1

33 5 7
                                    

Haydi bakalım başlıyoruz.

Umarım soluksuz okuyacağınız bir hikaye olur🖤

( Bu arada oy atmayı unutmayın )

İyi okumalar .

*

" Hey dostum! yeter artık , kalp krizi falan mı geçirmeye çalışıyorsun "

Bu gün duyduğum bilmem kaçıncı seslenişti bu ama evet beynim şuan algıya açık bi durumda değildi. Boktan bir gün daha geçirmiş, Yoongi ile devamlı geldiğimiz bara gelmiştik. Saat bilmem kaçtı ...
Sabaha yaklaştığımızı mekandan son olarak kalkan Lara'yı görünce anlamıştım. Bu gün avladığı orta yaşlı bi adamın kolunun altında, alttan bana göz kırpıyordu.

Annemin ısrarlarına dayanmayıp bu gün gittiğim aile yemeğinin zehir olacağını gayet tabi biliyordum. Uzun bi süredir rafa kaldırdığım aile bağlarını yılda iki kez görerek gideriyordum. Yetiyordu da. Arabamı değiştirme vaktim gelmişti sonuçta. Geçen günkü kavgadan sonra arabayı enkazın altından toplamıştılar durum böyle olunca aile yemeği fikrini erkene almam gerekmişti.

" Kendine ne zaman çeki düzen vereceksin Jeon, artık senden bıktım, şikayetlerden bıktım artık, ne zaman akkıllanacaksın...... "

hergün kurmaktan bıkmadığı cümleleri tekrar tekrar duyuyordum. Anlatsam anlayacaklarmış gibi birde soru sormaları yok muydu. Yemekte bilmem kaçınca vukuatımı anlatmaya başlayan babama baktım ciddi ciddi bu hallerine gülüyordum. Yapmaları gereken tek şey maddiyatımı karşılamaktı. Bende buraya gelmeye bayılmıyordum.

Son yudumu da kafama diktikten sonra barmene bir tane dahadı için elimle boş bardağı gösterirmiştim.

"Yine ne oldu Jeonkook. Ne siktiğimin bu saatinde beni uyandırıp soktuğumun barına geldik. Ve hâlâ bir şey anlatmayıp, boş boş içki içiyorsun "

"Bir şey olduğu yok, kapı orada siktirip gidebilirsin " Yoongi 'ye ithafen kurduğum cümleyi kontrolsüzce yüksek sesle söylediğimde barmenin bakışları bize dönmüştü. Geri hemen önüne döndüğünde çekindiğini anlamıştım

Barmen boş bardağı tekrar dolduracağı sırada yoongi eliyle adamı durdurmuş, içkiyi doldurmasına izin vermemişti.

"Bu ne şimdi! " diye zar zor kafamı ona çevirmiştim.

" Bu ne şimdi mi? Bu içtiğin kaçıncı oğlum, kriz geçireceksin. Seni birde hastaneye taşımaya uğraşamam. "

Sözlerine histerikçe gülmüştüm. İçki mi bana zarar verecekti.

"Bak Jeon, senin siktiğim tribini falan çekemem, zaten uykumun içine sıçtın , ne olduysa anlat sonra siktir olup gideceğim. Ama sen tam tamına üç saattir birşey anlatmayıp, soktuğum içkiyi içiyorsun. "

Gözlerimi saatime çevirince ciddi ciddi üç saat olmuştu buraya geleli.

"Bir şey olduğu yok. Jacksonlarla kavga ettiğimizi öğrenmiş. Araba pert. Boş boş konuştu işte. "

Yoongi anlamazca " Ne kavgası " dediğinde bir açıklama yapma gereği duymuştum.

"Geçen gece Jacksongil bizim mekanda olay çıkarmış  sırf ibneliğine o pezevenkler, dışardaydım Jimin aradı mekana geldim , Jacksongilin mekana gittik bizimkilerle, işte ağızlarını burunlarını kırdık bi güzel sonra çıktık ki arabayla selektör yapmaya başladılar bastım bende gidiş o gidiş en son sıkıştırdılar Han nehrine giden patikada vurduk arabayı bariyerlere . "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

• I will love U tomorrow' νᏦᎾᎾᏦHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin