Bunu yaptığım için üzgünüm.
Elimde kurumuş kan izleri var.Soluklarım arasında kayboluyor bilincim.
Korkuyorum. Seni görememek korkutuyor beni.Bu yüzden titreyen elimle numaranı tuşluyorum küçük telefona. Seni arıyorum.
Açmıyorsun.
Benden bu kadar nefret mi ediyorsun?
Ama seninle konuşmaya ihtiyacım var.Sinyal sesi geliyor sonra, sana mesaj bırakmam gerektiğini söyleyen.
"Baksana Jeonkookie..."
Çenem titriyor.
"Eğer senin için birini öldürseydim, beni daha çok sever miydin?"
Sesim titriyor, sahi ne kadar normaldi ağlamam?
"Ya ellerim... öldürürken kullandığım kanlı ellerimi tutar mıydın eskisi gibi..?"
Durdur beni, Jeon.
Beni durdurmak istediğini söyle.
"Ya yüzüm cinayet haberlerinde çıksaydı, sevgilim... beni onların eline teslim eder miydin? 'İşte, burası, ya! Burada uyuyor o!' der miydin her zamanki çocuksu sesinle?"
Gözyaşlarım, neden ihanet ediyorsunuz bana bu acı günümde? Gerçekten arsızca akacak mısınız?
Ya sesim..? Soluklarıma karışıp bu kadar çabuk mu gideceksiniz benden..?"Şunu anlamanı istiyorum sevgilim, öldürdüğüm kişi benim. Olmamı istediğin adam için bunu yapıyorum."
Kafam karışık. Sanki zihnim 'öldür' komutu haricinde hiçbir şeyin varlığını kabul etmiyordu.
"Bilmeni istiyorum sevgilim, her şeyi senin için yaptım."
Titrek nefesler, ciğerlerimi yakan soluklarım vardı şimdi.
"Bu yüzden yaparken, hiçbir şey hissetmedim"
Gözlerim kapanıyor- neredeyim ben?
"Umarım mutlu olursun, sevgilim....
Çünkü bunun geri dönüşü yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If I Killed Someone For You ℘ YoonKook
Cerita PendekSenin için birini öldürseydim, beni daha çok sever miydin?