Balkon 2

984 52 19
                                    

Not: Öncelikle bir tesekku sunacağım.
@Army- bahar- hobie cidden ona minnettarim yukaridaki kapak tasarimi ona ait.Cok tesekkurler.
Yazar'dan,
Ikili eve girdi ve Yoongu Jennie yi kucağından indirdi adımlarını ise yukarıya çıkan merdivene doğru yonlendirdi.

Jennie ise salon oldugunu tahmin ettigi yere dogru ilerlemeye basladi.Ve dogru tahmin burasi bir salon giriş yapti.

Gayet guzeldi tam Jennie nin tarzi.
Beyaz koltuk takimlari buyuk ekran plazma tv siyah perdeler gri duvarlar ve daha bir çok asil duran esya Jennie salonu izlemeyu kesti ve karsidan duran tekli koltuga doğru adimladi ve ustune çıkıp ayaklarını yere sarkıttı rahat bjr pozisyon aldi ve gözlerini kappatti.

Yoongi'den,

Jennie nin odasina esyalarini yerleştirdim ve gario olan durum tum herseyi siyah bende seviyorum ama benimde renklk kiyafetlerim var.

Odadan ciktim ve asagiya indim ama Jennie 'yi gorememistim.

Tam seslenecektim ki salanda uyudugunu gordum.

Ve yanina giderek bir sure yuzunu inceledim keskin yüz hatlari vardi küçük burnu ve saçlarından cok da belli olmayan beyaz kulaklari vardi.
Ve saclari en cok dikkatimi onlar cektu cidden asiri uzunlardı ama cok temizdi sonra bir an saçlarını oksamak isdedim ve bu eylemi gerceklestirdim saclarindan gelen koku bebek kokusu falan değil bu koku dahada ustun.

Bu sadece ona özel bir koku annemin kokusu gibi ayni ama daha baskin.

Daha fazla duramadim ve burnumu boynuna gomdum bir sure oyle durdum omrumun sonuna kadar bu koku ile yasayabilirdim.

Ayaga kalktim ve onu kucagima alip odasina cikario yataga yatirdim burasi ablamindi ve oyle cokta cocuksu degil gayet hos ablam evli oldugu icin sorun degil burasi onun odası olabilir son bir kez ona baktim ve tekrar burnumu boynun gomdum ve ayrilirken ufak bit opucuk kondurdum. Ardindan ise odadan çıktım.

2.43 Gece  Jennie'den,

Camdan gelen pat pat sesleri ile uyandim salonda değildim bir yatak odasindaydim ve gayet hoştu. Yataktan ciktim ve camin onune dogru ilerledim evet yagmur yağıyor acaba disariya cikmama Yoongi izin verirmi?Denemeye deger.

Odadan ciktim merdivenlerden indim evet Yoongu salonda .

Jennie:Swag bey musaitmisiniz?

Gulerek bana bakti ve basini salladi bende yanına gittim be koltuğun koluna oturdum.

Yoongi:Sorun ne bebegim?
Bebegim mi oww ahh tamam sorun yok iyiyim.

Jennie:Yagmur yagiyoda balkona cikabilirmiyim?

Yoongi:Yagmuru seviyomusun?
Sorusu ile gulumsedim ve basimj olumlu anlamda salladim.
Oda güldü ve ayaga kalkarak beni kucağına aldi merdivenlerden çıkarken uykumun geldigini hissettim. Odaya girince Yoongi dolaptan bir battaniye cikardi ardindanda ikimizde balkona ciktik bolkon usten kapaliydi ve gece oldugu icin  gayet hiz duruyordu.

Yere oturdu ve benide kucagina aldi battaniyeyide ustumuze orttu ve beni daha siki sardi bende karnimda olan ellerini tuttum ve gulumsedim saclarimi optu ve ardindan acikta kalan boynumuda optu.

Sanirim ben ona alismadan o bana çoktan bağlandı.

Merhabalar bir bolum daha gece gece neyse...
Iyu geceler...

Cat Girl YoonieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin