🍁
I+XI = X
Bir artı on bir eşittir on mu? Hemen, "Yanlış," dedi.
"Peki bunun doğru olmasının bir yolu var mı sence?"
Ambra başını iki yana salladı. "Hayır, denklemin kesinlikle yanlış."
Profesör nazikçe genç kadını elinden tutup kendi bulunduğu tarafa çekti.
Ambra işaretlere onun durduğu noktadan bakıyordu.
Denklem baş aşağı olmuştu.
X = IX+I
Ambra şaşkınlık içinde başını kaldırdı. Langdon gülümsüyordu. "On eşittir, dokuz artı bir. Bazen başka birinin gerçeğini anlamak için tek yapman gereken bakış açını değiştirmektir."🍁
Aşk özel bir şeydir; kimsenin detaylarını bilmesine gerek yok.
🍁
Zaman sana uymuyorsa sen zamana uy.🍁
Kötü insana karşı koyma. Sağ yanağına vurana diğer yanağını dön. Düşmanlarını sev, senden nefret edenlere iyilik yap. Sana lanet okuyana dua et. Sana kötü davrananlar için merhamet dile.
🍁
Vicdanın kılavuzun olsun. Önünü göremediğinde sana yolu kalbin göstersin.🍁
Cehalete izin vermek, ona güç vermektir.
🍁
Boşluk, araftır.
🍁
Geçmişini hatırlayamayanlar onu tekrar yaşamaya mahkûmdur.
🍁
Asıl soruyu kimsenin sormamasına şaşırıyordu: Fizik kanunları bir canlı yaratacak kadar güçlüyse... bu kanunları kim yarattı?
🍁
Bir çocuk için umudunu kaybetmekten daha zarar verici bir şey yoktur.
🍁
Etkin bir şekilde kaos yaratmak için biraz düzen gerekir.
🍁
En büyük güce sahip insanlar için bile hayat kısadır. Ölümü yenmenin tek bir yolu vardır, o da insanın hayatını bir şaheser haline getirmesidir.
🍁
Parlamento yönetebilir, ama hüküm süren kraldır.
🍁
Antik insanlar çevrelerinde anlayamadıkları boşluklar oluştuğunda bunları tanrılarıyla kapatırlardı.
Dan BROWN -
BAŞLANGIÇ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (Şiir/Kısayazı)
Poesie. ben, şiirim. dizelerde okuyabilirsin beni. ben, şarkıyım. notalarda buluru...