamis olacak ki siritti görevli elinde küçük bir bavul ile geldi ve gulumseyerek bana bakti ve basimi oksadi .Sonra bavulu Yoongi ye verdi bavulu aldi ve benimde elimden tuttu yurumeye basladik.Siyah bir arabanin onune gelmiştik
Yoongi kapıyı açtı ve benim binmemi bekledi binince kapıyı kappatti ve bavuluda bagaja koydu.Oda one geçip arabayi calistirdi.
Bir sure sonra canim sikilmisti ve one gecmek istiyirdum.Acaba kizarmi ki .Jennie:Yoongi bende one geçebilir miyim? Aynadan bana baktı gulumsedi ve kafasini salladi bende kollarimdan destek alarak one zipladim ve bahdas kurarak oturdum ne ya zaten kol kadar boyum var.
Yoongi:Jennie neler yapmaktan hoşlanırsın ve ne yapmayı sevmessin?
Bu soru ile aninda ona dondum.
Jennie:Hmm ,yemek yemeyi pek sevmem halimdende anlasildigi uzere sonraa diger kediler veya cocuklar gibi öyle park yada lunaparkada gittmem .(Tam bir swag.)Sevdigim tek birsey var yağmur islak olan herseyi severim .Kisaca seni kendimden bıktıracak hicbir aktivitem yok .Senide taniyalim bay swag.
Yoongi'den,
Swag vay be bu kedi kiz gercekten tam bana uygun.
Yoongi:Bende pek yemek yemi sevmem dedigin gibi oyle cocukca şeyleride pek sevdigim soylenemez rapciyim sarki söylerim ve uyamayi acayip derecede cok severim.
Jennie:Uykumu en az yaptigim aktivite sanirim yatarim ama uyuyamam.
Diyip yuzundeki siritis ile bana donmustu bense onun guzel yuzune bakmis ve hizli bir sekilde onume donmustum tatli deyildi kesinlikle o karizmanin vücud bulmus ufak bir haliydi.Uzun saclari dizlerine kadar geliyordu ve boyu nerdeyse kolum kadardı beyaz kulaklari ve beyaz uzun bir kuyrugu vardi onun aksine giydiği siyah kiyafetler onlari daha cok ortaya çıkarmisti.
Eve gelince arabayi durdurdum ve asagiya inerek Jennie nin taravina dönerek kapiyj actim onu kucağıma aldim oda bana bakti ve galba kuyrunu bilegime sardi .Bagajdan bavulu aldim ve arabayi kitleyip evin kapisina dogru yurumeye basladim.Anahtari çıkardım kapiyi actim ve eve girdim.
Selamlar yb geldi daha yazardim ama elim uyustu Yoonnie cifti buluştu.
Oy ve yorumlarinizi bekliyorum.yeni bölümü heyecan ile bekleyin.
Balkon 2 gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl Yoonie
FanfictionTatlis bir kedi ve onun rapper bir sahibi . merak ettiysen ıçeriye gir pisman olmassin.