Osa 1

119 13 3
                                    

(Taen näkökulma)

Kesä oli ohi ja oli aika palata koulun penkille. Astuin sisään suureen koulurakennukseen. Päästin suustani huokauksen ja lähdin kävelemään käytävää. Pian tunnen kuinka joku tarraa käteeni ja vetäisee minut siivouskomeroon.

"MITÄ HELVETTIÄ" huudan.
"shh.." Jungkook rauhoitteli minua.
"mulla olis vähän asiaa" tämä aloittaa.
"no" kysyn.
"tota että haluisitko olla mun poikaystävä?" tämä kysyy.
Kysymys tuli minulle vähän yllätyksenä sillä luulin että olin jokin Jungkookin kesäsäätö, mutta nyt kun miettii poikaystävä olisi kyllä kiva.
"okei" vastaan hetken mietittyäni.
"hyvä, mutta tä meen suhde ei saa paljastua kenellekään"  Jungkook sanoo ja painottaa sanaa Kenellekkään. "joo joo" vastaan ja olen lähdössä.

"odota nyt hetki" Jungkook sanoo ja tarraa käteeni.
Tämä painaa minut seinää vasten ja suutelee minua.
"nyt voit lähtee" tämä sanoo noin vähän alle minuutin kestäneen suudelman jälkeen.
Repeän nauruun.
"okei, heippa sitte. Nähääks koulun jälkeen?" kysyn.
"joo, soitan sitte" Jungkook vastaa ja minä lähden.

Tiedän että suhteen pitämine salassa olisi vaikeaa mutta juuri se on hauskaa.

"Tae oota" Kuulen Jiminin huutavan takaani. Hän on paras ystäväni. Hän on puolustanut minua aina kun minua on kiusattu.

"tiiäks mikä tunti meillä on nyt?" Jimin kysyy.
Tarkistan puhelimestani.
"Enkkuu" vastaan ja lähdemme kävelemään kohti Englannin luokkaa.

Jungkook istuu taakseni ja välillä tunnen tämän potkasevan tuoliani.
Näytän tälle keskisormea niin että kukaan ei varmasti nähnyt. Tämä tulee lähelle korvaani ja kuiskaa.
"ei saa olla tuhma"
Pyöräytän silmiäni Jungkookin kommentille ja jatkan jonkun tylsän tehtävän tekemistä.

Tarkistin että Jimin ei kullut äskeistä ja onneksi tällä onkin kuulokkeet korvilla.

Opettaja lähtee kiertelemään luokassa.
"Jimin ota ne kuulokkeet pois korvilta" opettaja sanoo hieman tylsistyneenä.

"ihankuin toi olis sanonu ton ennenki" kuiskaan Jiminille.
Opettaja on nimittäin huomauttanut tälle lähes joka tunti että kuulokkeita ei saa pitää tunnilla.

Pian kellot soivat tunnin loppumisen merkiksi. Kerään tavarani ja lähden luokan ovesta ulos.

Ensimmäisestä tunnista selvitty ja vielä viisi jäljellä

--------
Tässä oli nyt tää eka osa.
Tä oli vielä vähän tönkkö, mutta toivottavasti silti tykkäsitte🙃

secrets|TaekookWhere stories live. Discover now