(Jungkookin näkökulma)
Olin kävelemässä Taelle.
Minun piti olla siellä kymmenen minuutin sisällä joten minulla ei ollut kiire.Pian näinkin jo valkoisen suuren talon jossa Tae asuu. Koputin koristeelliseen oveen ja hetken kuluttua nuori (Vaikkakin minua vanhempi) poika tuli avaamaan oven.
"onks sun vanhemmat kotona?" kysyin päästyäni sisälle taloon ja riisuttuani kenkäni. "ei, ne tulee vasta kymmeneltä" Tae vastasi ja hymyili minulle.Istuin harmaalle sohvalle ja Tae kipitti viereeni ja istui myös sohvalle.
"haluutko kattoo jotain elokuvaa" tämä kysyi ja nyökkäsin.
Vanhempi laittoi jonkun komedian pyörimään ja katsoimme sitä kunnes puhelimeni soi. "missäs oot" Yoongi kysyi puhelimen toisessa päässä.
"en kotona" vastasin.
"ooks jollai tytöl" "en" vastasin hieman närkästyneenä.
"okei okei chillaa" tämä sanoi ja minä pyöräytin silmiäni vaikka tiesin että Yoongi ei edes nähnyt sitä.Lopetin puhelun ja Tae halasi minua.
"tä salailu tulee olemaa ihan sairaan vaikeeta" Tae sanoi hiljaa.
"tiiän" vastasin ja kiedoin myös omat käteni Taen ympärilleElokuvan loputtua menimme Taen huoneeseen sillä tämä oli nukahtanut syliini ainaki kolme kertaa elokuvan aikana.
"Väsyttäääää" Tae huusi.
Naurahdin.
Tae meni makaamaan sängylle ja minä menin hänen viereen.
Otin puhelimeni esille ja aloin selaamaan instagramia.Päätin julkaista pitkästä aikaa kuvan.
Nappasin itsestäni selfien ja varmistin että Tae ei näkynyt siinä.
Kuvasta tuli melko hyvä joten päätin laittaa sen.Jungkook.is.bunny
Tykkäykset _TaeTae_ ja 20 muuta
Kuulin tuhinaa vierestäni ja siirsin katseeni vieressäni nukkuvaan poikaan. Päätin ottaa kuvan. Hän oli niin suloinen nukkuessaan ja no aina.
Katselin ottamaani kuvaa tyytyväisenä ja päätin laittaa sen taustakuvakseni. Ei kukaan nyt puhelimmeleni menisi, ehkä.
Laitoin kellon 7:38 sillä huomenna olisi koulua.Laskin puhelimeni yöpöydälle ja menin kyljelleni niin että näin Taen kasvot. En voinut olla hymyilemättä näylle. Suljin silmäni ja vaivuin uneen.
----
Tällänen vähän lyhyempi luku tänää.Kertokaa mielipiteit ja jos teil on jotai mitä haluutte että parannan ni voitte kertoo niitäki🙃
(Wattpad on ny mua vastaa ku se poisti yli puolet täst luvust ni jouduin kirjottaa uudestaa)
YOU ARE READING
secrets|Taekook
FanfictionKaksi rakastunutta poikaa ja salaisuus jota he yrittävät peitellä vaikka se onkin haastavaa. Taehyung on hiljainen ja kiltti teinipoika. Jungkook taas... Bilettäjä. Mitä tapahtuu kun nämä kaksi ääripäätä rakastuvat, mutta kukaan ei saisi saada se...